Miten vietätte perjantai-iltaa ja alkavaa viikonloppua?

Anonyymi

Tänä iltana tuntuu jotenkin erityisen yksinäiseltä. Taas yksin kotona seurana vaan tv. Viikonlopuksi ei mitään suunnitelmia.

Miten teillä muilla?

Saa suositella jotain mukavia menoja, johon voisi mennä tuntematta itseään vielä yksinäisemmäksi; monissa paikoissa, kuten vaikkapa ravintoloissa, tuntuu siltä, että kaikilla muilla on seuraa ja on paikan ainoa yksinäinen.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mäkin yksin kston tv:tä, ei tee mielikään nyt kapakkaan lähteä on niin surkea ilmakin. Ja mitäpä siellä itsekseni istuisin.

      • Anonyymi

        Tässä menee.
        Laitoin kämpän kuntoon, meen ulos auringonpaisteeseen lököilemään aurinkotuolille , viimeinen mahdollisuus.
        Kehitän luonnettani.
        Aattelen että kurjempaa on heillä, joilla ei oo mitään, pakolaislapset värjöttelee ilman ruokaa, perheet kurjassa tilassa. En vain osaa itse auttaa mitenkään, turhauttaa.
        Ilmottaudun Unisefin kummlistalle, jotain voin tehdä vähäsen.

        Tunnen syyllisyyttä, että voin löhöillä aurinkotuolissa.

        Meillä täällä on hyvin, ei tarttis valitella.


    • Anonyymi

      Mitäs semmonen kummilistailu tarkoittaa?

      Oon miettinyt, että hakeutuisi johonkin vapaaehtoistyöhön; aikaa ois. Huomenna on asunnottomien yö ja sen tiimoilta monenlaisia tapahtumia. Yhtä niistä mietin, että jos menisi, ja samalla sitten kyselisi järjestäjiltä, onko heillä mitään vapaaehtoistyötä.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole tv:tä paitsi läppärin kautta näen. Yleensäkä en tv:tä katso lainkaan ja jos, niin venäläistä. Pääasiassa olen netissä ja välillä hakemassa jjuutuupista musaa, jota muokkaan mieleisekseni mp3direct cutilla. Toisaalta yritän auttaa ihmisiä tehokkaimmalla tietämälläni keinolla, astrologisella avulla, joka auttoi minua paljon.

    • Anonyymi

      Sauna perjantai iltana. Ei saynan jälkeen enää tuu ulos paljoo lähettyä

      • Anonyymi

        No siinähän tuo männöö.
        Ruppeen tässä makkoommaan niin että painun pehkuihin.
        Iltateetä.
        Sitä sammoo muillekin!


    • Anonyymi

      Otan itseltäni suihin

    • Anonyymi

      Kävin eilen kirkossa. Naaraspuoliset papit mitä lienevätkin. Virren veisuusta en mitään selvää saanut. Niinkö huonoksi on kuuloni jo mennyt, vaikka olen vasta pikkuista vaille 78. Kolehdin keräsi oikein mukavan näköinen nainen; kyllä kelpaisi minullekin vaan ei ole harhaluuloja mahdollisuuksista.
      Kävivät muut ehtoollisellakin, minä ainut pakana en, koska se olisi ollut turmiokseni tehty katekismuksen mukaan. Se viimeinen ehtoollisella käynyt puhatakkinen oli oikein mielenkiintoisen näköinen, mutta enhän minä muuallakaan osaa naista iskeä saati sitten kirkossa.
      Menojen loputtua olisi ollut kakkukahvit, vaan en iljennyt väärinkäyttää uskonsisarien ja -veljien tarjousta. Kävelin kotiin ja join pannussa hyvin jäähtynyttä kahvia.

    • Anonyymi

      Ryyppään molempina iltoina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe