Nuoret miehet vastustavat paitsi rokotteita, niin myös Suomen valtiota.
Miehet elävät seksin puutteessa.
Kannatan lakiesitystä, että rokotteiden otosta maksettaisiin seksillä.
Kun ottaa piikin, niin saa seksin käyntikortin kymmeneksi kerraksi. Sarjalipun.
Rokotteen palkkioksi seksikäynti
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos enää seisoo piikin jälkeen
- Anonyymi
Voi kydä niin että et enää pysty seksikäynnille
https://www.youtube.com/watch?v=V0g-RYlyYOA - Anonyymi
Suomen fasisti "valtiota" pitääkin vastustaa, eivät muuta tee kuin hallaa kansalle EU:n nöyristelijöinä.
Myrkky "rokotteen" ottavat vain lampaat jotka on jo pitkälti aivopesty.
Alistua nyt koekaniiniksi testaamattomalle myrkkypiikille.
75% lapsista on jo myrkytetty pilalle vaikka niillä on luonnostaan niin hyvä vastuttus kyky kiinanflunssaa vastaan.
Suomi on fasisti maa joka jatkoi hitlerin jalan jäljissä, Natsit tekivät lääketieteellisiä pakko kokeita juutalaisilla.
Suomi testaa uusia "rokotteita" kansallaan. Houkuttelevat ilmais ämpäreillä ja uhkaavat liikkumiskielloilla ja rajotteilla että tyhmät suostuisivat piikin ottamaan.
Ei ennenkään hyvää lääkettä ole tarvinnut pakottamalla antaa. - Anonyymi
ai muka miehet kärsii seksin puutteesta? minä olen kyllä murrosikäinen tyttönen ja todellakin olen jo pitkään haaveillut että saisin kalua mun kiimaseen pilluun. jos jotain kiinnostaa nii äddää snäpissä j_leeekke2
- Anonyymi
Kannatetaan. Oisin jo saanut kaksi käyntiä ja menettänyt samalla neitsyyteni.
- Anonyymi
Yhtenäistävät naittajat on pilanneet kokonaisen sanan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983