Putin ilmoitti venäjän ilmastotavoitteet.

Anonyymi

9

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh.... hyvin imarteleva kirjoitus Venäjästä ja sen tavoitteista.

      Olettehan huomanneet että Euroopan Unioni on lakannut vittuilemasta Putinille ?
      Miksi näin...? Vielä vähän aikaa sitten oli Venäjä kaiken pahan alkujuuri ja Mr. Putin sen ruumiillistuma

      Saksa on luopumassa ja ajamassa alas hiili- ja atomivoimaloitaan vauhdilla.
      Tilalle on vedetty kaasuputket Venäjältä ja sieltä virtaa energiaa; tosin Putinin määräämään hintaan. Vittuiluille ei siis ole enää varaa.

      Valtaisat kauppasaarrot- ja rajoitteet Venäjää vastaan koskevat enää ainoastaan sitä että Suomi ei saa myydä maataloustuotteitaan sinne. Näin on ajettu konkursseihin tuhansia pieniä tiloja.

      Kauppasaarto ei koske länsimaisia autotehtaita viemästä Venäjälle maastureita kymmenin tuhansin eikä EU:ta ostamasta miljardeilla euroilla maakaasua vuositasoilla tästä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Tuo onkin Venäjän tavoite, jonka voi nähdä kuka vaan. Kaasulla kiristäminen ja muiden maiden poliittinen ohjailu on yksi Alexandr Duginin kertomista keinoista lisätä Venäjän valtaa maailmassa. Tämä kaasuputki on siis tärkeä osa isompaa kuviota. Kannattaa lukea tuo artikkeli ja verrata siihen mitä Venäjä puuhailee. Tähän mennessä Venäjä on saanut tavoitteitaan läpi, joista yksi oli esimerkiksi erottaa Britannia Euroopasta. Toinen tavoite on saada Ranska ja Saksa klikkiytymään keskenään ja siihen kiristykseen Venäjä käyttäisi kaasua. https://fi.wikipedia.org/wiki/Osnovy_geopolitiki

        Väitän, että Putin rupeaa jossain vaiheessa taas tyrkyttämään Kuriilien saaria Japanille ja vastalahjana Venäjä haluaa, että Japani kääntyy vastustamaan USA:a. Tai no, tästä on itseasiassa neuvoteltukin jo, vaikka vielä ei olla päästy "sopusointuun". Ehkä Venäjällä ei Japanin suhteen ole toistaiseksi tarpeeksi vipuvoimaa? https://www.kaleva.fi/venajan-putin-yllatti-japanin-aben-solmitaan-rauha/1772457

        Venäjä kaikkialla muuallakin haluaa, että kaikki vastustavat USA:ta, koska he pelkäävät USA:ta. Putinia varmaan nolottaa oma kansansa ryöstäminen ja pelkää, että rangaistus tulee jossain vaiheessa.
        Jos sinä vastustat USA:ta tällaisista kaikenlaisista älyttömistä syistä, olet yksi Putinin sätkynukeista ja langat käsistäsi menee Kremliin asti. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo onkin Venäjän tavoite, jonka voi nähdä kuka vaan. Kaasulla kiristäminen ja muiden maiden poliittinen ohjailu on yksi Alexandr Duginin kertomista keinoista lisätä Venäjän valtaa maailmassa. Tämä kaasuputki on siis tärkeä osa isompaa kuviota. Kannattaa lukea tuo artikkeli ja verrata siihen mitä Venäjä puuhailee. Tähän mennessä Venäjä on saanut tavoitteitaan läpi, joista yksi oli esimerkiksi erottaa Britannia Euroopasta. Toinen tavoite on saada Ranska ja Saksa klikkiytymään keskenään ja siihen kiristykseen Venäjä käyttäisi kaasua. https://fi.wikipedia.org/wiki/Osnovy_geopolitiki

        Väitän, että Putin rupeaa jossain vaiheessa taas tyrkyttämään Kuriilien saaria Japanille ja vastalahjana Venäjä haluaa, että Japani kääntyy vastustamaan USA:a. Tai no, tästä on itseasiassa neuvoteltukin jo, vaikka vielä ei olla päästy "sopusointuun". Ehkä Venäjällä ei Japanin suhteen ole toistaiseksi tarpeeksi vipuvoimaa? https://www.kaleva.fi/venajan-putin-yllatti-japanin-aben-solmitaan-rauha/1772457

        Venäjä kaikkialla muuallakin haluaa, että kaikki vastustavat USA:ta, koska he pelkäävät USA:ta. Putinia varmaan nolottaa oma kansansa ryöstäminen ja pelkää, että rangaistus tulee jossain vaiheessa.
        Jos sinä vastustat USA:ta tällaisista kaikenlaisista älyttömistä syistä, olet yksi Putinin sätkynukeista ja langat käsistäsi menee Kremliin asti. :)

        Euroopan Unioni voi päästä irti Venäjän kaasutoimituksista laittamalla tulpan putken päähän, eikö totta?
        Näin se voisi jatkaa vittuiluaan joka on toki hedelmätöntä.

        Venäjän Duuma nauraa koska USA on sisällissodan partaalla ja EU hajoamispisteessä jos Puola ja Unkarikin siitä vielä eroavat.
        Länsimaat ovat sisäisten myllerryksien kourissa kaikkine perversseine hapatuksineen.

        On ehkä hieman turhaa vetää tähän mukaan vaatimatonta nimimerkkiäni.
        Olen toki ollut Pietarin Nuorisotrollitehtaan johdossa useita vuosia. Nyt minut siirrettiin Pohjoismaihin vaikuttavaan tiedotuksen johtoryhmään eikä ole valittamista.....


    • Anonyymi

      Ilmasto-toiminta oli huuhaata kunnes Putin lähti mukaan?

      Näinkö voin tulkita Nasu-Martan sanomaa muistaen aiemmat kommentit?

    • Öljyhän loppuu nykylaskelmien mukaan 2068 joten aikalailla viimeisiä höyryjä öljylähteistä pumpataan 2060 vuonna.

      Venäjällä asiassa ei siis ole kyse ilmastohihhuloinnista, vaan siitä tosiasiasta, että tuolloin öljyvarat maailmalla alkavat ehtyä ja on pakko kehittää vaihtoehtoisia energian lähteitä.

      • Hmmmm.... ja heh heh......

        Kuka "asiantuntija" on laskenut tuon öljyn loppumisen nykylaskelmilla ?


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Hmmmm.... ja heh heh......

        Kuka "asiantuntija" on laskenut tuon öljyn loppumisen nykylaskelmilla ?

        Sain kyseisen vuosiluvun vastaukseksi ilmastouskovaisten ilmastonmuutos palstalla kun väitin öljyn loppuvan lähivuosikymmeninä. Koska kyse on ilmastouskovaisten itsensä kertomasta vuosiluvusta oletan sen olevan viimeinen takaraja jolloin öljy loppuu.

        Euroopan öljynkulutuksen vähennys voi siirtää öljynloppumista muutamalla vuodella, mutta tällä vuosisadalla se loppuu jokatapauksessa.


    • Anonyymi

      Tarkoittaneeko sitä, ettei silloin kukaan ole ostanut aikoihin enää Venäjältä kaasua tai öljyä ja Kalashnikovitkin kopioidaan jo Kiinassa paremmin. Kun täten Venäjällä ei ole mitään myytävää ulkomaille, eli tule rahaakaan. Ja kun ne länsitekniikkaa olevat öljynporauskoneet kuluvat loppuun, ei Venäjä voi hyödyntää enää itsekään niitä öljyvaroja?

      • Venäjä paikkaa nyt massiivisella tavalla Euroopan energiavajetta ja se tulee näkymään siten että Venäjälle ei enää vittuilla muutoin kuin tämä palstan kommenteissa.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe