Mikä saa jarruttamaan ystävyyden syntymistä

Anonyymi

Jos toinen hyvin yksinäinen, vailla yhtään ystävää oleva etsii ystävää samalta paikkakunnalta tai lähistöltä, mitkä ovat yleiset syyt sille, että epäröit vastaamista? Tai saat vastattua, mutta annat periksi?

14

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen muuttanut tänne turun seudulle muualta suomesta joitakin vuosia sitten. En vaan pidä ihmisistä täällä. Jos suoraan sanon niin en voi sietää heitä. Haluaisin kyllä ystäviä mutta normaaleja ihmisiä.

• Anonyymi

Minusta juuri Turun seudulla on normaaleja ihmisiä, useimmat ovat varsin mukavia. Mutta jos et siedä ihmisiä, ei täällä voida sille mitään.

Yksinäisyyden syy löytyykin melkein aina itsestä, vaikka joku yrittää sen ulkoistaa muiden syyksi. Yksinäisyys on asenne ja mielentila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta juuri Turun seudulla on normaaleja ihmisiä, useimmat ovat varsin mukavia. Mutta jos et siedä ihmisiä, ei täällä voida sille mitään.

Yksinäisyyden syy löytyykin melkein aina itsestä, vaikka joku yrittää sen ulkoistaa muiden syyksi. Yksinäisyys on asenne ja mielentila.

En siedä ihmisiä turun seudulla kuten sanoin. Älä vääristele toisten puheita tahallasi. Turkulainen. Hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en yritä ulkoistaa yksinäisyyttäni, oma vika on. Olen liian arka ja sisäänpäinkääntynyt. Ollut liian pitkään yksin. Pelkään että en osaa olla, antaa ja antautua ihmissuhteelle. Nolaan vielä itseni,menetän kasvoni. Ja se sisältä kumpuava tunne, että en kelpaa, ole kenenkään arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En siedä ihmisiä turun seudulla kuten sanoin. Älä vääristele toisten puheita tahallasi. Turkulainen. Hyi.

Missä sitten siedät ihmisiä? Mene sinne! Sietämätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en yritä ulkoistaa yksinäisyyttäni, oma vika on. Olen liian arka ja sisäänpäinkääntynyt. Ollut liian pitkään yksin. Pelkään että en osaa olla, antaa ja antautua ihmissuhteelle. Nolaan vielä itseni,menetän kasvoni. Ja se sisältä kumpuava tunne, että en kelpaa, ole kenenkään arvoinen.

Niinhän se silloin on sisältä tuleva tunne, jos ajattelee, ettei kelpaa kellekkään.
        Jos miettii, ettei ole kenenkään arvoinen, kertoo siitä, ettei itse osaa arvostaa itseään.

Kun itseään osaa arvostaa, eikä mieti kelpaamattomuutta, silloin on hyvin harvinaista, että jäisi totaalisesti yksin.
        Kun arvostaa itseään, huomaa, että myös muutkin arvostavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä sitten siedät ihmisiä? Mene sinne! Sietämätön.

Mitä sä oikein puhut. Tyypillinen turkulainen, ei teitä jaksa. Sekasin oot ku seinäkello.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse kokenut yksinäisyyttä? Ehkä aikuisten kohdalla kyse voi ennemminkin olla valinnasta, mutta voiko lasta syyttää, jos hänet yrityksistä huolimatta jätetään yksin? Näin voi käydä koulussa, tai jos harrastukseen on päässyt, niin sielläkin.

• Anonyymi

Täytyy myöntää, että reagoin todella herkästi vetäytymällä alkavista ihmissuhteista. Kai se on varovaisuutta, joka on syntynyt huonoissa ihmissuhteissa. En halua elämääni mitään turhaa painolastia ja draamaa. Arvostan aitoja, kilttejä, rehellisiä ja muita huomioivia ihmisiä. Jos on vähänkään merkkejä jostain juoruilija-kiusaajatyypistä tai muiden yläpuolella olevasta päällepäsmäri-komentelijasta, annan jutun olla. Olen joutunut olemaan liikaa sellaisten ihmisten kanssa, enkä enää ikinä halua sellaisia elämääni.

Ap ehkä puhui jostain ystävän etsimisestä netissä? Sellaisesta ei ole kokemusta.

• Anonyymi

Minullakin tuontyyppiset kokemukset ja ajatukset. Netistä puheen ollen, oletko huomannut Kaverihaku-sivuston?

• Anonyymi

Mentoliinin aikainen käyttö iltasella. Käy vetämään takaraivoa selälle, alaleukaa rinnuksille.

• Anonyymi

Olen sanoman toimittaja ja trollaan teitä tänäänkon lehdissämme.

Lukekaa täydellisiä lehtiämme

• Anonyymi

"Mikä saa jarruttamaan ystävyyden syntymistä"

Tieto siitä mikä se on luonteeltaan. Jos rotta tai leijona ni lähden muualle.

• Anonyymi

Viillä syvemmältä ensi kerralla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 326
      4771
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      16
      2256
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      194
      2099
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1486
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      81
      1407
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1002
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      57
      987
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      929
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      844
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      776
    Aihe