Näinkö sen, nainen, ymmärsit

Anonyymi

Että olisin halunnut rynnätä suoraan suhteeseen, kun vain itse olisit lähtenyt mukaan. Asiat ovat usein eri tavalla kuin miltä näyttää. No, jos mies hurahtaa, niin kaikkea voi sattua, mutta järki tulee säilyttää päässä ja miettiä mihin on ryhtymässä ja mihin nokkansa pistämässä. Onnea elämääsi!

75

1237

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo en minä sinua enää ajattele ja ihan uitun sama mitä tuumasin tai en tuumannut. Mennyttä jo. Siirry sinäkin eteenpäin ja lopeta menneissä vellominen.

      • Anonyymi

        Asia ei kuulu sivullisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei kuulu sivullisille.

        Kehitä itelles pallit jos pystyt


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta provot.

    • Anonyymi

      Ei, en ikinä ajatellut noin hänestä.

    • Anonyymi

      En kyllä ajatellut mitään suhdetta kun tänne kirjoitin ikävästä aikoinaan. Täysin sattumaa jos henkilö täällä olisi. Sille en voinut mitään. 🤷

      • Anonyymi

        On siinä yks helveti yksinkertanen huijari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä yks helveti yksinkertanen huijari

        Mitenkä niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä niin?

        Minna seppo lassi!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minna seppo lassi!!!!!

        Pitääkö M- nainen joka asiaan sotkea.
        Täällä on vain pelinpitoa, että saa naiselle huonon maineen. Kyllä teidän juttunne tiedetään.
        Kulahtaneet tarinat. Vieläkö muutaman vuoden päästä olette yhtä kehittymättömiä eli elätte toisen henkilön elämää valheilla. Herätys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö M- nainen joka asiaan sotkea.
        Täällä on vain pelinpitoa, että saa naiselle huonon maineen. Kyllä teidän juttunne tiedetään.
        Kulahtaneet tarinat. Vieläkö muutaman vuoden päästä olette yhtä kehittymättömiä eli elätte toisen henkilön elämää valheilla. Herätys!

        Kyllä se taitaa turhakkeiden kohdalla mennä juuri niin, että ne kuvittelee jonkun kämäisen suoliston kautta elävänsä toisten elämää ja osa tällaisista pelleistä sitäpaitsi tietää elävänsä valheen kautta, mutta mieli ei välttämättä anna häpeän vuoksi sijaa myöntää tätä. Surullinen oravanpyörä heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siinä yks helveti yksinkertanen huijari

        Anonyymi rakastajat. Tässä ryhmä jota on vaikea ymmärtää. Ovatkohan kaikki huijareita. On niin helppo kirjoittaa jostakin ihmisestä arkielämän asioita vihjeenä ja saada toinen lankaan. Oi tätä suurta rakkautta jota päässä ne pyöritätte. Olette jopa mustasukkaisia toisille huijareille ja rakentelette draamankäänteitä. Tyhmää viihdettä toisille ja toisille harhaista totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se taitaa turhakkeiden kohdalla mennä juuri niin, että ne kuvittelee jonkun kämäisen suoliston kautta elävänsä toisten elämää ja osa tällaisista pelleistä sitäpaitsi tietää elävänsä valheen kautta, mutta mieli ei välttämättä anna häpeän vuoksi sijaa myöntää tätä. Surullinen oravanpyörä heillä.

        Niin, ihan yleispätevänä käy tämä huomio myös. Hankkikaa elämä ja koittakaa käsitellä naisvihaanne sukupuolesta riippumatta jotenkin rakentavammin, kyllä se aurinko ehkä vielä risukasaan paistaa, ei tosin tuolla menolla…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi rakastajat. Tässä ryhmä jota on vaikea ymmärtää. Ovatkohan kaikki huijareita. On niin helppo kirjoittaa jostakin ihmisestä arkielämän asioita vihjeenä ja saada toinen lankaan. Oi tätä suurta rakkautta jota päässä ne pyöritätte. Olette jopa mustasukkaisia toisille huijareille ja rakentelette draamankäänteitä. Tyhmää viihdettä toisille ja toisille harhaista totta.

        Aika outo päätelmä.En koe että meillä mitään olisi ollut vaikka samalla sivulla kirjotettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika outo päätelmä.En koe että meillä mitään olisi ollut vaikka samalla sivulla kirjotettaisiin.

        On se kyllä kivaa ku joku vastaa😆🤡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä kivaa ku joku vastaa😆🤡

        Täh? Vaikka nyt olevinaan "tunnistaisi" jonkun täällä niin se ei oikeastaan mitään meinaa muuta kuin ollaan samalla sivulla. En voi tietää oikeasti kenelle viestit ovat ja ovatko edes kellekään onko ajan kulua. Vaikka nyt kuinka tunnisteella kirjoittaisi niin jää kuitenkin epäilys että onko sittenkään ja jos on miksi tänne? Miks ei suoraan? Onko kiusan tekoa? Leikkiä? Kenties tarkoitus loukata? Vai kaipaako oikeasti? Mahdotonta ottaa yhteyttä? Samoja asioita miettii itsekin kun tänne kirjoittaa kuinka sen voi kokea. Ei kenenkään tarvitse vastata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kyllä kivaa ku joku vastaa😆🤡

        Ja miten voi olla jotain et edes tiedä kuka vastaa. Sekin aika outoa kuvitella muuta .


    • Anonyymi

      No olisit kertonut tuon mulle joskus. Ihan samoin ajattelen sinusta.

    • Anonyymi

      Minä en sitä tiennyt . Vaikka olimma kesken, kun mulla oli jo kymmenen sivupersoonaa. Nyt niitä on viis.

      Kuudes olit sinä ,kuulitko.

      Haluan hullunlailla tulla mummuloon,

    • Anonyymi

      Ei pidä kiistää sitä, minkä tietää tapahtuneen. Onko siinä mitään hävettävää edes?

    • Anonyymi

      Sinä olet se sama, joka kirjoittaa aika ilkeästi tuolle naiselle välillä. En lue sitä pitkää ketjuasi missä alennat toisen tunteita. Jos sama oot..

    • Anonyymi

      En ole kuvitellut mitään, joskus toivoin kyllä jotain. Mutta annetaanko nyt olla. Joudun selviytymään joka päivästä, en halua mitään turhaa tähän lisää. Toivon parempia päiviä sinulle, kuten myös itselleni.

      • Anonyymi

        Hän selviää kyllä hyvin. Ehkä olet joku muu kuin tarkoittamani henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän selviää kyllä hyvin. Ehkä olet joku muu kuin tarkoittamani henkilö.

        Toivottavasti niin. Oikeastaan vastasin varmuuden vuoksi. Kun tuntuu välillä siltä, että joku haluaa, että tiedän paikkani. Itse aloin taas tänään vahingossa elättelemään jotain, josta on tullut aiemminkin pelkkää tuskaa. Sain siitä ristiriitaisen ja huonon olon. Toivo on se pahin asia, kun se tulee elämään, alan voimaan huonosti. Siis toivo siitä, että voisin turvallisesti osoittaa rakkautta häntä kohtaan ja hän olisi siinä ja kaikki olisi ihan hyvin. En jaksa enää seistä siinä tienhaarassa ja elää epätietoisuudessa. Haluan selkeyttä elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti niin. Oikeastaan vastasin varmuuden vuoksi. Kun tuntuu välillä siltä, että joku haluaa, että tiedän paikkani. Itse aloin taas tänään vahingossa elättelemään jotain, josta on tullut aiemminkin pelkkää tuskaa. Sain siitä ristiriitaisen ja huonon olon. Toivo on se pahin asia, kun se tulee elämään, alan voimaan huonosti. Siis toivo siitä, että voisin turvallisesti osoittaa rakkautta häntä kohtaan ja hän olisi siinä ja kaikki olisi ihan hyvin. En jaksa enää seistä siinä tienhaarassa ja elää epätietoisuudessa. Haluan selkeyttä elämääni.

        Ymmärrän. Olen itsekin kokenut tuota, ja toivompa, että elämääsi löytyy hyvä ratkaisu. Rakkaus, johon ei saa vastakaikua on kyllä tosi tuskallista. Toivottavasti elämässäsi tapahtuu asioita, jotka tuovat selkeyttä tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti niin. Oikeastaan vastasin varmuuden vuoksi. Kun tuntuu välillä siltä, että joku haluaa, että tiedän paikkani. Itse aloin taas tänään vahingossa elättelemään jotain, josta on tullut aiemminkin pelkkää tuskaa. Sain siitä ristiriitaisen ja huonon olon. Toivo on se pahin asia, kun se tulee elämään, alan voimaan huonosti. Siis toivo siitä, että voisin turvallisesti osoittaa rakkautta häntä kohtaan ja hän olisi siinä ja kaikki olisi ihan hyvin. En jaksa enää seistä siinä tienhaarassa ja elää epätietoisuudessa. Haluan selkeyttä elämääni.

        Koen samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Olen itsekin kokenut tuota, ja toivompa, että elämääsi löytyy hyvä ratkaisu. Rakkaus, johon ei saa vastakaikua on kyllä tosi tuskallista. Toivottavasti elämässäsi tapahtuu asioita, jotka tuovat selkeyttä tilanteeseen.

        Kiitos mukava :) Toiminta on se, mikä itselläni auttaa tällä hetkellä. En etsi rakkautta, en suhdetta, elämässä on muutakin. Mutta näitä tilinpäätospäiviä tulee välillä, kun joutuu pysähtymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mukava :) Toiminta on se, mikä itselläni auttaa tällä hetkellä. En etsi rakkautta, en suhdetta, elämässä on muutakin. Mutta näitä tilinpäätospäiviä tulee välillä, kun joutuu pysähtymään.

        Huomaan, että sulla nämä tunnekuviot on kunnossa. Sulla on selviytymisstrategia. Erittäin hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan, että sulla nämä tunnekuviot on kunnossa. Sulla on selviytymisstrategia. Erittäin hyvä.

        No jaa, siinä mielessä kunnossa, jos tietää miten kaukaa oon tullut :) Olen saanut hyviä asioita elämääni ja ihan lahjana. Jouduin vaan käymään aika syvällä sitä ennen. Tunteet saattaa edelleen mennä aika omia ratojaan, mutta kokemus on opettanut, että niiden kanssa voi selvitä hengissä, kun uskaltaa ne kohdata.

        Ja positiivista energiaa koitan hakea, jotta voisin hyvin. Oikeastaan olen oppinut rakastamaan lähimmäisiäni. Niitäkin, joista en aina ole niin pitänyt. Olen elänyt aika itsekeskeistä elämää silloin, kun voin huonosti. En mitenkään pystynyt huomioimaan muita ihmisiä, mutta en tehnyt sitä tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa, siinä mielessä kunnossa, jos tietää miten kaukaa oon tullut :) Olen saanut hyviä asioita elämääni ja ihan lahjana. Jouduin vaan käymään aika syvällä sitä ennen. Tunteet saattaa edelleen mennä aika omia ratojaan, mutta kokemus on opettanut, että niiden kanssa voi selvitä hengissä, kun uskaltaa ne kohdata.

        Ja positiivista energiaa koitan hakea, jotta voisin hyvin. Oikeastaan olen oppinut rakastamaan lähimmäisiäni. Niitäkin, joista en aina ole niin pitänyt. Olen elänyt aika itsekeskeistä elämää silloin, kun voin huonosti. En mitenkään pystynyt huomioimaan muita ihmisiä, mutta en tehnyt sitä tahallaan.

        Juuri ❤️oikea suunta,kyllä kaikki menee hyvin ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri ❤️oikea suunta,kyllä kaikki menee hyvin ❤️

        Kiitos! Tällaisista tulee niin hyvä mieli. Ei sitä pieni ihminen niin kovin paljoa tarvitse, kun on tyytyväinen. 😃❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tällaisista tulee niin hyvä mieli. Ei sitä pieni ihminen niin kovin paljoa tarvitse, kun on tyytyväinen. 😃❤️

        ❤️ elämässä on lopulta pienistä ja yksinkertaisista asioista kyse ❤️. Edelliseen kommenttiin lisäys,että nyt pärjäät kyllä ja huominen arki on aina vaan parempaa. Kivaa syksyn jatkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️ elämässä on lopulta pienistä ja yksinkertaisista asioista kyse ❤️. Edelliseen kommenttiin lisäys,että nyt pärjäät kyllä ja huominen arki on aina vaan parempaa. Kivaa syksyn jatkoa.

        Kiitos rohkaisevista sanoistasi. Niinhän se on, että pitäisi pitää asiat yksinkertaisina, eikä väkisin vääntää mitään. Ja pitää itsensä irrallaan asioista, jotka tuo negaenergiaa, elää elämäänsä asioiden kautta, jotka tietää oikeiksi. Asiat järjestyy, kun hoitaa vaan sen oman osuuden ❤️ Kivaa syksyn jatkoa sinullekin, symppis ❤️


    • Anonyymi

      Joo. Tämä on se TSEMPPIÄ!- ressukka. Et mene jatkoon. Lopeta tuo ihmisten huudattaminen täällä ja tee jotain elämälläsi.

      • Anonyymi

        Älä ala isottelee ribuliberse


      • Anonyymi

        Toiselle voi puhua ystävällisesti. Ehkä ei kannata osallistua keskusteluun, jos menee liikaa tunteisiin.


    • Anonyymi

      Äläs nyt ala palstan puheista rakentelemaan pilvilinnoja. Sellainen suinpäin suhteeseen halajaminen tuo vain epäonnea, kiitos mutta ei kiitos. ;)

      • Anonyymi

        En taida olla se henkilö, jolle sanasi tahdot osoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida olla se henkilö, jolle sanasi tahdot osoittaa.

        Kyllä olet. Kirjoitustyylisi tunnistaa sokeakin, anna olla jo hyvä ihminen.


    • Anonyymi

      En minä mitään ole ajatellut, ihmetellyt vaan sitä "hälinää" ympärillä. Elän päivän kerrallaan. Omanikäiseni haluan kumppaniksi tai jonkin verran nuorempikin voi olla.

      • Anonyymi

        Oletteko minä vuonna syntynyt?


    • Anonyymi

      Minä ajattelen, että ihastumisia tulee ja menee. On tullut ja mennyt aiemminkin. Se on tunne ja menee ohi. Hän ei ollut ensimmäinen, eikä varmaan ole viimeinenkään.

    • Anonyymi

      Juu, en. Mutta niin se oli entisaikoina että järkiperustein puoliso , hyvästä , mieluiten rikkaasta talosta..
      Ei niitä tunteita mietitty turhaan silloinkaan.
      Tuli jos tuli. Muuten oltiin vain.

    • Anonyymi

      Ei, päinvastoin melkeimpä.

      Sulla oli niin kiire koko ajan, että sain käsityksen että etsit pelkkää panoseuraa. Kun vaikutit kyllä aina kiinnostuneelta, muttet kiinnostuneelta lähestyyn silleen kunnioittavasti eli tuleen jutteleen ja pyytää treffeille. Vaikutti, että vaan koitit heruttaa jotain nopeata liikettä minulta sun suuntaan, rohkeutta ja riskinottoa. Että olin yksi mahdollisuus saada jotain, en muuta.

      Sori en toimi niin suhteissa. En tuosta vaan jonkun kyytiin hyppää valmiina mihin vaan ja hinnalla millä hyvänsä, en ole opportunisti.

      Minua myös suorastaan näivetti ajatus ja tunne, ettet kokenut minua edes sen verran arvokkaaksi, että ihan treffeille olisit pyytänyt. Tuntui, että vaikka välillämme oli niin ihania tunteita, kuin tämä maailma vaan pystyy tarjoamaan, niin silti et halunnut arvostaa. Ikäänkuin olisit itse epäillyt omaa makuasi, kun minuun haksahdit. Hyvin loukkaavaa. Tunsin, että koitit painostaa minua todistelemaan jotain sinulle, omalla kustannuksellani.

      Minkä sille mahdan, jos pääsi pimenee minun takia, enkä sinua siitä ole syyttänyt, kyllä minäkin sitä haluan ja tunnen. Sinua.

      Nyt kaikki on mennyttä, olet poissa.

      Ja sulla aloittaja on kiire tuossa aloituksessakin. Kiire saada asiat päätökseen, kiire saada naiselta vastaus, kiire kiire kiire saada jotain. Tahdot vain päättää kaikesta, ajastakin johon et voi oikeasti vaikuttaa.

      Mihin olet mies menossa? Voisin kysyä eräältä mieheltä, jonka en edes kuvittele täältä löytyvän, kunhan omaa aikaani tässä kulutan, samoilla aalloilla.

      Todellinen rakkaus on enemmän olemista, kun saamista. Silloin aika pysähtyy.

      Tähän sopii nyt vanha sanonta:"Älä aja onnesi ohi"

      Minun runoistani sinä pidät, vaikka ne on kirjoitettu huoneessa, jossa kello on pysähtynyt.

      Miksi?

      • Anonyymi

        Nyt laukkaa kovaa. Noinkohan tuntemani nainen kirjoittaa? Epäilen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt laukkaa kovaa. Noinkohan tuntemani nainen kirjoittaa? Epäilen.

        Saat olla kiitollinen, että puhun sinulle. Se on yksi eläsi arvokkaimmista ja ainutlaatuisimmista hetkistä.

        Kuvittele hetki, että jossain rinnakkaisessa todellisuudessa mies, johon minulla on näitä vakavia tunteita, laukkaa poispäin minusta, kovalla kiireellä. Hän on jo toisessa ajassa! Hänen tielleen osuu nainen jota sinä täällä kaipaat. Nainen jonka jätit omaan aikaansa.

        Voitko luottaa naiseesi, kuten voit luottaa minuun? Levittääkö hän kätensä ja seisoo juurtuneena laukkaavan hevosen tiellä estääkseen sitä jatkamasta pakoaan, vai antaako hän sen mennä, ehkä vielä läpsäyttää lavoille, jotta se juoksee vieläkin nopeammin! Vai ripustautuuko hän hevosen kaulaan ja he jatkavat yhdessä matkaansa?

        Pysähdytkö itse, edes hetkeksi miettimään, onko edes mitään syytä paeta, kuuntelemaan nöyrästi omaa sydäntäsi? Vai jyräätkö naisen yli? Sekö on tahtosi?

        Merkitys on pelkkä säälittävä määre, ihmisen keksimä halpa nimike jollekkin, joka elää ja riuhtoo siinä häkissään, kunnes pääsee vapaaksi.

        Hahhah, vai nopeasti, niinhän se, tämmöinen minä olen, ihan väsyneenäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat olla kiitollinen, että puhun sinulle. Se on yksi eläsi arvokkaimmista ja ainutlaatuisimmista hetkistä.

        Kuvittele hetki, että jossain rinnakkaisessa todellisuudessa mies, johon minulla on näitä vakavia tunteita, laukkaa poispäin minusta, kovalla kiireellä. Hän on jo toisessa ajassa! Hänen tielleen osuu nainen jota sinä täällä kaipaat. Nainen jonka jätit omaan aikaansa.

        Voitko luottaa naiseesi, kuten voit luottaa minuun? Levittääkö hän kätensä ja seisoo juurtuneena laukkaavan hevosen tiellä estääkseen sitä jatkamasta pakoaan, vai antaako hän sen mennä, ehkä vielä läpsäyttää lavoille, jotta se juoksee vieläkin nopeammin! Vai ripustautuuko hän hevosen kaulaan ja he jatkavat yhdessä matkaansa?

        Pysähdytkö itse, edes hetkeksi miettimään, onko edes mitään syytä paeta, kuuntelemaan nöyrästi omaa sydäntäsi? Vai jyräätkö naisen yli? Sekö on tahtosi?

        Merkitys on pelkkä säälittävä määre, ihmisen keksimä halpa nimike jollekkin, joka elää ja riuhtoo siinä häkissään, kunnes pääsee vapaaksi.

        Hahhah, vai nopeasti, niinhän se, tämmöinen minä olen, ihan väsyneenäkin.

        Minä se tässä en taida pysyä perässä. Ei vauhti ole pahaksi, kai, mutta rajansa kaikella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä se tässä en taida pysyä perässä. Ei vauhti ole pahaksi, kai, mutta rajansa kaikella.

        😆💪

        No kuitenkin nyt menen nukkumaan, pitkä ja raskas päivä jo takana, saa nähdä koska uni tulee, kierroksia vielä riittäisi tällä ponilla...

        Kerran yksi ihminen auttoi minut irti pahasta paikasta, kaksoisliekkiprosessini aikana ja pääsin jatkamaan.

        Hän kehoitti minua, että kun tielleni tulee joku, joka vastaavasti tarvii apuani, niin silloin minun täytyy muistaa auttaa. Muista sinäkin.

        Mitäpä me olisimme ilman toisiamme?

        Nyt hus oripoika, meneppäs jo takaisin naisesi luo, hänellä on jo varmasti ikävä sinua!


      • Anonyymi

        Iso peukku tälle kirjoitukselle 👍


    • Anonyymi

      Et tiedä mun ajatuksista yhtään mitään.

      • Anonyymi

        En tiedäkään, siksi kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedäkään, siksi kysyin.

        Mitäpä jos et loukkaisi toista kysymällä täällä yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Hmmmm miksi minä näen tässä(kin) tekstissä sellaista itselle heitettyä pelastusrenkaan tynkää, noin kuvainnollisesti jos sanoo.
      Mitä sinä näillä aloituksillasi haet? Etsimääsi et tule löytämään tuolla vinksahtaneella kompassillasi, et täältä, etkä muualta.

      • Anonyymi

        Enimmäkseen täällä kommentoi ihmiset, joita asia ei koske.

        Mikä on motivaatio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseen täällä kommentoi ihmiset, joita asia ei koske.

        Mikä on motivaatio?

        Mikä on sun motivaatio?!


    • Anonyymi

      Kenelle naiselle tämä aloitus on kirjoitettu?

    • Anonyymi

      Sen sijaan, että moitit ja haukut naista palstalla, kirjoita viestillä hänelle itselleen. Tuosta kukaan tiedä kenelle se on ja keneltä.

    • Anonyymi

      Ettei sinulla vaan nyt olisi liian suuret luulot itsestäsi?

      • Anonyymi

        Yleensä näillä palstanaisilla on suuret luulot itsestä. Te kuvittelette liikoja ja pidätte totena vain omaa mielikuvaa.
        Tää sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä näillä palstanaisilla on suuret luulot itsestä. Te kuvittelette liikoja ja pidätte totena vain omaa mielikuvaa.
        Tää sivusta.

        Ja se haittaa sua mitenkä? Itsehän sä itsestäsi tänne kuvaa luot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se haittaa sua mitenkä? Itsehän sä itsestäsi tänne kuvaa luot.

        Ja hyvin on miehen luomat mielikuvat toisista ihmisistä sinulle maistuneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvin on miehen luomat mielikuvat toisista ihmisistä sinulle maistuneet?

        Ei kiinnosta sun mielikuvat kenestäkään, puran omia tuntoja. Kannattaisko sun olla luomatta niitä mielikuvia kenestäkään tänne epärehellisin sanoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se haittaa sua mitenkä? Itsehän sä itsestäsi tänne kuvaa luot.

        Et tiedä olenko mies vai nainen etkä myöskään mitään muuta. Täällä on monta eri vastaajaa, joten voitko ravistella päätäsi että harhasi haihtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta sun mielikuvat kenestäkään, puran omia tuntoja. Kannattaisko sun olla luomatta niitä mielikuvia kenestäkään tänne epärehellisin sanoin?

        Anteeksi, mitä? Tarkennatko hieman🙈


    • Anonyymi

      Mitä yrität selitellä itsellesi.

    • Anonyymi

      Onko tämä aloitus M-mieheltä? Jos on ja jos on minulle, Helsingissä asuvalle naiselle, niin en oleta mitään. Oikeastaan elän täysin epätietoisuudessa, koska en juurikaan tiedä, mitä ajattelet ja haluat, minulla on vain omat haaveeni. Mutta en koskaan oleta mitään.

      • Anonyymi

        Ei ole M-mieheltä.


    • Anonyymi

      Hurahdit ja sitten päätit ettei ollutkaan sinulle, kyllä sen miehen laadun tunnistaa tekstistä.

      • Anonyymi

        Tuo on yläluokkaisten kaupunkilaismiesten vanha vanha kikka.

        Sanoo, ettei heti ala suhteeseen, mutta jos seksiin nainen suostuu, niin siihen mies kyllä alkaa ja tulee ja menee, käyttää naista miten haluaa. Kylmää touhua.

        Lipsahtaa sitten siihen, että nainen alistuu tekemään suurinpiirtein mitä tahansa pitääkseen miehen, passaa kodissaan, suostuu jopa avoimeen suhteeseen, tekee kaikki seksitemput mitä mies vaatii ja on aina käytettävissä. Nainen ehdollistuu kun koira miehelle, alkaa kuola valumaan, kun saa mieheltä huomiota.

        Mies ei vie treffeille, ei näyttäydy julkisesti yhdessä ja nykyään on somessa vapaan miehen statuksella ja haku päällä, sivusuhteineen päivineen.

        Kaikki narut on miehellä, nainen maksaa omilla tunteillaan, joista mies ei välitä pätkääkään. Ottaa vaan kaiken seksin ja rakkauden mitä nainen antaa, imee kuiviin ja heittää lopulta pois kun uusi löytyy.

        Sanoo vaan"En mitään luvannut" ja kuvittelee siten olevansa vielä herrasmies.

        Ei mene ihan joka naiselle läpi tuo kuvio, kannattaa vaan tyytyä niihin ahneisiin pikkulapsiin ja piikojasi pomputtelemaan.

        Sullakin on emäntäsi, sano Pohjan akka Paholaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yläluokkaisten kaupunkilaismiesten vanha vanha kikka.

        Sanoo, ettei heti ala suhteeseen, mutta jos seksiin nainen suostuu, niin siihen mies kyllä alkaa ja tulee ja menee, käyttää naista miten haluaa. Kylmää touhua.

        Lipsahtaa sitten siihen, että nainen alistuu tekemään suurinpiirtein mitä tahansa pitääkseen miehen, passaa kodissaan, suostuu jopa avoimeen suhteeseen, tekee kaikki seksitemput mitä mies vaatii ja on aina käytettävissä. Nainen ehdollistuu kun koira miehelle, alkaa kuola valumaan, kun saa mieheltä huomiota.

        Mies ei vie treffeille, ei näyttäydy julkisesti yhdessä ja nykyään on somessa vapaan miehen statuksella ja haku päällä, sivusuhteineen päivineen.

        Kaikki narut on miehellä, nainen maksaa omilla tunteillaan, joista mies ei välitä pätkääkään. Ottaa vaan kaiken seksin ja rakkauden mitä nainen antaa, imee kuiviin ja heittää lopulta pois kun uusi löytyy.

        Sanoo vaan"En mitään luvannut" ja kuvittelee siten olevansa vielä herrasmies.

        Ei mene ihan joka naiselle läpi tuo kuvio, kannattaa vaan tyytyä niihin ahneisiin pikkulapsiin ja piikojasi pomputtelemaan.

        Sullakin on emäntäsi, sano Pohjan akka Paholaiselle.

        Meni ohi korkealta ja kovaa. Kaikkea voi maalailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni ohi korkealta ja kovaa. Kaikkea voi maalailla.

        Ai aloittajako siinä?

        Olen iloinen puolestasi, jos meni❤

        Mutta tälläisiä yksinäisen naisen on isossa pahassa maailmassa pelättävä, jotta pärjää eikä satuta itseään.

        Siihen päälle, jos mies vielä on kova naista kohtaan tunteellisesti, niin et pysty käsittämään, kuinka pahalta se naisesta tuntuu.

        Ymmärrätkö, mitä on olla yksin vastuussa ihan kaikesta ja pelätä vielä päälle, että joku käyttää hyväksi? Romuttaa hetkessä sen hyvän olon, minkä nainen on itse rakentanut. Ei ihme, jos monet naiset eivät halua seurustella.

        Yhtenä iltana taas itkin, kun muistin saamaani kovaa ja tylyä kohtelua. Ei siksi, ettenkö olisi jo antanut anteeksi, tai siksi, ettenkö ymmärtäisi, että miehelläkin on luonteessaan huonot puolensa ja hänen luonteestaan kuitenkin niin kovin paljon pidän. Itkin vaan kun muistokin tuntui pahalta. Eikä hänestä paljoa muistoja olekkaan mistä valita. Hän on vain etäinen haavekuva jostain, mitä tunsin kerran välillämme.

        Miksi miehet eivät halua olla helliä naiselle jota haluavat? Tiedätkö sinä, en ymmärrä.

        Olen aika väsynyt, ehkä nyt siksi tässä vähän melankolinen ja toivotonkin sävy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yläluokkaisten kaupunkilaismiesten vanha vanha kikka.

        Sanoo, ettei heti ala suhteeseen, mutta jos seksiin nainen suostuu, niin siihen mies kyllä alkaa ja tulee ja menee, käyttää naista miten haluaa. Kylmää touhua.

        Lipsahtaa sitten siihen, että nainen alistuu tekemään suurinpiirtein mitä tahansa pitääkseen miehen, passaa kodissaan, suostuu jopa avoimeen suhteeseen, tekee kaikki seksitemput mitä mies vaatii ja on aina käytettävissä. Nainen ehdollistuu kun koira miehelle, alkaa kuola valumaan, kun saa mieheltä huomiota.

        Mies ei vie treffeille, ei näyttäydy julkisesti yhdessä ja nykyään on somessa vapaan miehen statuksella ja haku päällä, sivusuhteineen päivineen.

        Kaikki narut on miehellä, nainen maksaa omilla tunteillaan, joista mies ei välitä pätkääkään. Ottaa vaan kaiken seksin ja rakkauden mitä nainen antaa, imee kuiviin ja heittää lopulta pois kun uusi löytyy.

        Sanoo vaan"En mitään luvannut" ja kuvittelee siten olevansa vielä herrasmies.

        Ei mene ihan joka naiselle läpi tuo kuvio, kannattaa vaan tyytyä niihin ahneisiin pikkulapsiin ja piikojasi pomputtelemaan.

        Sullakin on emäntäsi, sano Pohjan akka Paholaiselle.

        ”Ei mene ihan joka naiselle läpi tuo kuvio, kannattaa vaan tyytyä niihin ahneisiin pikkulapsiin ja piikojasi pomputtelemaan.”

        Oikein hyvä kommentti.


    • Anonyymi

      En ajatellut niin pitkälle. En ajatellut mitään. Uusien asioiden oppiminenkin oli mahdotonta, olin ihan sekaisin. Olin siis rakkaudesta sekaisin. Olisin lähtenyt hänen mukaansa vaikka kuuhun. No, hän lähti sinne ilmeisesti ilman mua. Joten mitäpä näitä enää jankutetaan. Kuulento meni jo.

    • Anonyymi

      En tiedä mistä puhut. Mut itse kun yritän pähkäillä toisen sopivuutta mietin aina voisinko kuvitella toisen synnytykseen kanssani. Tämä leikkiajatus kertoo yleensä paljon.

      • Anonyymi

        Haluan kotisynnytyksen.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe