Saako seksiseuraa helposti ja ilman sen kummempia ihmettelyjä, jos ei suostu suutelemaan suulle? Viekö se suurimman osan mielestä olennaisen osan seksistä?
Seksiä ilman suulle suutelua
7
3189
Vastaukset
- Anonyymi
Asennossa 69 ei tarvitse suudella suulle.
- Anonyymi
Mitä vittua niitä pussailemaan?
- Anonyymi
Vaimo on just tuollainen. Se ei suutele vieraita eikä ota suihin.
Pilluaan se tykkää jakaa ja sen useat tietävätkin. - Anonyymi
Itselle kävi näin. Olin saanut varatusta naiselta kyläkutsun. Nainen alkoi jutella seksistä mutta ei kuitensnkaan halunnut antaa pillua. Kun tuli lähdön aika hän antoi halun ja hali muuttui ensin pusuksi ja siitä suudelmaksi ja pillun antamiseksi.
Myöhemmin tämä ihminen kertoi että oli miettinyt sitä pillun antamista jo aiemmin, mutta siinä hetkessä asia ei edennyt. - Anonyymi
Kunhan ottaa suihin, niin ei tarvitse suudella.
- Anonyymi
Mä olen kerran törmännyt joskus kauan sitten naiseen joka antoi pillua mutta ei halunnut suudella vaan väisti kun yritti. Kukaan muu ei ole skipannut ekaa pesää. Aika ohuet huulet tytöllä oli, mutta sitäkin herkumpi vartalo.
- Anonyymi
Olen kerran harrastanut käsiseksiä ilman, että tilannetta edelsi minkäänlainen suutelu, ainakaan suulle. Mies oli varattu ja alkoi hyväillä minua. Lämpenin ja hyväilin takaisin. Yhdyntään mies kuitenkin veti rajan, sitä hän ei halunnut varattuna harrastaa, mutta ehdotti yhdessä masturbointia. Hoitelin itseni ja autoin sitten häntä kädellä, suutelin tosin kaulaa. Suutelu olisi varmaan ollut hänelle samanlainen rajanylitys kuin yhdyntä. Tuntui hieman oudolta olla niin intiimisti ilman suutelua, siitä tuli olo, että tässä harrastetaan ihan vain pelkkää seksiä eikä mitään muuta, joka tosin oli totta. Mutta suutelu lähentää, vaikka kyseessä olisikin vain puhtaasti pelkkä seksikumppani.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275284
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333593Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533492Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu263387Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232980Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod322717Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint192403Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1202380MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142205- 412042