Heillä ei ole käytännössä mitään vastuuta,jonka vähäisemmän voi siirtää eteenpäin !?
Muistan 1960 luvun tapauksen Meilahdessa, kun osastolle tuli vanhamies Mehiläisen siirtämänä !? Mies sanoi tulleensa kuolemaan, joho me muut huoneessa sanottiin ettei saa etuilla !? Itse oli selkäranka tyhjennyksestä pää alaspäi kaksi päivääytimen tullessa takaisin ,joka kuvauksen jäkeen pidettiin vaarallisena !?
Mehiläisen passittamassa ukossa ei ollut muutavikaa kuin matoja suolistossa ja tätäkö ei lähettäjä muka huomannut !?
Yksityinen sairaanhoito etupäässä laskutusta ja lähettää valtion sairaaloihin tutkittavaksi !?
10
84
Vastaukset
- Anonyymi
Yksityinen on vaan rahastusta.
- Anonyymi
Pelottaaako kertoa kokemuksista,vai kuuluko poliittiseen tratekiaan !?
- Anonyymi
Hiljaiseksi veti paskahousut, kun pakoilevat ilmiselvästi vastuusta !?
Valtion sairaalatkin pitäisottaa kantaa ja rajusti !? - Anonyymi
Monelle ainoa etu oli päästä valtion keskussairaaloihin, kuin etuilemalla !?
- Anonyymi
Onko Suomessa sellaista alaa jotka ei saa sosialismin tukea ja vielä valtion kouluttamat tutkiat vetään keksinöilläkin yksityissektorin yrityksiä lähes ilmaiseksi !?
- Anonyymi
MTV3 oli vastuussa tapauksesta, vai onko joku seonnut ja luullut tätä sairaalafoorumiksi?
- Anonyymi
Olis aika MTV:kin oppia sairaanhoidon aakkoset ja kuka ja ketä ottaa todellisesti vastuun !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis aika MTV:kin oppia sairaanhoidon aakkoset ja kuka ja ketä ottaa todellisesti vastuun !?
On häpeällistä Yksityis terveydenhoitoa kerjätä Kelatukia, kellä on varaa ja halua voi sen maksaa ilman niitäkin, tuet vai hitoja nostaneet prosentti kalastuksella, alkaa olla kuin alkuun kodinhoito ja nyt kotitalousvähennykset !?
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, minä ainakin kävin yksityisessä magneettitutkimuksessa, yksityisterveystalon lääkärin lähetteellä! Ei pidä yleistää.
- Anonyymi
Väärä palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997