Tässä sattui kattovalaisimen asennuksen kanssa ensimmäistä kertaa omituinen tapahtuma. Ostin uuden katto valaisimen ja siihen piti asentaa maadoitettupistorasia , laitoin piuhat oikeille paikolle ja sitten virrat pois huoneesta kytkennän ajaksi ja asensin lampun paikalleen, virrat päälle ja automaatti sulakkeen rele samantein napsahti ja eiku lamppu irti ja tarkastin että on kaikki oikein.
Päätin kokeilla toimiiko ilman vielä hyvin. ei mennyt rele takaisin on asentoon
Odotin hetken ja kokeilin uudelleen ja sitten se napsahti paikalleen, kaikki toimi normaalisti.
Aloitin prosessin alusta ja sama lopputulos, mutta nyt jätin lampun paikalleen.
Kaikki toimii normaalisti, mutta nyt on vaan paranoidi olo
normaalistihan se ei edes suostu menemään päälle tai napsahtaa heti pois päältä, jos liikaa kuormitusta tai oikosulku/vastaavaa.
Onko sähkökaapissa katkaisijassa jotain häikkää, kun se ei tahtonut pysyä, vai räjähtääkö koko paska?
Onko kellään mitään vastaavaa joskus sattuna, kysyn vaan.
Kattovalaisimen asennus
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on vähän sekavahkoa kerrontaa...
Asensitko siis kattoon valaisinpistorasiaa?
Jonkun jälkeen kaikki toimi normaalisti, mutta sitten aloitit jonkun prosessin uudestaan, ja lopputulos oli sama. Eli laukesiko sulake uudestaan? Alkoiko valaisin koskaan toimia? Saitko automaattisulakkeen koskaan takaisin päälle?- Anonyymi
Huvittavinta oli että on itse rassaillut valokytkentöjä, ja kun sulakkeet paukkuu niin epäilee että sulakkeissa tai sähkökaapissa on vikaa.
- Anonyymi
Kyllä voi olla sulaketsulussakin vika, itse asensin pistorasioita ja yhden valokutkinen, kun laitoin valot päälle niin paukahti heti sulake, kokeilin kytkimessä piuhoja toiseen järjestykseen, taas paloi sulake. Neljännellä yrityksellä luultavasti piuhat meni oikein koska ei palanut sulake eli kaikkialla toimi muut hyvin muta sulake aina paloi.
- Anonyymi
Savun hälvettyä kannattaisi kutsua paikalle sähkömies.
- Anonyymi
Ja sitten tehdä aloitus tänne suomelle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei92072Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181196- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239975Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253776- 83774
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43670