mutta ne on taas työnnettävä pois ja esitettävä etten ikinä rakastanutkaan mutta kuvaasi katsoessa muistot tulvii mieleen.
Herätit taas tunteita nainen
26
689
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan sinua.
- Anonyymi
Rakkautta ei ole olemassa 💚
- Anonyymi
Miksi? Mitä sekoilet? :)
- Anonyymi
En tiedä, taidan lopettaa ajattelun kokonaan 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huijaa itseäsi, et unohda koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi varmaan hyvä pitää taukoa välillä *silitys*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huijaa itseäsi, et unohda koskaan.
Unohdin jo, sain mitä tarvitsin... nimittäin tiedon hänen todellisesta luonteesta, sisäisestä pahuudesta. Ihminen joka ei rakasta eikä ole ikinä rakastanut ketään muutakuin itseään ja taitavasti manipuloi ihmisiä. Muista että aina löytyy joku joka osaa pelata pelin paremmin 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdin jo, sain mitä tarvitsin... nimittäin tiedon hänen todellisesta luonteesta, sisäisestä pahuudesta. Ihminen joka ei rakasta eikä ole ikinä rakastanut ketään muutakuin itseään ja taitavasti manipuloi ihmisiä. Muista että aina löytyy joku joka osaa pelata pelin paremmin 🤓
Kenen kanssa sä pelaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pehmeän huoneen tarpeessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla pehmeän huoneen tarpeessa.
Kunhan kiusasin vähän 😝
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas ihminen ottaa itse selvää asioista eikä usko valheita. Viisas ei kuvittele tuntevansa toista tuntematta toista.
T: Mn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viisas ihminen ottaa itse selvää asioista eikä usko valheita. Viisas ei kuvittele tuntevansa toista tuntematta toista.
T: MnLuulisi olevan itsestäänselvää?!
- Anonyymi
Älä katso niitä kuvia!
- Anonyymi
Missä katsoit kuvaa?
- Anonyymi
Oikemielinen viesti poistettiin tästä. Sensuuri on outoa.
- Anonyymi
Robotti poistaa, siksi outoa.
- Anonyymi
Työnnä trollikka-tollikka itsesi joskus oikeisiin töihin. Sullahan vois käydä vaikka tsägä.
- Anonyymi
Mitä siinä kuvassa näkyy, kerro tarkemmin?
- Anonyymi
Inhoa, halveksuntaa, pelkoa 👌
- Anonyymi
Kauniita kuvia on kiva katsella... Ei sen pitäisi olla pahasta. Mitään muuta ei kuitenkaan tule tapahtumaan. Voit olla ja elää aivan huoletta.
- Anonyymi
Paraskin tekopyhä joka roikkuu kahdessa eri ihmisessä
- Anonyymi
Onko tällainen susta ok? Mikä motiivi kommunikoida täällä?
- Anonyymi
Ei voi mitään. Niin sinäkin mies pyörit ajatuksissa.
- Anonyymi
Lopeta jo tuo tekopyhyys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo tekopyhyys
En ole tekopyhä vaan tunnen oikeasti. Olen aito ihminen tunteideni kanssa. Sinusta on mies todella vaikea sanoa mitä oikein ajattelet. Miksi pyörit välillä siinä lähellä niin monta kertaa.
- Anonyymi
Hänestä vain. Sydämessä ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662