Riikka Purran (vihreät) johdolla perussuomalaiset kannattavat terveyspassien (koronaviisumit) käyttöönottoa. Ei vastustettu perustuslakivaliokunnassa terveyspassien käyttöönottoa.
Riikka Purra on Timo Soinin päivitysversio 2.0, eli silmänkääntäjä, spindoctor.
https://laitonlehti.net/2021/10/09/purrapersut-petti-taas-kannattavat-koronapassia-pettiko-ossi-tiihonenkin/
Persut hyväksyivät koronapassin upeaa!!!!
36
90
Vastaukset
- Anonyymi
💄💄💄💋💋💄💋💄persut sen tekivät taas
- Anonyymi
👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Persu pettää aina!
- Anonyymi
,.,
- Anonyymi
Kuutiopää teki taas sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuutiopää teki taas sen
👍👍👍
- Anonyymi
Kaikki persut vastustivat passia. Heidän esityksestään äänestettiin koko paketin hylkäyksestä. Ei suinkaan Turtiaisen.
Miksi tuommoista valepaskaa saa jakaa?- Anonyymi
Persut hyäksyivät koronapassin,hienoa persut👍👍👍👍
- hyvääyötää
Nehän lukeeki valheuutislehteä!
Katso lehden nimi!
- Anonyymi
Dewittu käy öisin jakamassa omia uutisiiaan.
- Anonyymi
Vai Jugi 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ja täällä joku yksinkertainen idootti leimaa Perussuomaiset rokotevastaisiksi.
Idiootit eivät tajua, että persut on ns. yleispuolue, eikä samanlainen kuin esim. vihreät kahden asian ympärille koottu "liike".
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Idiootit eivät tajua, että persut on ns. yleispuolue, eikä samanlainen kuin esim. vihreät kahden asian ympärille koottu "liike".
Niin. Persut yleisesti vastustavat enimmäkseen kaikkea. Puolueesta onkin tullut friikkisirkus.
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Persut yleisesti vastustavat enimmäkseen kaikkea. Puolueesta onkin tullut friikkisirkus.
Kyllä ne mainitsemasi friikit löytyvät vihreistä esim. Iiris Suomela varsinainen poliittinen pelle.
- Anonyymi
ciccero kirjoitti:
Idiootit eivät tajua, että persut on ns. yleispuolue, eikä samanlainen kuin esim. vihreät kahden asian ympärille koottu "liike".
Persut on apinoista koottu yhden asian puolue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on apinoista koottu yhden asian puolue
Vihreät syöttö mussukoita Suomeen haaliva joukkio!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Persut yleisesti vastustavat enimmäkseen kaikkea. Puolueesta onkin tullut friikkisirkus.
Totta
- Anonyymi
Hyvä peeerrsuuuuut!!
- Anonyymi
Me rohkeat puolustamme ystäväämme pedofilia ja uskallamme tehdä se suorassa lähetyksessä omilla kasvoillamme.
https://youtu.be/sftR6O7Lin8- Anonyymi
😇😆
Useita vankeustuomioita saanut Tampereen kunnallisvaaliehdokas Marco de Wit se jatkaa valitsemallaan valheen tiellä ja yrittää estää ettei Totuus paljastuisi. Mutta Totuus velvoittaa.
Linkissä on valokuvat Marco de Witin oikeuden istunnosta syytettynä lapsen pahoinpitelystä. Kammottavaa luettavaa.
😀🤓🤓
Oikeuden pöytäkirjat:
Marco de Witin vastaan 2-vuotias tyttölapsi
Pahoinpitely syyte.
🤓😅😅
https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiyzbjwiJTtAhUJ3aQKHcurChAQ_AUoAXoECAUQAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=BQtSQmmGt4SISM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😇😆
Useita vankeustuomioita saanut Tampereen kunnallisvaaliehdokas Marco de Wit se jatkaa valitsemallaan valheen tiellä ja yrittää estää ettei Totuus paljastuisi. Mutta Totuus velvoittaa.
Linkissä on valokuvat Marco de Witin oikeuden istunnosta syytettynä lapsen pahoinpitelystä. Kammottavaa luettavaa.
😀🤓🤓
Oikeuden pöytäkirjat:
Marco de Witin vastaan 2-vuotias tyttölapsi
Pahoinpitely syyte.
🤓😅😅
https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiyzbjwiJTtAhUJ3aQKHcurChAQ_AUoAXoECAUQAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=BQtSQmmGt4SISMKolmesti vankeusrangaistuksen saanut väkivaltainen Marco de Wit pidätetään epäiltynä raiskauksesta. Raiskattu syyttää de Wittiä ja de Wit yrittää kiistää.
🤠😂😜🤣😛
https://youtu.be/QBpPPaVtnFw
😎😎😆🤣😂😅
3 kertaa vankilatuomion saanut Tampereen kunnallisvaaliehdokas ollut syytettynä myös 2-vuotiaan lapsen pahoinpitelystä
😇😎😃😃😆 Anonyymi kirjoitti:
😇😆
Useita vankeustuomioita saanut Tampereen kunnallisvaaliehdokas Marco de Wit se jatkaa valitsemallaan valheen tiellä ja yrittää estää ettei Totuus paljastuisi. Mutta Totuus velvoittaa.
Linkissä on valokuvat Marco de Witin oikeuden istunnosta syytettynä lapsen pahoinpitelystä. Kammottavaa luettavaa.
😀🤓🤓
Oikeuden pöytäkirjat:
Marco de Witin vastaan 2-vuotias tyttölapsi
Pahoinpitely syyte.
🤓😅😅
https://www.google.com/search?q=marco de Wit kirjanpitorikos&client=tablet-android-huawei-rev1&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiyzbjwiJTtAhUJ3aQKHcurChAQ_AUoAXoECAUQAQ&biw=600&bih=960&dpr=2#imgrc=BQtSQmmGt4SISMOnks Veijo näkynyt? Vai onko vielä tutkintovankilassa?
- Anonyymi
Häviäjät pääsee nyt takas notkumaan yökerhoihin missä viihtyivät jo ennen pandemiaa, eikö ne ollu surkeita luusereita jotka noissa kävi, tai siten niitä nimitettiin sillo?
- Anonyymi
Luusereita nimitettiin Manoksi
- Anonyymi
😇😃😊🤗🤗😏☺️☺️🤗
Kehotan lukijoita suhtautumaan sivustolla leviäviin kirjoituksiin kriittisesti. Salaliittoteorikon keksityt valheet ovat tietenkin faktattomia. Linkkejä ei ole ja jos on ne ovat itsekyhätty nobodyn oma blogi tai matkapuhelimella itsekuvattu kuvattu tubevideo. Faktana tietenkin on täysin ainoastaan. "Uutissivustoksi" naamioitu itse tekaistu bloki.
😀😄😅😆😃😃😁
Epäisänmaalliseen rokotevastaiseen salaliittotohtoriin ja sen itsekeksittyihin faktattomiin valheisiin kannattaa suhtautua samoin kuin pienten lapsien väitteisiin. Ymmärtäväisellä Hymyllä.🤗🤭😇😇😊🤗😅😉 - Anonyymi
Helsinkiläispubilta tiukka vastaus koronapassin vastustajille: ”Ens viikonloppuna pidetään ovensuussa tuttipulloa”
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tällä hetkellä meillä on kaiken kaikkiaan vain yksi ainoa tapaus, jossa katsotaan, että kuolema on johtunut rokotteen aiheuttamasta haitasta.
- Anonyymi
Rapsodia piste fihiin valitaan hyviä videoita. Käykääpä kuuntelemassa Naomi Wulfin puhe siitä, miten tuo sosialistinen passi oikeasti vaikuttaa ihmisten elämään ja miksi paluuta vapauteen tuskin enää on. Siis vaikka ottaisit yltiötottelevaisesti kaikki pakkopiikit, sinun pitää myös totella käskyttäjiä muissakin asioissa, tai sinut voidaan napin painalluksella määritellä 'positiiviseksi', eikä sinulle silloin sallita 'vapauksia', kuten esimerkiksi poistumista kotoasi.
Olemme tiellä, jolta ei ole paluuta. Ainut tie vapauteen on Jeesus. Jospa tämä ahdinko saisi monen silmät avautumaan. Maallinen pahuus voi kiusata vain tämän lyhyen maanpäällisen elämämme ajan, jos olemme uskossa. Jos kiellämme Jeesuksen, kiusaaminen jatkuu ikuisesti. Ajatelkaapa sitä.- Anonyymi
Laiton lehti lakkautettava ! Terv .rasisti noin muuten .Mutta hevonpaskaa koko ajan Purrasta !
- Anonyymi
Erillaisia keinoja löydettävä koronan voittamiseen vai rajat kiinni 3 viikoksi ja porukka eristykseen.
- Anonyymi
Joittenkin persujen koronapassikielteisyys on valitettavaa, mutta yhden asian puolue ei pidä paikkaansa. Jos joku hölmö väittää ettei vaihtoehtoja esitetä, niin lähes kaikki asiat ovat nimenomaan käytännönratkaisuja tehdä oikein
- Anonyymi
20-40 kymppiset uskovat selviytyvänsä taudista ehjin nahoin.
- Anonyymi
Eihän tolla P(*)S(**) porukalla ole mitään linjaa minkään suhteen.
Pelkkää juoppojen sekoilua alusta loppuun. - Anonyymi
passi vai passitus numedoituun tartuntaan henkilön varmistamiseen,
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483