Rakkauspalsta kuivuu kasaan, kun ketään ei kirjoita tänne. Onko rakkaus kuollut?
Vähän on rakkautta
27
748
Vastaukset
- Anonyymi
On se kuollut. Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Taas kerran luulin löytäneeni sen, mutta oli pakko tukahduttaa pois. Nyt on helpompi kulkea.
- Anonyymi
Minä haluan rakkauden
Kuka haluu kans ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan rakkauden
Kuka haluu kans ?Jokainen rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi.
Ei pidä paikkaansa tämä.
- Anonyymi
Itserakkaus on kyllä voimissaan...
- Anonyymi
Kenellä sinullako, kerro miten itseään rakastetaan ja onko muita tapoja kuin nähdä muita provotekstien takana ym
- Anonyymi
Joo. Kaikki vaan vihaa kaikkee. Mukavat asiat pitäis olla ilmasia
- Anonyymi
Minä oon vissiin nykyään se ilkee vaikka omasta mielestä tosi hilpee, potut pottuina kato, sanoi lintu kun vastaan tuli mato
- Anonyymi
On törkeää sanoa vastaan jos silmille hypitään, se on jotain narsismia
- Anonyymi
En aio täällä enää kirjoitella mutta on tarvetta vielä selittää. En ole mielenterveydeltäni terve, en ole koskaan ollut. Todellisuudentajuni ei toimi.
Miten se näkyy, kulmikkuutena, huonona käytöksenä, kyvyttömyytenä empatiaan ym. Luettelo on pitkä. Ongelmat ovat todellisia ja elämää haittaavia.
Minulla oli erikoinen lapsuus. Voi olla, että olen syntynyt tällaiseksi, tai tämä on tuotettu minulle. Se tuottaa suurta tuskaa. On vuosikymmenien kärsimys ja huoli lapsista. Kuinka paljon he ovat perineet tätä?
En ole ollut tässäkään mukava, anteeksi siitä. En ole pystynyt muuhun. Tämä asia on pitkittynyt eikä tätä ole edes olemassakaan.
Minun kanssani ei kannata olla, en ole helppo persoona kumppanina. Päästän sinut pois mutta toivon, että mies jaksaa olla rinnalla. Ihastumisia ei tule. Työtä yritän tehdä vielä parhaani mukaan, vaikka kyllä nämä ongelmat ovat sielläkin mukana. Toivon, että voin olla joskus vielä mummi vai uskaltaako näitä geenejä siirtää?
Sinä olet hyvä ihminen ja olet aidosti auttanut sekä aikaasi kuluttanut tässä. Olen kiitollinen ikuisesti. Toivon, että pääset elämässä eteenpäin. Millään tavalla en elämääsi enää puutu. Rakkaussuhde ei voi olla auttamissuhde. On kuitenkin helpompi, kun molemmat ovat täyspäisiä jo alussa. Valitse siis tarkoin, jos vielä tilanne tulee. Toivon, että et kuitenkaan muistele pahalla. Minä olen tässäkin yrittänyt parhaani. Hyvää syksyä😊 - Anonyymi
On kuollut. Se kuoli vuosia sitten siihen, kun kymmeniä vuosia ihminen "hylkäsi" minut. Eteenpäin mennään sillä ajatuksella, että olisi ihanaa rakastua ihan uuteen, vielä nyt täysin tuntemattomaan ihmiseen, jonka nimeä en edes tiedä. Ikäeroa alaspäin korkeintaan kymmenen vuotta.
- Anonyymi
Emme pääse tässä eteenpäin. Minun on vaan jatkettava elämää. Ymmärrän tuskasi.
- Anonyymi
Kärnäset pilaa kaiken.
- Anonyymi
Ei ole. Minä ainakin rakastan mutta tuo rakkauspalsta on vähän liian runollinen tai jotain mielestäni.
- Anonyymi
Herätetään tämä eloon. ⚜️
- Anonyymi
Enää ei oo kallenpäivä
- Anonyymi
Sinua ei kannata enemmän mahdollisestikin yhteiskunnalle haittaa
- Anonyymi
Sille pitää antaa tekohengitystä ja paineluelvytystä 👄🌬🫶👐
- Anonyymi
Josp se on niin, että rakkaus ei elä palstoilla. Tosin joku, joka siitä jotain tietää, saattaa joskus kirjoittaa täällä. Mutta harvemmin. Ja kun se tuntuu olevan niin vaikea asia. Siis miksi asettaa itsensä täällä alttiiksi niille, jotka tekevät kaikkensa sen tuhoamiseksi? Elämä on, sanoi operaattori...
- Anonyymi
Ihanaa on yksin Rakkaus, ja sitten rakastaminen
https://youtu.be/IUQ-KAUpRb4 - Anonyymi
Ei se vielä ole.
siitä on tullut vanha ja hauras.
tylsän näköinen tottumus.
arki ja rahahuolet arvet ja sairaudet.
mukana se silti kulkee
edestakaisin kuin mekin
ojentaa kahvikupin tai kaljan
päivät lyhenee
vuodet lyhenee
kauniit hetket mielikuvituksessa
aamuiset katseet
tonnin painoiset työpäivät
painaneet alleen.
älä vielä lähde pois
jos meillä olisi vielä aikaa jäljellä
jos pysyisimme järjissämme
kun kahleet poistetaan
ja kellot ne perkeleet
ja meillä olisi vielä yksi
lämmin kesä. - Anonyymi
Rakkaus on kuihtunut; Ikävä - palsta on ylikuormittunut.
- Anonyymi
Vuosi kymmeniä sitte kai jo kun nähdään se mahdollinen kumppani hyötynä eikä parisuhteen tas-arvoiseba osapuolena ne keillä sitä rakkautta on osaa sen kai hyvin kätkeä onnekseen ehkä jopa ei yritä joku idiootti tunkea väliin ja rikkoa sitä
Väinämöinen Ainoa rakastaa, vaan antaa hänen silti olla vaan. Ei ala häntä jahtaamaan. :D
- Anonyymi
Toihan rimmaa, runomies! 👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868