Todella pettynyt asiakas, olin ostanut Sampo Saastamoiselta M.Leppänen oy mökijän Jonh deere gator vm 2013 aj,60 tuntia.hän lähetti Whatsabilla minulle kuvat ja tiedot hinta oli 8900 euroa ja hän sanoi ostohinnaksi 8500 juonka jälkeen hän antoi viellä polttoainekuluista -50 euroa,kaupat sovittiin puhelimessa jonka äänitin varmuudeksi,kun olin lähdössä hakemaan laitetta, soitti Sampo, että ei ole luovutettavissa laitteessa on vikaa eikä rikkinäistä laitetta voi luovuttaa,olin silloin tyytyväinen että ompa vastuullinen liike,mutta ei alkanut tulla valmista aina oli joku syy miksi ei ole kunnossa,valitettiin että ei tunneta tuotetta,milloin luvattiin viedä laite merkkihuoltoon mutta sitte ei vietykkään,kaverini oli lomareissulla Kuopiossa käskin hänen käydä katsomassa mikä on homman nimi.kaveri lähetti kuvan ja kertoi että laite on täällä ja tosi nätti,ja huomenna tulee uudet osat,odotin kaksi viikkoa ja soitin niin Sampo sanoi että ei tule mitään emme saa apua lähde katsomaan muualta uutta laitetta,jonka jälkeen otin yhteyttä liikkeen omistajaan Mika Leppäseen että kuinka he hoitavat asioita,hän pahoitteli että ei ollut kunnossa ja myyjä varmaan olis luovuttanut siinä kunnossa laitteen mutta hän esti sen,kertoi että heillä on kaveri joka on hyvä laittamaan laitteen mutta on kaksikuukautta pois pelistä kun pitää hoitaa toista toimintoa,sanoin että odotan nyt 04.10 soitti Sampo että laite on kunnossa,kaupan käynti alkoi 07.06 eli neljä kuukautta meni kunnostuksessa ja yllätys Sampo ilmoitti että nyt hinta on 9800 euroa Sovittu hinta ei pitänytkään,itse olen toiminut 45 vuotta kaupan palveluksessa niin myyjänä myyntipäällikönä että toimitusjohtajana, enkä ennen törmännyt tällaiseen että se ei "päde mikä on sovittu"En tule ikinä, käyttämään kyseisen liikkeen palveluja,enkä suosittele muitakaan siihen
ystävällisin terv,Kari-eerik Lehmuslehto 05.10,2021
Pettynyt asiakas
10
827
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa mitään väärin tehty. Koneita ei luovuteta rikkinäisenä. Kaikesta sitä valitetaan.
- Anonyymi
Olisit ostanu jonkun toisen vehkeen.
- Anonyymi
Varmaan pakko kun hinta nousee mutta 4kk odoteltu mitä tapahtuu. Olisi ehkä ollut käyttöä vehkeelle jo aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan pakko kun hinta nousee mutta 4kk odoteltu mitä tapahtuu. Olisi ehkä ollut käyttöä vehkeelle jo aiemmin.
Osta uusi kiinalainen, niin olet samassa tilanteessa, mutta rikkinäinen kone on kotonasi. Gator olisi periaatteessa hyvä, mutta niitä on liian vähän Suomessa. Polaris omine haasteineen on yleisin, mutta juuri yleisyys tekee siitä helpon ostettavan.
- Anonyymi
en kommentoi tätä tapausta, mutta Leppäsen liike oli ensimmäinen josta sain oikeasti hyvää palvelua ostaessani varaosia. Ei ainoastaan hyvää palvelua vaan sellaista palvelua, että tuntui tunne, että he tykkäävät tehdä työtänsä ja tavoite on asiakkaan palveleminen. Siitä suuret kiitokset!
- Anonyymi
Äkkiäpä tuli liikettä puoltava kommentti. Aika uskottavaa touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkkiäpä tuli liikettä puoltava kommentti. Aika uskottavaa touhua.
Liikkeet myy tavaraa työkseen. Voitolla eletään. Ei voi myydä kuluja ja kustannuksia pienemmällä. Tämä on aina joidenkin vaikea ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkeet myy tavaraa työkseen. Voitolla eletään. Ei voi myydä kuluja ja kustannuksia pienemmällä. Tämä on aina joidenkin vaikea ymmärtää.
Aivan niin. Tavaraa myydään voitolla, mutta kyseisessä nyrkkipajassa asiakas saanee pettyä jatkossakin huonoon ja hitaaseen palveluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan niin. Tavaraa myydään voitolla, mutta kyseisessä nyrkkipajassa asiakas saanee pettyä jatkossakin huonoon ja hitaaseen palveluun.
Varaosien logistiikkaketjut ovat tällä hetkellä aivan sekaisin. Gator on sen verran harvinainen merkki Suomessa, ettei varaosia ole takuuvarmasti täällä. Onko edes Euroopassa? Varaosa tulee sitten aikanaan. Tällä kertaa se kesti näin pitkään.
Kannattaa pitäytyä merkeissä, joita myydään paljon Suomessa ja joiden osista mahdollisimman vähän tulee Kiinasta. Polaris lienee varmin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varaosien logistiikkaketjut ovat tällä hetkellä aivan sekaisin. Gator on sen verran harvinainen merkki Suomessa, ettei varaosia ole takuuvarmasti täällä. Onko edes Euroopassa? Varaosa tulee sitten aikanaan. Tällä kertaa se kesti näin pitkään.
Kannattaa pitäytyä merkeissä, joita myydään paljon Suomessa ja joiden osista mahdollisimman vähän tulee Kiinasta. Polaris lienee varmin?Olisikohan kauppiaan kannattanut kertoa tuo asiakkaalle, ennen kuin antanut odottaa kuukausitolkulla eksoottista kulkupeliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059