Vähän on rakkautta

Anonyymi

Rakkauspalsta kuivuu kasaan, kun ketään ei kirjoita tänne. Onko rakkaus kuollut?

27

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se kuollut. Ei ole näkynyt eikä kuulunut. Taas kerran luulin löytäneeni sen, mutta oli pakko tukahduttaa pois. Nyt on helpompi kulkea.

      • Anonyymi

        Minä haluan rakkauden

        Kuka haluu kans ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan rakkauden

        Kuka haluu kans ?

        Jokainen rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen rakkautta kaipaa ja jokainen siitä unelmoi.

        Ei pidä paikkaansa tämä.


    • Anonyymi

      Itserakkaus on kyllä voimissaan...

      • Anonyymi

        Kenellä sinullako, kerro miten itseään rakastetaan ja onko muita tapoja kuin nähdä muita provotekstien takana ym


    • Anonyymi

      Joo. Kaikki vaan vihaa kaikkee. Mukavat asiat pitäis olla ilmasia

    • Anonyymi

      Minä oon vissiin nykyään se ilkee vaikka omasta mielestä tosi hilpee, potut pottuina kato, sanoi lintu kun vastaan tuli mato

      • Anonyymi

        On törkeää sanoa vastaan jos silmille hypitään, se on jotain narsismia


    • Anonyymi

      En aio täällä enää kirjoitella mutta on tarvetta vielä selittää. En ole mielenterveydeltäni terve, en ole koskaan ollut. Todellisuudentajuni ei toimi.
      Miten se näkyy, kulmikkuutena, huonona käytöksenä, kyvyttömyytenä empatiaan ym. Luettelo on pitkä. Ongelmat ovat todellisia ja elämää haittaavia.
      Minulla oli erikoinen lapsuus. Voi olla, että olen syntynyt tällaiseksi, tai tämä on tuotettu minulle. Se tuottaa suurta tuskaa. On vuosikymmenien kärsimys ja huoli lapsista. Kuinka paljon he ovat perineet tätä?
      En ole ollut tässäkään mukava, anteeksi siitä. En ole pystynyt muuhun. Tämä asia on pitkittynyt eikä tätä ole edes olemassakaan.
      Minun kanssani ei kannata olla, en ole helppo persoona kumppanina. Päästän sinut pois mutta toivon, että mies jaksaa olla rinnalla. Ihastumisia ei tule. Työtä yritän tehdä vielä parhaani mukaan, vaikka kyllä nämä ongelmat ovat sielläkin mukana. Toivon, että voin olla joskus vielä mummi vai uskaltaako näitä geenejä siirtää?
      Sinä olet hyvä ihminen ja olet aidosti auttanut sekä aikaasi kuluttanut tässä. Olen kiitollinen ikuisesti. Toivon, että pääset elämässä eteenpäin. Millään tavalla en elämääsi enää puutu. Rakkaussuhde ei voi olla auttamissuhde. On kuitenkin helpompi, kun molemmat ovat täyspäisiä jo alussa. Valitse siis tarkoin, jos vielä tilanne tulee. Toivon, että et kuitenkaan muistele pahalla. Minä olen tässäkin yrittänyt parhaani. Hyvää syksyä😊

    • Anonyymi

      On kuollut. Se kuoli vuosia sitten siihen, kun kymmeniä vuosia ihminen "hylkäsi" minut. Eteenpäin mennään sillä ajatuksella, että olisi ihanaa rakastua ihan uuteen, vielä nyt täysin tuntemattomaan ihmiseen, jonka nimeä en edes tiedä. Ikäeroa alaspäin korkeintaan kymmenen vuotta.

    • Anonyymi

      Emme pääse tässä eteenpäin. Minun on vaan jatkettava elämää. Ymmärrän tuskasi.

    • Anonyymi

      Kärnäset pilaa kaiken.

    • Anonyymi

      Ei ole. Minä ainakin rakastan mutta tuo rakkauspalsta on vähän liian runollinen tai jotain mielestäni.

    • Anonyymi
    • Herätetään tämä eloon. ⚜️

      • Anonyymi

        Enää ei oo kallenpäivä


      • Anonyymi

        Sinua ei kannata enemmän mahdollisestikin yhteiskunnalle haittaa


    • Anonyymi

      Sille pitää antaa tekohengitystä ja paineluelvytystä 👄🌬🫶👐

    • Anonyymi

      Josp se on niin, että rakkaus ei elä palstoilla. Tosin joku, joka siitä jotain tietää, saattaa joskus kirjoittaa täällä. Mutta harvemmin. Ja kun se tuntuu olevan niin vaikea asia. Siis miksi asettaa itsensä täällä alttiiksi niille, jotka tekevät kaikkensa sen tuhoamiseksi? Elämä on, sanoi operaattori...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se vielä ole.
      siitä on tullut vanha ja hauras.
      tylsän näköinen tottumus.
      arki ja rahahuolet arvet ja sairaudet.
      mukana se silti kulkee
      edestakaisin kuin mekin
      ojentaa kahvikupin tai kaljan
      päivät lyhenee
      vuodet lyhenee
      kauniit hetket mielikuvituksessa
      aamuiset katseet
      tonnin painoiset työpäivät
      painaneet alleen.
      älä vielä lähde pois
      jos meillä olisi vielä aikaa jäljellä
      jos pysyisimme järjissämme
      kun kahleet poistetaan
      ja kellot ne perkeleet
      ja meillä olisi vielä yksi
      lämmin kesä.

    • Anonyymi

      Rakkaus on kuihtunut; Ikävä - palsta on ylikuormittunut.

    • Anonyymi

      Vuosi kymmeniä sitte kai jo kun nähdään se mahdollinen kumppani hyötynä eikä parisuhteen tas-arvoiseba osapuolena ne keillä sitä rakkautta on osaa sen kai hyvin kätkeä onnekseen ehkä jopa ei yritä joku idiootti tunkea väliin ja rikkoa sitä

    • Väinämöinen Ainoa rakastaa, vaan antaa hänen silti olla vaan. Ei ala häntä jahtaamaan. :D

      • Anonyymi

        Toihan rimmaa, runomies! 👌


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toihan rimmaa, runomies! 👌

        Kiitos. Välillä onnistuu. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe