Persut hyväksyivät koronapassin upeaa!!!!

Anonyymi

36

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      💄💄💄💋💋💄💋💄persut sen tekivät taas

      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Persu pettää aina!

      • Anonyymi

        ,.,


      • Anonyymi

        Kuutiopää teki taas sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuutiopää teki taas sen

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Kaikki persut vastustivat passia. Heidän esityksestään äänestettiin koko paketin hylkäyksestä. Ei suinkaan Turtiaisen.

      Miksi tuommoista valepaskaa saa jakaa?

      • Anonyymi

        Persut hyäksyivät koronapassin,hienoa persut👍👍👍👍


      • hyvääyötää

        Nehän lukeeki valheuutislehteä!
        Katso lehden nimi!


    • Anonyymi

      Dewittu käy öisin jakamassa omia uutisiiaan.

      • Anonyymi

        Vai Jugi 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ja täällä joku yksinkertainen idootti leimaa Perussuomaiset rokotevastaisiksi.

      • Idiootit eivät tajua, että persut on ns. yleispuolue, eikä samanlainen kuin esim. vihreät kahden asian ympärille koottu "liike".


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Idiootit eivät tajua, että persut on ns. yleispuolue, eikä samanlainen kuin esim. vihreät kahden asian ympärille koottu "liike".

        Niin. Persut yleisesti vastustavat enimmäkseen kaikkea. Puolueesta onkin tullut friikkisirkus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Persut yleisesti vastustavat enimmäkseen kaikkea. Puolueesta onkin tullut friikkisirkus.

        Kyllä ne mainitsemasi friikit löytyvät vihreistä esim. Iiris Suomela varsinainen poliittinen pelle.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Idiootit eivät tajua, että persut on ns. yleispuolue, eikä samanlainen kuin esim. vihreät kahden asian ympärille koottu "liike".

        Persut on apinoista koottu yhden asian puolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut on apinoista koottu yhden asian puolue

        Vihreät syöttö mussukoita Suomeen haaliva joukkio!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Persut yleisesti vastustavat enimmäkseen kaikkea. Puolueesta onkin tullut friikkisirkus.

        Totta


    • Anonyymi

      Hyvä peeerrsuuuuut!!

    • Anonyymi

      Me rohkeat puolustamme ystäväämme pedofilia ja uskallamme tehdä se suorassa lähetyksessä omilla kasvoillamme.
      https://youtu.be/sftR6O7Lin8

    • Anonyymi

      Häviäjät pääsee nyt takas notkumaan yökerhoihin missä viihtyivät jo ennen pandemiaa, eikö ne ollu surkeita luusereita jotka noissa kävi, tai siten niitä nimitettiin sillo?

      • Anonyymi

        Luusereita nimitettiin Manoksi


    • Anonyymi

      😇😃😊🤗🤗😏☺️☺️🤗
      Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviäviin kirjoituksiin kriittisesti. Salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn oma blogi tai matkapuhelimella itsekuvattu kuvattu tubevideo. Faktana tietenkin on täysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.
      😀😄😅😆😃😃😁
      Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤗🤭😇😇😊🤗😅😉

    • Anonyymi

      Helsinkiläispubilta tiukka vastaus koronapassin vastustajille: ”Ens viikonloppuna pidetään ovensuussa tuttipulloa”

      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä meillä on kaiken kaikkiaan vain yksi ainoa tapaus, jossa katsotaan, että kuolema on johtunut rokotteen aiheuttamasta haitasta.

    • Anonyymi

      Rapsodia piste fihiin valitaan hyviä videoita. Käykääpä kuuntelemassa Naomi Wulfin puhe siitä, miten tuo sosialistinen passi oikeasti vaikuttaa ihmisten elämään ja miksi paluuta vapauteen tuskin enää on. Siis vaikka ottaisit yltiötottelevaisesti kaikki pakkopiikit, sinun pitää myös totella käskyttäjiä muissakin asioissa, tai sinut voidaan napin painalluksella määritellä 'positiiviseksi', eikä sinulle silloin sallita 'vapauksia', kuten esimerkiksi poistumista kotoasi.

      Olemme tiellä, jolta ei ole paluuta. Ainut tie vapauteen on Jeesus. Jospa tämä ahdinko saisi monen silmät avautumaan. Maallinen pahuus voi kiusata vain tämän lyhyen maanpäällisen elämämme ajan, jos olemme uskossa. Jos kiellämme Jeesuksen, kiusaaminen jatkuu ikuisesti. Ajatelkaapa sitä.

      • Anonyymi

        Laiton lehti lakkautettava ! Terv .rasisti noin muuten .Mutta hevonpaskaa koko ajan Purrasta !


    • Anonyymi

      Erillaisia keinoja löydettävä koronan voittamiseen vai rajat kiinni 3 viikoksi ja porukka eristykseen.

    • Anonyymi

      Joittenkin persujen koronapassikielteisyys on valitettavaa, mutta yhden asian puolue ei pidä paikkaansa. Jos joku hölmö väittää ettei vaihtoehtoja esitetä, niin lähes kaikki asiat ovat nimenomaan käytännönratkaisuja tehdä oikein

    • Anonyymi

      20-40 kymppiset uskovat selviytyvänsä taudista ehjin nahoin.

    • Anonyymi

      Eihän tolla P(*)S(**) porukalla ole mitään linjaa minkään suhteen.

      Pelkkää juoppojen sekoilua alusta loppuun.

    • Anonyymi

      passi vai passitus numedoituun tartuntaan henkilön varmistamiseen,

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe