Kuin muualla pohjoismaissa, mm Norjan uusi pääministeri on erisarjaa Sannan kanssa, samoin Tanskasta saataisiin ottaa oppia asioiden hoitoon mm pääministeri tasolla.
Sanna on kypertynyt sinne omaan laita vasemmistolaiseen ideologiaansa, muuta ei tule ulos. Kuin yhden asian vihreät.
Ei hyvä Suomen kannalta kun johtava ministeri ulkona asioiden hoidosta.
Meitä ei pääministeri onni ei potki
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Nuori sukupolvi itsekästä "kyllä minä tiedän" kokematon sanoo.
- Anonyymi
Pääministeri ei ole Onni vaan Sanna.
- Anonyymi
Kyllä se on onnen onkija. Menee piiloon hankaloiden asioiden edessä, sitten jotka toiset tehneet tulee esille " minä tein sen " tyylillä, ja toverit parkuu "hyvä Sanna tap tap "
- Anonyymi
Tältä hallitukselta menee kaikki kiville. Varmaan asiantuntijoina vääriä profeettoja, vaikka heitä joka ministerillä on enemmän kuin hoitaja minimi määrittää.
- Anonyymi
Sanna on sattumapääministeri.
- Anonyymi
Pääministeri ei ole Onni vaan Sanna.
- Anonyymi00007
Pääministeri valssi:
https://www.youtube.com/shorts/qEzEf5WkBxs - Anonyymi00008
Kuka tuo Onni on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104