Koronapassi Tampereella

Anonyymi

Huomenna tulee koronapassi. Olisi hyvä tietää mitkä kaikki kaupat ja paikat vaativat koronapassin Tampereella. Ihmisten turvallisuus on kaikkein tärkein asia.

36

2669

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan viä tampereel oo mut voipi tulla ku tartunnat lisääntyy.

• Anonyymi

Jos voitaisiin saada erillinen QR lukulaite liikkeiden oviin, jolla voitaisiin varmistaa, että vain terveysturvalliset ihmisen saavat tulla liikkeeseen?
      Tai sitten voitaisiin siirtyä kasvojen tunnistusteknologiaan, jolloin ei edes ovet aukeaisi, ennen kuin ihminen on suorittanut kansalaisvelvollisuutensa.
      Nythän ollaan tilanteessa, jossa joudutaan turvautumaan ihmisvoimin tehtävään tarkastustoimintaan esim. ravintoiloissa ja yökerhoissa, missä ihmiset viettävät aikaansa. Viranomaisilla on mahdollisuus myös tutkia liikkeiden tilat ja sulkea ne kokonaan, mikäli todetaan, että ne itsessään levittävät koronaa.
      Vaikka pandemian aika on ollut raskas ja vaatinut kaikilta uhrauksia. Voidaan sitä kuitenkin hyödyntää siten, että terveysteknologiaa voidaan ottaa käyttöön. Mikä olisikaan parempi kaupungin imagon kannalta kuin se, että tällaisissa asioissa oltaisiin ykkkösenä maailmassa. Suhteellisen pienenä kaupunkina ja urbanisoitumisen sekä kasvunsa alkuvaiheessa olevana, Tampere voisi aivan hyvin hankkia itselleen mainetta terveysturvallisuuden kärkijoukoissa. Ja hakea sitä kautta vaikkapa rahoitusta itselleen. Ja tätä kautta hakea sitä kasvua tunnettavuuden ja teknologian kautta, jolla voidaan kompensoida sijaintia maailman päämarkkina-alueiden ulkopuolella.

• Anonyymi

Mulla ei älypuhelinta

• Anonyymi

Törmää perustuslakiin.

• Anonyymi

Ja töihin samajuttu, portilla passien tarkastus !
        Kannatan.

• Anonyymi

Eihän Tampereella ole mitään rajoituksia käytössä.

• Anonyymi

Mulla ei ole nettiyhteyttä, niin jään väliinputoajaksi.

• Anonyymi

Käytän turvasyistä pankkitunnuksia vain pankkiasiointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän turvasyistä pankkitunnuksia vain pankkiasiointiin.

Miten sinä parka pärjäät elämässä turvasyin , kun pankkitunnukset käytössä kaikessa omakanta , suomi.fi, vakuutukset, trafi, lääkäriasema, jne......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä parka pärjäät elämässä turvasyin , kun pankkitunnukset käytössä kaikessa omakanta , suomi.fi, vakuutukset, trafi, lääkäriasema, jne......

Lopetin sähköpostin yli 2 vuotta sitten. Toisen nettipankin lopetin viime kesänä. Käyn verotoimistossa. Suosin ratikkaa. Myin auton. Käytän käteistä. Soitan puhelimella lääkäriasemalle. Suljin laajakaistan. En ole koskaan ostanut netin kautta mitään.

Elämä sujuu. Tietty, huijatuksi voi tulla nytkin, mutta tuskin nettihuijatuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hyvin pärjään.

• Anonyymi

No sittenhän emme voi lukea tuota, mitä kirjoitit, koska et voi lähettää sitä tänne ilman nettiyhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lääkäriasemalle mitään pankkitunnuksia tarvita.

Siellä käy mummuja eikä heillä ole niitä käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sittenhän emme voi lukea tuota, mitä kirjoitit, koska et voi lähettää sitä tänne ilman nettiyhteyttä.

Luit kuitenkin, siinä näet, mitä tarvitaan, mitä ei. 🎃

• Anonyymi

Mistä ja miten sen saa?

• Anonyymi

Paljonko maksaa ja monta vuotta on voimassa? Pitääkö hommata kuva?

• Anonyymi

Vain juottolat, jos nekään.

• Anonyymi

Alkot kuulemma vaativat koronapassin maanantaista lähtien.

• Anonyymi

Missä päin korona on passissa? Tietää vältellä aluetta, ettei se hyppää kimppuun.

• Anonyymi

Se piilee Koronabaarin nurkilla

• Anonyymi

Lavakondikseen. Khrmmhph

• Anonyymi

Mulla ei älypuhelinta !
        En saa korona passia ?
        Joudunko jäämään kotiin taas ?

• Anonyymi

Hae passi terkusta! Jos nyt olet noin avuton, ettei "älyä".

• Anonyymi

Ei siellä tiedetä asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siellä tiedetä asiasta.

Mulla vasta 2 rokotus 20 päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla vasta 2 rokotus 20 päivä

Jatkoa edelliseen
        Mulla vasta 20 päivä 2 rokotus eli 12viikkoa edellisestä 1rokotuksesta ja omistan vain näppäin nokialaisen koska olen köyhä !

• Anonyymi

Luojankiitos. Puutarhateitä on muuallakin😂🤣😅

• Anonyymi

Osa kunnista ei myönnä toista koronarokotetta, jos henkilö on sairastanut koronataudin.

Tieto yli puoli vuotta sitten sairastetusta koronataudista ei poistu Omakanta-tietojärjestelmästä,mutta koronatodistus ikään kuin vanhenee eli todistusta ei enää muodostu, kun sairastumisesta on yli kuusi kuukautta.

Koronapassin edellytyksenä on joko täysi rokotesuoja, 72 tunnin sisällä saatu negatiivinen koronatesti tai todistus sairastetusta koronataudista. Aikuisille koronapassia varten otetut testit ovat maksullisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa kunnista ei myönnä toista koronarokotetta, jos henkilö on sairastanut koronataudin.

Tieto yli puoli vuotta sitten sairastetusta koronataudista ei poistu Omakanta-tietojärjestelmästä,mutta koronatodistus ikään kuin vanhenee eli todistusta ei enää muodostu, kun sairastumisesta on yli kuusi kuukautta.

Koronapassin edellytyksenä on joko täysi rokotesuoja, 72 tunnin sisällä saatu negatiivinen koronatesti tai todistus sairastetusta koronataudista. Aikuisille koronapassia varten otetut testit ovat maksullisia.

mistä saan halvan älykännykän ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittymillä rahat kupataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittymillä rahat kupataan.

Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi

Kuinkas kapakat? Ei kai tartte passia?

• Anonyymi

Ei kai sellaiseen kapakkaan kannata mennä mikä ei vaadi koronapassia?
        Eikös sieltä saa koronan melko suurella todennäköisyydellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sellaiseen kapakkaan kannata mennä mikä ei vaadi koronapassia?
        Eikös sieltä saa koronan melko suurella todennäköisyydellä.

Yhtälain rokotetut sen taudin saa sekä levittää.. Itse tauti ja jälkiseuraamukset eivät toki rokotetuille niin pahat prosentuaalisesti katsottuna

• Anonyymi

Kävelevä karjalatölkki ei tule.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2169
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1275
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1258
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1135
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      990
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      970
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      929
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      870
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      845
    Aihe