Heillä ei ole käytännössä mitään vastuuta,jonka vähäisemmän voi siirtää eteenpäin !?
Muistan 1960 luvun tapauksen Meilahdessa, kun osastolle tuli vanhamies Mehiläisen siirtämänä !? Mies sanoi tulleensa kuolemaan, joho me muut huoneessa sanottiin ettei saa etuilla !? Itse oli selkäranka tyhjennyksestä pää alaspäi kaksi päivääytimen tullessa takaisin ,joka kuvauksen jäkeen pidettiin vaarallisena !?
Mehiläisen passittamassa ukossa ei ollut muutavikaa kuin matoja suolistossa ja tätäkö ei lähettäjä muka huomannut !?
Yksityinen sairaanhoito etupäässä laskutusta ja lähettää valtion sairaaloihin tutkittavaksi !?
10
70
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityinen on vaan rahastusta.
- Anonyymi
Pelottaaako kertoa kokemuksista,vai kuuluko poliittiseen tratekiaan !?
- Anonyymi
Hiljaiseksi veti paskahousut, kun pakoilevat ilmiselvästi vastuusta !?
Valtion sairaalatkin pitäisottaa kantaa ja rajusti !? - Anonyymi
Monelle ainoa etu oli päästä valtion keskussairaaloihin, kuin etuilemalla !?
- Anonyymi
Onko Suomessa sellaista alaa jotka ei saa sosialismin tukea ja vielä valtion kouluttamat tutkiat vetään keksinöilläkin yksityissektorin yrityksiä lähes ilmaiseksi !?
- Anonyymi
MTV3 oli vastuussa tapauksesta, vai onko joku seonnut ja luullut tätä sairaalafoorumiksi?
- Anonyymi
Olis aika MTV:kin oppia sairaanhoidon aakkoset ja kuka ja ketä ottaa todellisesti vastuun !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis aika MTV:kin oppia sairaanhoidon aakkoset ja kuka ja ketä ottaa todellisesti vastuun !?
On häpeällistä Yksityis terveydenhoitoa kerjätä Kelatukia, kellä on varaa ja halua voi sen maksaa ilman niitäkin, tuet vai hitoja nostaneet prosentti kalastuksella, alkaa olla kuin alkuun kodinhoito ja nyt kotitalousvähennykset !?
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, minä ainakin kävin yksityisessä magneettitutkimuksessa, yksityisterveystalon lääkärin lähetteellä! Ei pidä yleistää.
- Anonyymi
Väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808