Päivi ja monet kunnon uskovat kannustaa meitä rokotuksiin. Koropassi vaadittava jumalanpalvelus ja telttakokouksiin.
koronapassi vaadittava SRK n tilaisuuksiin
Anonyymi
4075
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 40
Vanhimmat
koronapassin voisi vaatia kaikkiin yli 10-20 henkilön kokoontumisiin, niin kirkot, teatterit, urheilu / kulttuurikatsomot, yms.
Sehän olisi vallan suotavaa.
Se koskee vain ateisteja ja luterilaisia. Koronapassi pitää vaatia vain heiltä. Jumala varjelee sensijaan oikeat uskovat
Jassåå, ja kuka määrittää, ketä ovat "oikeat uskovat"? T
Taisi olla läppää. Vaikka ei noista koskaan tiedä… 🤔
"kuka määrittää, ketä ovat "oikeat uskovat"?"
Jeesus!
Oikeille uskoville Hän lähettää Pyhän Henkensä ohjaamaan ja opettamaan ja siksi me olemme aina oikeassa. Jeesus on totuus, isolla teellä!
No näinpä...
Pyhä Henki. Sinussa ei ole Pyhää Henkeä,
Sinä ylennät itsesi asemaan, jossa tällaista voi arvioida? Pelottavaa.
Tosiasia on se, ettei sinulla ole Pyhää Henkeä. Ongelma on sinulla!
Todella hyvä juttu, kun katsoo mitkä ovat tuon ”Pyhän Hengen” aikaansaamat ilmiöt ihmisessä.
koronapassi lähtee loputkin kirkosta 🤣
Surullista, jos seurakunnatkin osallistuvat koronafasismiin. Toisaalta, taisivat tehdä aikoinaan yhteistyötä natsienkin kanssa, joten ei yllätä. Mutta on se surullista silti.
Ihmisillä on oikeus terveysturvallisuuteen. Se on suurempi oikeus kuin oikeus olla välittämättä omasta ja toisten terveysturvallisuudesta.
Surullista on se, jos uskovaiset ihmiset viis veisaavat omasta ja muiden turvallisuudesta. Se on meikäläisen arviointiasteikolla valtavan kokoluokan synti.
Mitä uskovat ihmiset tekevät kapakoissa mihin passia tarvitaan ?
Jaa-a, sitä en tiedä. En kommentissani puhunut koronapassista mitään, kuten voit huomata, vaan tarkoitin yleisesti etenkin joidenkin salaliittoteoreetikkouskovaisten kulkutautimyönteisyydestä.
*kulkutautimyönteisyyttä.
Mihin sitten uskovat ihmiset tarvitsisivat koronapassia???
Jos luit tämän keskustelun aloituksen, niin siinä ehdotettiin, että seurakuntiin tarvittaisiin, Ja mikäs siinä, aivan ok:han se niin olisi.
Kun ei tarvita niin ei tarvita!
Mitä sitten jankuttaisit?
Hermosi ei kestä, tämä selvä!
Taidat olka kovin heikkohermoinen.
Se on jokaisella joka tapauksessa, tarvitsee tai ei. Kanta.fi:ssä.
Mulla ainakin on jo koronapassi!
Otan osaa suruun
Olen pahoillani läheistesi puolesta. Elämä idiootin kanssa ei varmaan ole helppoa.
Vaaditaanko maahanmuuttajilta korona passia ei ja karkotettavat piilotetaan kirkon suojiin.
Laittomat eivät kai voi saada koska rikkovat lakia ja kirkko suojaa rikollisia ihmisiä.
On selvää, että näille ihmisille tehdään peruuttamatonta vahinkoa, sillä kellä tahansa on oikeus elää ja tehdä työtä laillisin keinoin.
Kirkko joutuu vielä vastuuseen näiden ihmisparkojen koko elämän tuhoamisesta. Robin Hood eli lainsuojattomana elämäänsä mutta hänellä oli mahdollisuudet toimia ja olla aktiivinen.
Onko sinulla mitään todisteita ensimmäiselle väitteellesi ja kuinka paljon heitä mielestäsi oikein kirkkojen penkkien alla makoilee?
Eihän sinullakaan koskaan ole mitään todisteita väiteillesi.
Etkö koskaan voi olla peukuttamatta kommenttejasi?
Oliko sinulla edes tästä todisteita?
Natsipassi tuli suomeen. Mihin aukeaa tuhoamisleirit?
Jo on sairas vertaus. Pahasta tehdään hyvä ja hyvästä paha. Vastenmielistä.
Evlut kirkossa ei mitään passeja tarvita. Niissä pystytään pitämään hyvin 10m turvavälit vähäisen kävijämäärän takia 😃
Itse en ole ottanut rokotetta enkä aiokaan ottaa. Myös koronapassi vaikuttaa epäilyttävältä, ja muistuttaa liikaa Raamatun pedonmerkkiä.
Jokaisella on vapaus itse päättää ottaako vai ei. Mutta pefonmerkki se ei ole koska se annetaan vasempaan olkavarteen eikä oikeaan käteen eikä otsaan.
Pedonmerkki tulee vasta kun seurakunta on otettu ylös.
Kyllä tämä on selvä tienauraaja pedonmerkille. Uskovien ei pidä lähteä tähän vainoamiskampanjaan mukaan.
Saako sen päälle nauttia muuten ehtoollista? Onko vankkaa tietoa?