Seksiä ilman suulle suutelua

Anonyymi

Saako seksiseuraa helposti ja ilman sen kummempia ihmettelyjä, jos ei suostu suutelemaan suulle? Viekö se suurimman osan mielestä olennaisen osan seksistä?

7

3184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asennossa 69 ei tarvitse suudella suulle.

• Anonyymi

Mitä vittua niitä pussailemaan?

• Anonyymi

Vaimo on just tuollainen. Se ei suutele vieraita eikä ota suihin.

Pilluaan se tykkää jakaa ja sen useat tietävätkin.

• Anonyymi

Itselle kävi näin. Olin saanut varatusta naiselta kyläkutsun. Nainen alkoi jutella seksistä mutta ei kuitensnkaan halunnut antaa pillua. Kun tuli lähdön aika hän antoi halun ja hali muuttui ensin pusuksi ja siitä suudelmaksi ja pillun antamiseksi.

Myöhemmin tämä ihminen kertoi että oli miettinyt sitä pillun antamista jo aiemmin, mutta siinä hetkessä asia ei edennyt.

• Anonyymi

Kunhan ottaa suihin, niin ei tarvitse suudella.

• Anonyymi

Mä olen kerran törmännyt joskus kauan sitten naiseen joka antoi pillua mutta ei halunnut suudella vaan väisti kun yritti. Kukaan muu ei ole skipannut ekaa pesää. Aika ohuet huulet tytöllä oli, mutta sitäkin herkumpi vartalo.

• Anonyymi

Olen kerran harrastanut käsiseksiä ilman, että tilannetta edelsi minkäänlainen suutelu, ainakaan suulle. Mies oli varattu ja alkoi hyväillä minua. Lämpenin ja hyväilin takaisin. Yhdyntään mies kuitenkin veti rajan, sitä hän ei halunnut varattuna harrastaa, mutta ehdotti yhdessä masturbointia. Hoitelin itseni ja autoin sitten häntä kädellä, suutelin tosin kaulaa. Suutelu olisi varmaan ollut hänelle samanlainen rajanylitys kuin yhdyntä. Tuntui hieman oudolta olla niin intiimisti ilman suutelua, siitä tuli olo, että tässä harrastetaan ihan vain pelkkää seksiä eikä mitään muuta, joka tosin oli totta. Mutta suutelu lähentää, vaikka kyseessä olisikin vain puhtaasti pelkkä seksikumppani.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      146
      5347
    2. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      102
      5052
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      53
      4315
    4. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      12
      3801
    5. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      54
      3706
    6. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      32
      3634
    7. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      55
      3383
    8. Anna palautetta kaivatullesi.

Sana on vapaa!
      Ikävä
      195
      2404
    9. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2383
    10. HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00

KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!
      Hyrynsalmi
      26
      1269
    Aihe