Sytytit auringon sisälläni

Anonyymi

Katsoit niiiin pitkään minuun ja niin tein minäkin. Hukuin kirkkaisiin silmiisi ja rakastin sitä tunnetta. Ikinä en ole sitä ennen tai jälkeen sen hetken tuntenut. Sait mut riemuitsemaan ja tuntemaan itseni onnelliseksi. Sisälläni alkoi reagoida, mutta se päätyi kun säikähdin sitä kaikkea livahtaen pois.

Tiedän vielä tänäkin päivänä sen mitä silmäsi minulle aiheuttaa. En vain tiedä mitä tapahtuisi, jos olisimme katsoneet sitä vielä pidemmälle. Loppua en sille toivo, mutta toisaalta luulen että kyseessä on sitä kuolematonta sorttia. Sitä mitä ikuiseksi kutsutaan.

83

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on pakko kirjoittaa, että samat sanat sinulle.

    • Anonyymi

      Kyllä se kuolemattomalta sortilta vahvasti vaikuttaa <3

      • Anonyymi

        Aika ei sitä ole ainakaan kyennyt tappamaan, joten tuskin oikein mikään. Voimaton olo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika ei sitä ole ainakaan kyennyt tappamaan, joten tuskin oikein mikään. Voimaton olo!

        Ei siihen aika pysty, kovin lujaa on laatuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen aika pysty, kovin lujaa on laatuaan.

        Olet aika naurettava. Tapailet kolmea eri ihmistä ja tälleen esiinnyt


    • Anonyymi

      Sen ne, nuoren kauniin naisen, silmät voivat tehdä.

      • Anonyymi

        Kauniit silmät voi olla sekä nuorella että vanhalla miehellä tai naisella.

        Silmät ovat sielun peili. Katsopa ihmisten silmiä tarkemmin niin huomaat tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniit silmät voi olla sekä nuorella että vanhalla miehellä tai naisella.

        Silmät ovat sielun peili. Katsopa ihmisten silmiä tarkemmin niin huomaat tämän.

        Voi nuori nainen, minkä katseilla mulle viattomalle miehelle teit ja sitten yks kaks vain katosit. Et ole tuntevinaan enää...voi surkeus, olen (varmaan) ruma vanha mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nuori nainen, minkä katseilla mulle viattomalle miehelle teit ja sitten yks kaks vain katosit. Et ole tuntevinaan enää...voi surkeus, olen (varmaan) ruma vanha mies.

        Ei rakkaus ole iästä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkaus ole iästä kiinni.

        On se. Todellakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Todellakin on.

        Jep todellakin, voisiko reilu 20v kaunis nainen rakastaa jotain kurpsahtanutta 60v miestä? Luulenpa että nainen lähtisi melko nopeesti alta, tosi rakkaus on vaan tyhmä kuvitelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nuori nainen, minkä katseilla mulle viattomalle miehelle teit ja sitten yks kaks vain katosit. Et ole tuntevinaan enää...voi surkeus, olen (varmaan) ruma vanha mies.

        Hmm pitäisikö sinun soittaa minulle tms. pari vuosikymmentä lisää ikääni tuo vaan lisää komeutta ja varmuutta. Elämänkokemusta Halaus


    • Anonyymi

      Tämä on ihan huikeeta, mitä tähän nyt voin sanoa! Kiitos! 🌞

      • Anonyymi

        Auringonvaloa elämälle!🌞


    • Anonyymi

      Kenelle sanasi osoitat? Kuulostaa vahvalta ihastumiselta ellei jopa rakastumiselta.

      • Anonyymi

        sita mina vaan tarkoitan etta sina olet minun puuttuva puolisko sano sina mita haluat palataan taas joten saat olla rauhassa


    • Anonyymi

      voi pahus minulla ei ole sinusta mitaan muistoa ku et itseasi nayttanyt ollenkaan

    • Anonyymi

      Mun sisällä roihuaa kuin helvetissä välillä. Tuli on niin valtava.

    • Anonyymi

      niinpä.Kaunis teksti johon jokainen voi samaistua. Minä en unohda koskaan ruskeita silmiä...Jollain on ne yhä Espoo Matinkylä,mutta katsoo nillä vaimonsa ruskeisiin silmiin!

      • Anonyymi

        Voi olla ns. suklaasilmät, pähkinäsilmät, pekaanipähkinäsilmät tai ns. pikisilmät. Maalaalajeissakin ruskeita. Useiden puulajien kaarna ruskea. Eikä kaikki välitä sinisistä, vihreistä tai harmaista.


    • Anonyymi

      Ja siitä on jo kaksi vuotta!

      • Anonyymi

        Aikalailla.


      • Anonyymi

        Yli vai ali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli vai ali?

        Vähän yli mutta ei puolta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän yli mutta ei puolta vuotta.

        Toiveajattelua minulta. Siksi vaan kysyin. En meinaa hyväksyä, että hän on poissa ikuisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli vai ali?

        Ali menee jos aloittajalta kysytään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ali menee jos aloittajalta kysytään. :)

        Eikun yli meneekin. Pakko oli tulla korjaamaan! Sori tuosta! t. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikun yli meneekin. Pakko oli tulla korjaamaan! Sori tuosta! t. Aloittaja

        Niin, vähän yli kaksi vuotta on jo kulunut. Ja unohtumaton se hetki olikin, kaippunkin synnytti.

        T: 20:08


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vähän yli kaksi vuotta on jo kulunut. Ja unohtumaton se hetki olikin, kaippunkin synnytti.

        T: 20:08

        Sitten oli se toinenkin hetki...


    • Anonyymi

      Voitko kertoa jotain siitä paikkakunnasta missä tämä katselu tapahtui?
      Ettei kukaan omi ilman perusteita.

      • Anonyymi

        Puita kasvaa.


      • Anonyymi

        Porvoossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvoossa

        Kaukana ollaan Porvoosta, siis tosi kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porvoossa

        Sinne on huorhäpeäänsä joku nainen joutunut kauempaakin pakenemaan. Mut ei ämmän maine siitä koskaan sen paremmaksi tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne on huorhäpeäänsä joku nainen joutunut kauempaakin pakenemaan. Mut ei ämmän maine siitä koskaan sen paremmaksi tule.

        No perhana, täytyy varmaan kaikkien naisten vältellä tällaista Porvooseen muuttamista maineensa varjelemiseksi. Vrt mitä hemmettiä juuri luin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puita kasvaa.

        Joka paikkakunnalla kasvaa puita vai eikö? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puita kasvaa.

        Onko myös vettä 😍🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko myös vettä 😍🤔

        Vettäkin löytyy ja kiviä! Aloittaja


    • Anonyymi

      Millon livahdit pois? Puhutko miehestä vai naisesta?

    • Anonyymi

      Mun hän on kyllä sammuttanut ja haudannutkin jo moneen kertaan auringon, minkä minuun joskus sytytti...

      • Anonyymi

        Mutta moni kakku päältä kaunis. Kuten sanotaan,
        Ä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta moni kakku päältä kaunis. Kuten sanotaan,
        Ä

        Juuri näin. Kannattaa miettiä ihan omilla aivoilla, ja onko tällaiset teot susta ihan oikein?!


      • Anonyymi

        Valitsi oman vaimon, tietysti. Hetken leikki.


    • Anonyymi

      Nyt tämä uusi. On erilainen, mutta veto on voimakas t. Ap

      • Anonyymi

        Vastenmielistä. Mietin onko sulla järkeä ollenkaan.


      • Anonyymi

        Ai sulla on uus? Onnea sitten hänen kanssaan. Saanko huokaista?


      • Anonyymi

        Eikä 🤭et voi olla tosissasi 😱


      • Anonyymi

        Miksi sinä täällä sitten olet jos elämässäsi on uusi ihana?


    • Anonyymi

      Ei ollut minulle tämä, mutta samanlaisia tuntemuksia itselläkin ollut. ☮

      • Anonyymi

        Arktisen susiperheen matkassa

        Pikästä aikaa ihana luonto- ohjelma


    • Anonyymi

      Eihän kahta hyvää katsekokemusta voi unohtaa, vai mitä nainen?

    • Anonyymi

      On siitä yli pari vuotta kun katseella toisemme vangittiin. Katsetta välttelit ja tavallaan katosit mutta et kokonaan. Emme enään uskalla katsoa toisiamme silmiin?

      • Anonyymi

        Kait sitä mieluummin katselisi silmiin vaikka kuinka pitkään kuin välttelisi. Sitä on vaan pieni ihminen ollut vähän hukassa ja hämmentynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait sitä mieluummin katselisi silmiin vaikka kuinka pitkään kuin välttelisi. Sitä on vaan pieni ihminen ollut vähän hukassa ja hämmentynyt.

        Meinaatko vielä olla hukassa ja hämmentynyt jos/kun kohtaat hänet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko vielä olla hukassa ja hämmentynyt jos/kun kohtaat hänet?

        En mä meinaa olla, jos hänkään ei ole. Sen näkee sitten 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä meinaa olla, jos hänkään ei ole. Sen näkee sitten 😅

        Millon kohtasit viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millon kohtasit viimeksi?

        tule meiban parkkkiksen tahan paahanniin tulen siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule meiban parkkkiksen tahan paahanniin tulen siihen

        onko sinulla vielä pitkä matka tanne


      • Anonyymi

        Jos, en tiedä kuka olet, ja miksi puhut katseesta yli kahden vuoden takaa. Jos olet joskus kohdannut katseen, puhunut ääneen rakkauden sanoja ja kadonnut kun joku tunnusti rakkautensa, palatakseen aina tuon tunnustajan luo; minulle on käynyt näin. Sattuu myös sinisten silmien taa, hiljainen tuska kumpuaa.

        Epäilen, et ole hän, enkä minä tunnustaja sinulle. Omassa elämässäni. Uskallan katsoa silmiin kyllä, mutta pelkään, että kytevä liekkini kertoo tunteeni - pidän mieluummin silmäni suljettuna, ajattelen hetkiä kahden vuoden takaa - kesää silloin ennen, seikkailuja, kosketusta omalla vartalollani kuin tuskaa minkä tuo minun häneni minuun aiheuttaa. Tekisi mieli tunnustaa, sanoa, että olet se, joka minut sai avautumaan, kertomaan kaiken ja olemaan hetken aikaa avoin kuin kirjan sivut taivaalla.

        En jatka enää, mutta ehkä minullekin on joku. On se sinullekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos, en tiedä kuka olet, ja miksi puhut katseesta yli kahden vuoden takaa. Jos olet joskus kohdannut katseen, puhunut ääneen rakkauden sanoja ja kadonnut kun joku tunnusti rakkautensa, palatakseen aina tuon tunnustajan luo; minulle on käynyt näin. Sattuu myös sinisten silmien taa, hiljainen tuska kumpuaa.

        Epäilen, et ole hän, enkä minä tunnustaja sinulle. Omassa elämässäni. Uskallan katsoa silmiin kyllä, mutta pelkään, että kytevä liekkini kertoo tunteeni - pidän mieluummin silmäni suljettuna, ajattelen hetkiä kahden vuoden takaa - kesää silloin ennen, seikkailuja, kosketusta omalla vartalollani kuin tuskaa minkä tuo minun häneni minuun aiheuttaa. Tekisi mieli tunnustaa, sanoa, että olet se, joka minut sai avautumaan, kertomaan kaiken ja olemaan hetken aikaa avoin kuin kirjan sivut taivaalla.

        En jatka enää, mutta ehkä minullekin on joku. On se sinullekin.

        Enhän minä ole sinun hän, etkä sinä minun. Kaikille löytyy joku mutta se ei välttämättä ole se ketä ensiksi siihen vierelle mielisi. Jotkut löytää oman vastakappaleensa heti, osa vasta satojen jälkeen. Tähän ei ole mitään oikeaa kaavaa tai tapaa. Se vaan löytyy kun aika on oikea.


    • Anonyymi

      Juuri tänään Anna Eriksson lauloi niin kauniisti kappaleen "Kun katsoit minuun".

      • Anonyymi

        pasi tule meiban pihalle voibaanhan me jutella tuossakin tai sit jos haluat voit kayba mun luona aja auto tahan paahan minulle tuli asken kylmä siksi katosin siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pasi tule meiban pihalle voibaanhan me jutella tuossakin tai sit jos haluat voit kayba mun luona aja auto tahan paahan minulle tuli asken kylmä siksi katosin siitä

        jos olet lahella niin tule meiban katoksen paahan niin nahbaan siina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos olet lahella niin tule meiban katoksen paahan niin nahbaan siina

        sinun olisi pitanyt minua vahan aikaa obottaa silla en ollut niin nopeasti siinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinun olisi pitanyt minua vahan aikaa obottaa silla en ollut niin nopeasti siinä

        sille ei voi sittenmitaan no milloinka me yritetaan sitten seuraavan kerran nahba ja missä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sille ei voi sittenmitaan no milloinka me yritetaan sitten seuraavan kerran nahba ja missä

        nyt hermostui jupe se sanoi etta jos olet tulossa tanne niin seinassa on ovikello jota voi soittaa eoika paastanyt minua ulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt hermostui jupe se sanoi etta jos olet tulossa tanne niin seinassa on ovikello jota voi soittaa eoika paastanyt minua ulos

        tule vaikka huomenna jos ehbit ja etsi siitä ovesta se ovikello sita kun soitat nii paaset sisalle neuvon mina sillä noi ei minua ulos paasta enaan paska juttu mutta ei voi mitaan toivotaan etta se huomenna onnistuu terv seija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tule vaikka huomenna jos ehbit ja etsi siitä ovesta se ovikello sita kun soitat nii paaset sisalle neuvon mina sillä noi ei minua ulos paasta enaan paska juttu mutta ei voi mitaan toivotaan etta se huomenna onnistuu terv seija

        ei ne enaan paasta silla noi sanoi etta kun soitat ovuikelloa niin paaset sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ne enaan paasta silla noi sanoi etta kun soitat ovuikelloa niin paaset sisalle

        niin sita soittaa kaikki muutkin jotka tanne tulevat kuule tule guomenna uubestaan silla noi on niin reiluja etta ne heittaa sinut kohta ulos taalta palataan taas nyt rupean katsiomaan telkkaria jos haluat jokin kanssa niin obota siina etta jupe tulee siihen en kyllä suosittele sitakaan joten palataan terv seija hiomiseen mina rupean katsomaan kohta salkkareita toivottavasti sinulla on ensi kerralla sen verran aikaa etta edbitaan myös jutella terv sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sita soittaa kaikki muutkin jotka tanne tulevat kuule tule guomenna uubestaan silla noi on niin reiluja etta ne heittaa sinut kohta ulos taalta palataan taas nyt rupean katsiomaan telkkaria jos haluat jokin kanssa niin obota siina etta jupe tulee siihen en kyllä suosittele sitakaan joten palataan terv seija hiomiseen mina rupean katsomaan kohta salkkareita toivottavasti sinulla on ensi kerralla sen verran aikaa etta edbitaan myös jutella terv sama

        Seijaah , unohditko katseeni?
        https://www.suomi24.fi/profiili/Moktar.Gubta


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sita soittaa kaikki muutkin jotka tanne tulevat kuule tule guomenna uubestaan silla noi on niin reiluja etta ne heittaa sinut kohta ulos taalta palataan taas nyt rupean katsiomaan telkkaria jos haluat jokin kanssa niin obota siina etta jupe tulee siihen en kyllä suosittele sitakaan joten palataan terv seija hiomiseen mina rupean katsomaan kohta salkkareita toivottavasti sinulla on ensi kerralla sen verran aikaa etta edbitaan myös jutella terv sama

        kun tulet niin menet sen ovikellon kohballe ja painat d´siyyrén siita niin paaset varmasti sisalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun tulet niin menet sen ovikellon kohballe ja painat d´siyyrén siita niin paaset varmasti sisalle

        joo joo ja hei hei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo joo ja hei hei

        ovikellon kautta tanne tulevat muutkin viersaat sisalle


    • Anonyymi

      me saadaan toisemme pian

      • Anonyymi

        ketka me


    • Anonyymi

      Nyt tuo aurinko on sammunut ja syttynyt uudelleen erään toisen kanssa. :)

      • Anonyymi

        No niinpä tietenkin, pitihän se arvata :(


    • Anonyymi

      Ja kaasuputki, kuin yön höyryt jos rupsauttaa peiton alla se lämmittää itseä, kaasuputki suolistossa.

    • Anonyymi

      Minäkin tahdon sinut sisälleni rakas.

      • Anonyymi

        Jos olen sydämessäsi..


    • Anonyymi

      Se aurinko on pimennossa kun täällä olet.

      • Anonyymi

        Se paistaa silloin täällä!☀️


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe