Niin miksi eivät aja loppu yöstä, kun mainostavat 24/7! Voi poloisia, petetään maksavaa asiakasta. Minun yritys aukeaa 6.00 ja etukäteen tilataan yölliset keikat. En mainosta 24/7, koska en pysty sitä toteuttamaan.
Miksi nämä uudet yrittäjät eivät
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Mika keskus 24/7 onko Helsinki. Paljo ott kyyti provoosio? Onko pako ajaa tyoaoka?
- Anonyymi
Aina ajetaan, jos rahaa löytyy tarpeeksi! Viisas yrittäjä valitsee asiakkaansa.
- Anonyymi
Miksi itse lupaat Ma aamut -50% eikä kuitenkaan autoa löydy? Oletko huijari?
Häpeä! - Anonyymi
Ei saa olla vuoroja, kiitos KKV,
Kuka viittii olla vitosella/tunti, jos ei ole kyytejä.
Kiitos voidaan lähettää pipilän hallituksen pernerille ja persuille, jotka halus tän pöljyyden.- Anonyymi
Hinnoittelu on perseestä. Korjatkaa hinnat saatanan tunarit.
- Anonyymi
Mikä laki kieltää työvuorot ja onhan työaikalaki. Mutta ei näitä saa liikkeelle yöllä. Minun yrityksessä työaika loppunut eli laki kieltää. Noudatan lakia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä laki kieltää työvuorot ja onhan työaikalaki. Mutta ei näitä saa liikkeelle yöllä. Minun yrityksessä työaika loppunut eli laki kieltää. Noudatan lakia.
Ei sitä mikään laki kiellä, vaan KKV (kilpailu ja kuluttajavirasto), joka meille sanoo, ettei saa sopia että tuunko minä tänään ja sinä huomenna.
Se on kilpailun rajoittamista se sopiminen.
Täytyy olla "kilpailun" vapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mikään laki kiellä, vaan KKV (kilpailu ja kuluttajavirasto), joka meille sanoo, ettei saa sopia että tuunko minä tänään ja sinä huomenna.
Se on kilpailun rajoittamista se sopiminen.
Täytyy olla "kilpailun" vapaus.Kilpailulaki kieltää sen.
https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2011/20110948
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067678
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075848- 835137
- 1394516
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113200- 552937
- 572881
- 612427
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102424Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562026