Vieläkö löytyy perinteisiä vippipaikkoja joista saa 100-1000 euroa helposti?
Toinen kysymys koskee panttilainaamoja.
Mitä niille voi tarjota jos ei ole koruja tai kultaesineitä?
Tämän päivän vaihtoehdot
9
1564
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kysymys kuin aloittajalla. Onko tosiaan niin että normaaleita pikavippejä ei enää ole saatavilla? Google anna tulokseksi kuin jotain typeriä sivustoja jotka kilpailuttaa lainoja tai sitten jotain epämääräisä lainoja kuukausien tai jopa vuosien maksuajalla.
Saako mistään akuuttiin rahantarpeeseen 200e-1000e lainaa ja pois maksu kuukauden sisään?- Anonyymi
Pienet vipit olivat vuosien 2005–2013 juttu. Sitten lakia kiristettiin alle 2000 euron lainoihin, joten alettiin markkinoida yli 2000 euron limiittiluottoja, joista voi tehdä pieniä nostoja.
Nyt sitten 2019 jälkeen nekin ovat hävinneet. Mitään lyhytaikaista pikkulainaa on turha hakea, lainasumman pitää olla isohko, laina-ajan pitkä ja hakijalla pitää olla vakaat tulot.
- Anonyymi
Avippi, lainaamaan, nanolaina...
- Anonyymi
Nanolaina: ” Ensilaina 50€. Saadaksesi lainan olet 18-75v luottokelpoinen Suomen kansalainen ja sinulla on yli 6kk kestäneet säännölliset palkka- tai työeläketulot (vähintään 1300€/kk, sosiaalitukia, kansan-, takuu- ja työkyvyttömyyseläkkeitä ei hyväksytä), matkapuhelin-numero ja suomalainen pankkitili. Pyydämme uusilta lainanhakijoilta alle 2 kk vanhan tulotositteen. Sinulla voi olla vain 1 laina kerralla.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nanolaina: ” Ensilaina 50€. Saadaksesi lainan olet 18-75v luottokelpoinen Suomen kansalainen ja sinulla on yli 6kk kestäneet säännölliset palkka- tai työeläketulot (vähintään 1300€/kk, sosiaalitukia, kansan-, takuu- ja työkyvyttömyyseläkkeitä ei hyväksytä), matkapuhelin-numero ja suomalainen pankkitili. Pyydämme uusilta lainanhakijoilta alle 2 kk vanhan tulotositteen. Sinulla voi olla vain 1 laina kerralla.”
Ihmisen täytyy kyllä oikeasti haluta vippaajaksi. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että työssäkäyvä ihminen hivuttaa vähän kerrallaan vippiä isommaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen täytyy kyllä oikeasti haluta vippaajaksi. Eihän tuossa ole mitään järkeä, että työssäkäyvä ihminen hivuttaa vähän kerrallaan vippiä isommaksi
Aika tiukkaa, kun pitää lähettää tulotodistus 50 euron lainastakin. Ehkä ihan hyväkin.
Kelan tuki- ja eläkekiellon ymmärrän kyllä hyvin, koska ne ovat ulosmittauskelvottomia päinvastoin kuin työeläke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika tiukkaa, kun pitää lähettää tulotodistus 50 euron lainastakin. Ehkä ihan hyväkin.
Kelan tuki- ja eläkekiellon ymmärrän kyllä hyvin, koska ne ovat ulosmittauskelvottomia päinvastoin kuin työeläke.Hirveä hässäkkä jonkun 50-100€ pikkulainan tosiaan vaikka olis töitä ja luottotiedot kunnossa.
Blue Finance esim. halusi oikeuden katsoa tilitietojani vuosia takaapäin ja vielä 90pv tulevaisuuteen. Joo, 100€ takia kannattaa todella päästää hämärän vippifirman vapaasti tilitietoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirveä hässäkkä jonkun 50-100€ pikkulainan tosiaan vaikka olis töitä ja luottotiedot kunnossa.
Blue Finance esim. halusi oikeuden katsoa tilitietojani vuosia takaapäin ja vielä 90pv tulevaisuuteen. Joo, 100€ takia kannattaa todella päästää hämärän vippifirman vapaasti tilitietoihin.no aika hämärä kaveri on, joka ottaa tuollaisen vipin. Eipä niissä ole mitään järkeä ottajallekaan, jos ei myöntäjällekään.
Aika tuurista on kiinni takaisinmaksu ja ulosotto ei sosiaalituista ota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no aika hämärä kaveri on, joka ottaa tuollaisen vipin. Eipä niissä ole mitään järkeä ottajallekaan, jos ei myöntäjällekään.
Aika tuurista on kiinni takaisinmaksu ja ulosotto ei sosiaalituista ota.Viikon laina pariin laskuun ja ruokaan meinasin mutta ei onnistu enää. Olisin maksanut takaisin heti koko lainan mutta ei onnistu. Jos yhtä perinpohjaisia varojen selvittelyjä vaadittaisiin esim. jokaiselta turvapaikanhakijalta niin kukaan ei koskaan enää pääsisi Suomen rajojen yli.
Ei hämärät köyhät tyypit taida enää kovin helpolla saada mistään vippejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569