Melody ruokaa tehdessään jo syö 3kiloa.. Napostelee koko ajan samalla kun tekee ruokaa. Ja sitten kun syödään, Niin hän santsaa 9 kertaa. Se syö tauotta lähes 24/7 ! Ja vahtii keittiötä ja jokaista ruokapalasta.. Sitten leikkaa itselleen valtaisan juustokimpaleen ja ahmaisee sen. Muille ei antaisi mitään. Todella rasittava määräilijä, käskyttäjä ja ennenkaikkea toisten mitätöijä.
Melody syö enemmän kuin kukaan ihminen
42
816
Vastaukset
- Anonyymi
Melody vaikuttaa miesmäiseltä ääntään myöden. Olettaa olevansa tuollakin keittiövastaava, ruokakaappivahti. Muistan jostain kirjoituksen. Kun mies kertoi ylipainoisen vaimonsa ärsyttävästä tavasta napostella koko ajan ruoanlaiton yhteydessä ja muinakin aikoina. Ei ihmisen kulutus voi olla noin suuri, jos ei tee raskasta työtä. Kysymys on siis selvästi syömishäiriöstä. Mistähän se Melodylla johtuu?
- Anonyymi
Ja pyrkinyt BB:hen samasta syystä (kuin Marin pm:ksi): jotta saisi perseillä ja syödä (ja juodakin) ilmaiseksi, Suomenkansan laskuun.
Olen lopettanut BB:n katsomisen (voin katsoa satunnaisesti joskus harvoin), lopettanut Ruutu-tilauksen ja suosittelen samaa muillekin. - Anonyymi
Olen useasti luullut Pekan olevan äänessä kun Mellu on mesonut mitälie-juttujaan.
- Anonyymi
Olisitpas nähnyt kun Pekka teki ruokaa 😂.
Söi melkein puolet vihanneksista ja mitähän siinä muuta oli. Mutta tiuhaan sormet oli paistinpannulla.
Oli varmaan kauhea nälkä. 😆 - Anonyymi
Näytti nololta eilen kun kamera kuvasi mässyttämistään. Mikä ihmeen pakkomielle läskeillä on ruokaan ja sitten valittavat kun eivät läskeinä kelpaa muille.
- Anonyymi
Ja se englannin lässyttäminen !! aarg! Ennen ei saanut puhua kuin suomea BB,ssä. Jos puhui muuta kieltä tuli kuulutus : Lopeta heti !! Ja jos ei uskonut , niin tuli Rankkua. Melody on todella rasittava.
- Anonyymi
Eihän tällä ole mitään annettavaa,,tämä on per....tä ei vaan jaksa edes koosteita katsoa.Miksi tämä on menny tämmöseksi sonnaksi?
- Anonyymi
Kaksikielisestä perheestä, toinen puoli suvusta amerikkalaisia.
- Anonyymi
Mut me suomalaiset olemme ylpeästi yksikielisiä suomalaisia.
Kaksikieliset eivät ole oikeastaan mitään. - Anonyymi
Juu ei Amanda ja Stefankaan saaneet puhua keskenään ruotsia vaikka molempien äidinkieli oli. Todellakin ärsyttää tuo englannin länkytys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei Amanda ja Stefankaan saaneet puhua keskenään ruotsia vaikka molempien äidinkieli oli. Todellakin ärsyttää tuo englannin länkytys.
Se länkyttää englantia kun ei osaa täysin ilmaista itseään suomeksi. Ei ole välittänyt kunnolla opetella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut me suomalaiset olemme ylpeästi yksikielisiä suomalaisia.
Kaksikieliset eivät ole oikeastaan mitään.Olkoot vaikka kolmikielisestä ,mutta tämä on suomalainen BB.ja kaiketi osaa kyllä Suomen möristä.
- Anonyymi
Big brother perhe ja ohjelmaa katsovat ovat vaan suomalaisia. Pitää Melodyn silti tämä ymmärtää.
- Anonyymi
Mutta kun kunnioitus Suomea ja suomalaisia kohtaan puuttuu.
- Anonyymi
Niin totta. Olen ihmetellyt sitä että aina kun se osuu kameran kuvaan niin sen suu mössöttää jotain. Näinhän se on kyllä ennenkin ollut että keittiön valtiaat pistää yhden ihmisen annoksen poskeensa ruokaa valmistaessaan ennenkuin muut saavat edes haarukkaa käteensä.
- Anonyymi
Melody on määräilevä tyranni. Ja jankuttaa : "peli menee joillakin likaiseksi..". Niin se on niin että melodylla se peli on ollut likaista.. Ja se jatkuva mässyttäminen ottaa kupoliin, Vahtii kuka käy keittiössä ja mitä sieltä ottaa. Keittiöpoliisi !
- Anonyymi
Melooni yrittää voittaa razizmikorkit turvin. . . En tykkää kyllä yhtään tuosta määräilevästä ja mitätöivästä keittiöhirviöstä. Ja niillä likaisilla käsillä tekee sitä ruokaa, Käy röökillä ja vessassa ja kaivaa nenää ja sit vaan suoraan laittaan ruokaa kaikille. Yök !
- Anonyymi
No kun hänellä on koko aika nälkä.😭😭😭😭Vahinko jos pikkuisen laihtuu🙈🙈🙈🙈🙈
- Anonyymi
Ja millä ihmeen oikeudella se omi koko keittiön itselleen ? Ei päästä sinne muita. Pelolla ja jyräämällä hallitsee, En pidä hänestä yhtään.
- Anonyymi
Jassu ja Melodi molemmat: suu käy koko ajsn. Joko jauhetaan safkaa tai paskaa.
- Anonyymi
Melody jyrää, Ja päättää kaikesta kaiken. Vastenmielinen tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jassu ja Melodi molemmat: suu käy koko ajsn. Joko jauhetaan safkaa tai paskaa.
Ilmaista ruokaaaaaaaa!😭😭😭😭😭😭😭
- Anonyymi
Sillä röyhkeydellä joka noilla yleisesti on.
- Anonyymi
Mutta tuottaja Virtasen mielestä Melody on löytänyt keittiöstä valtakuntansa ja kuuluu sinne. Häntä ei sieltä poisteta.
- Anonyymi
Virtanen on itsekin ollu ruoan ääressä ,niin se ymmärtää näitä L naisia kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtanen on itsekin ollu ruoan ääressä ,niin se ymmärtää näitä L naisia kovasti.
Paljon hauskempaa kun olisi kokkailuvuorot, samoin siivoamisessa, mutta eipä noita koosteessa paljon näytetäkään. Ennen oli koosteet paljon paremmat.
- Anonyymi
Ja melody EI päästä ketään keittiöön, Se on hänen !!
- Anonyymi
yksi suur syömäri lähti sanna nimittäin 247 katsoneena jatkuvasti ruokakuppi nenän edessä
- Anonyymi
Sanoisin, että köyhää on tämä pasta tomaattikastikkeella ravinnoksi viikkotolkulla. Lähes kaikki kasvikset ja hedelmät puuttuvat. Sitten kun jotain ekstraa saavat, halutaan roskaruokaa, karkkia tai alkoholia.
Gluteiinittomista jauhoista olen joskus leiponut, ei maistu sämpylät samalta eivätkä nouse hyvin. Ei kovin viihdyttävää ole ollut seurata myöskään sitä kahden juustosiivun rajoitusta ja toisten ottamien siivujen paksuuden kyttäämistä.
Voisi tulla parempia keskusteluitakin jos ruokapolitiikkaan ei tärvääntyisi niin paljon aikaa. - Anonyymi
Iso mellu sipsuttaa polvet yhdessä. Ja läyhää turhake villen kanssa röökipaikalla.
- Anonyymi
Mellu on varmaan laskenut,että kun hän kokkaa kaikille ja pitää ruoka puolesta huolen niin Toiset ei äänestä Häntä pois.Hän on olevinaan korvaamaton.Ainaki tosi ylimielinen ihminen.Ois mukava kun iso veli laittas kokkaus vuorot vaikka aina pareittain ja Mellu ei sais puuttua niihin.
- Anonyymi
Ei se muuten melony olisikaan, paino noussut varmaan jo 10kg tuollakin.
- Anonyymi
Joo, syö ruokaa tehdessä yli puolet aineista, törkeä tapaus. Ulos, muutkin osaa tehdä ruokaa.
- Anonyymi
Ja Pekalla näkyy myös läskiä pukkaavan ,joskus paidatta on aikas ällö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Pekalla näkyy myös läskiä pukkaavan ,joskus paidatta on aikas ällö.
Päässyt kahdesti herkuttelemaan, mutta aika pulska oli jo tullessa. Ei näyttänyt Samin kanssa juttu irtoavan.
- Anonyymi
Mikä ilo on pitää kielikorua, mikä virka sillä on?
- Anonyymi
He saavat ruokamyrkytyksen kun mellu käy vessassa pesemättä käsiä ja sitten hiplaa ruokia..
- Anonyymi
Miten kukaan voi syödä koko ajan noin kuin melody?
- Anonyymi
Hukkaan on kokkikoulu mennyt, kun hygienia-asiat ovat aivan hukassa.
- Anonyymi
Ei käsiä paljon peseskelty eilenkään vaikka vähän väliä niisti nenää siinä vasn salattia pilkkoi
- Anonyymi
Huvittavaa kun oli muka niin iloissaan kukkakaalista ja muista kasviksista, ei niillä tuollaiseksi läskiksi tule.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569