Seksiä ilman suulle suutelua

Anonyymi

Saako seksiseuraa helposti ja ilman sen kummempia ihmettelyjä, jos ei suostu suutelemaan suulle? Viekö se suurimman osan mielestä olennaisen osan seksistä?

7

3147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asennossa 69 ei tarvitse suudella suulle.

• Anonyymi

Mitä vittua niitä pussailemaan?

• Anonyymi

Vaimo on just tuollainen. Se ei suutele vieraita eikä ota suihin.

Pilluaan se tykkää jakaa ja sen useat tietävätkin.

• Anonyymi

Itselle kävi näin. Olin saanut varatusta naiselta kyläkutsun. Nainen alkoi jutella seksistä mutta ei kuitensnkaan halunnut antaa pillua. Kun tuli lähdön aika hän antoi halun ja hali muuttui ensin pusuksi ja siitä suudelmaksi ja pillun antamiseksi.

Myöhemmin tämä ihminen kertoi että oli miettinyt sitä pillun antamista jo aiemmin, mutta siinä hetkessä asia ei edennyt.

• Anonyymi

Kunhan ottaa suihin, niin ei tarvitse suudella.

• Anonyymi

Mä olen kerran törmännyt joskus kauan sitten naiseen joka antoi pillua mutta ei halunnut suudella vaan väisti kun yritti. Kukaan muu ei ole skipannut ekaa pesää. Aika ohuet huulet tytöllä oli, mutta sitäkin herkumpi vartalo.

• Anonyymi

Olen kerran harrastanut käsiseksiä ilman, että tilannetta edelsi minkäänlainen suutelu, ainakaan suulle. Mies oli varattu ja alkoi hyväillä minua. Lämpenin ja hyväilin takaisin. Yhdyntään mies kuitenkin veti rajan, sitä hän ei halunnut varattuna harrastaa, mutta ehdotti yhdessä masturbointia. Hoitelin itseni ja autoin sitten häntä kädellä, suutelin tosin kaulaa. Suutelu olisi varmaan ollut hänelle samanlainen rajanylitys kuin yhdyntä. Tuntui hieman oudolta olla niin intiimisti ilman suutelua, siitä tuli olo, että tässä harrastetaan ihan vain pelkkää seksiä eikä mitään muuta, joka tosin oli totta. Mutta suutelu lähentää, vaikka kyseessä olisikin vain puhtaasti pelkkä seksikumppani.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1432
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      824
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe