Lue uutinen, etenkin murhamiehen "puokustus", katso kuvia ja päättele:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008335317.html
Jossain vaiheessa Junes-tv kyllä kertoo nimenkin, vaikka matumediamme yrittävät asiaa salailla,
Kuka on murhaaja?
11
187
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tuo jotain kerro, kun jutussa oli ettö kasvojen ihoa ei näkynyt pipon alta.
- Anonyymi
Sekä tumput käsissä. Kuva suorastaan huutaa, että pipojen ja tumppujen alla on joku toinen, kuin suomalaisen värinen henkilö.
- Anonyymi
Sekä se, että uhria oli lyöty veitsellä n. 170 kertaa, mutta murhaaja väittää, ettei hänellä ollut tarkoitus tappaa. Vain matu voi väittää tällaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä se, että uhria oli lyöty veitsellä n. 170 kertaa, mutta murhaaja väittää, ettei hänellä ollut tarkoitus tappaa. Vain matu voi väittää tällaista.
vaalea pitkä tukka näkyy pipon alta, ihan perussuomalaiselta näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vaalea pitkä tukka näkyy pipon alta, ihan perussuomalaiselta näyttää.
Irtohiuspätkiä saa halvalla kaupan hyllyltä. Hanskat paljastavat.
- Anonyymi
Jos jo ajatusten perusteella voitaisi tuomita... murhaajia olisi varmaan 99,99% suomalaisista.
- Anonyymi
Nimi löytyy Murha.info sta. Sen perusteella ei ole matu, mutta uhri oli kyllä ulkomaalaistaustainen. Eihän täysin suomalainen nimikään tietysti kerro taustaa täysin varmasti. Huumeilla vakavasti osuutta asiaan, vapautunut juuri vankilasta, jonne joutui puukotuksen takia.
- Anonyymi
Suomen laki siis halusi lisää veriuhreja koska laski puukottajan irti.
Samoin Norja halusi jousimurhauhreja koska vain "vahti" murhaajaa mutta ei halunnut estää murhia.
Onneksi pahuuden "oikeudet" loppuu täydelliseen tuhoon eikä heistä jää mitään muistoakaan maanpäälle.
- Anonyymi
Sekö on täysi mysteeri kuka on maskin takana, jospa Veitola ja Kataja tunnistaisivat.
Itse yritän tunnistaa, mutta en nyt saa kokonaivaltaista kuvaa, tässä roolissa, jossa nyt olen, sehän ei kuulu minulle tuoda julki, enkä välitäkään. Hyvin minulta itseltäni hoidettu. Raumalla:Afgaani murhasi ensin raiskattuaan ja poltettuaan 16v.Raumalaistytötön
Luluetko??Älä kuvittele.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1147467- 515609
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa633135Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72613Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011467Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271097Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2461075Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30946