Seksi pelottaa

Anonyymi

Oon just 19v täyttäny tyttö jota pelottaa harrastaa seksii. Mä pelkään sitä, että se sattuis, etten osais mitään tai tekisin jotain tyhmää tai siinä tapahtus jotain noloo tai yllättävää 😰 Tiiän, että tää on vähän tyhmää ja että se varmaan menee hyvin ku vaan juttelee toisen kaa eka, mut en silti pääse eroon näistä ajatuksista. Help?

50

3800

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kerro

    • Anonyymi

      Et ole mitenkään poikkeus. Ensimmäinen kerta voi vähän sattua, mutta ei niin paljon, että sitä kannattaa pelätä.
      Puhuminen on ylivoimaisesti kätevin ”lääke” pelkoon ja se auttaa aina.
      Paras ensimmäinen kumppani on tuttu aikuinen mies turvallisessa paikassa.
      Mitään ei tarvitse ennakolta osata haluaminen riittää. Mikään mistä tykkäät, tuntuu hyvältä ei ole tyhmää seksissä

    • Anonyymi

      Hhmmm, hyvin se menee, kaikkia alussa jännittää.
      Haluaisitko opetella rauhassa vanhemman, kivan miehen kanssa luottamuksella?
      Jos olet keski-suomen alueella, voisimme rauhassa opetella kaikkia asentoja, tekniikoita, mitä mieleesi tulee 😉

    • Anonyymi

      Tääl on 21v kokematon miehen alku jos sua kiinnostas tutustuu ja keskustella asiasta?

    • Anonyymi

      Ei se satu. Makaat vaan ihan rentona haarat leväällään, kuten kuollut lahna. Näin tekee suuri osa muistakin suomalaisista naisista.

      • Anonyymi

        Just näin ja homma jatkuu niin että sinne aukinaisten haarojen väliin tulee ilman esileikkejä hieltä, kuselta, paskalta ja vanhalta viinalta haiseva isomahainen mies joka käsin auttamalla kampeaa puolivelton 13-senttisen nakkinsa häpyhuulten väliin. Tekee 1-5 työntöä ja ähkäisee saadessaan siemensyöksyn saman tien. Sitten vetää täysin velton nakkinsa ulos, kääntää kylkeä, pieraisee ja alkaa kohta kuorsata. Näin tekee suuri osa muistakin suomalaisista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin ja homma jatkuu niin että sinne aukinaisten haarojen väliin tulee ilman esileikkejä hieltä, kuselta, paskalta ja vanhalta viinalta haiseva isomahainen mies joka käsin auttamalla kampeaa puolivelton 13-senttisen nakkinsa häpyhuulten väliin. Tekee 1-5 työntöä ja ähkäisee saadessaan siemensyöksyn saman tien. Sitten vetää täysin velton nakkinsa ulos, kääntää kylkeä, pieraisee ja alkaa kohta kuorsata. Näin tekee suuri osa muistakin suomalaisista miehistä.

        Sinulla siis on kokemusta tämän tason miehistä. Jokainen löytyy sopivan itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin ja homma jatkuu niin että sinne aukinaisten haarojen väliin tulee ilman esileikkejä hieltä, kuselta, paskalta ja vanhalta viinalta haiseva isomahainen mies joka käsin auttamalla kampeaa puolivelton 13-senttisen nakkinsa häpyhuulten väliin. Tekee 1-5 työntöä ja ähkäisee saadessaan siemensyöksyn saman tien. Sitten vetää täysin velton nakkinsa ulos, kääntää kylkeä, pieraisee ja alkaa kohta kuorsata. Näin tekee suuri osa muistakin suomalaisista miehistä.

        Olet päässyt asian ytimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin ja homma jatkuu niin että sinne aukinaisten haarojen väliin tulee ilman esileikkejä hieltä, kuselta, paskalta ja vanhalta viinalta haiseva isomahainen mies joka käsin auttamalla kampeaa puolivelton 13-senttisen nakkinsa häpyhuulten väliin. Tekee 1-5 työntöä ja ähkäisee saadessaan siemensyöksyn saman tien. Sitten vetää täysin velton nakkinsa ulos, kääntää kylkeä, pieraisee ja alkaa kohta kuorsata. Näin tekee suuri osa muistakin suomalaisista miehistä.

        Ton pierun myönnän heti. On mulle pierty takaisinkin. Yks likka halus mun kaa kimppaan. Ollaan edelleen. Terveisin Pierre maalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin ja homma jatkuu niin että sinne aukinaisten haarojen väliin tulee ilman esileikkejä hieltä, kuselta, paskalta ja vanhalta viinalta haiseva isomahainen mies joka käsin auttamalla kampeaa puolivelton 13-senttisen nakkinsa häpyhuulten väliin. Tekee 1-5 työntöä ja ähkäisee saadessaan siemensyöksyn saman tien. Sitten vetää täysin velton nakkinsa ulos, kääntää kylkeä, pieraisee ja alkaa kohta kuorsata. Näin tekee suuri osa muistakin suomalaisista miehistä.

        Olet ilmiselvästi saanut seksikumppaneiksesi juurikin itsetasoisia miehiä, joita parempia et tule ikinä saamaan.


    • No minulle saa kirjoittaa.
      Mieluummin näistä kahden kesken kirjoittelee.

      • Anonyymi

        Kas, mr. bakteerkammo mönki luolastaan.


    • Anonyymi

      Täällä olis hellä mies joka olis sulle sopiva antamaan sulle oikeanlaisen lähestymisen seksiin.
      Ihan ilman kiirettä tai mihinkään pakottamista.

    • Näitä on kaikilla alussa mut usko mua kaikki menee hyvin.

    • Anonyymi

      On ihan yleistä tuntea tuolla lailla. Jutteleminen on todellakin hyvä idea, eli teeppä se ennen kuin menette sen pidemmälle. Jos seksi pelottaa liikaa, niin kannattaa lähteä liikkeelle vaatteiden päältä hyväilystä ja siirtyä siitä eteenpäin sitämukaan kun tuntuu hyvältä. Kiirehtiä ei kannata.

    • Anonyymi

      Ei se niin kovin ihmeellistä oo kunhan ei kiirehdi mihinkään

    • Anonyymi

      Älä huoli, sun ei tarvitse osata mitään. Seksi ei ole mikään suoritus. Jos sulla on mukava ihminen jonka kanssa olla, niin sen kuin olette vierekkäin, juttelette ja tunnustelette, millainen kosketus tuntuu hyvältä. Ei tarvitse panna, jos ei sillä hetkellä siltä tunnu. Ja jos alkaa tuntua, kannattaa sanoa suoraan, jos jännittää tai pelottaa, ja etenkin jos sattuu. Sitten vain taukoa ja rentoutumista, tai ehkä tilanne seis ja uusi yritys vähän myöhemmin. Jos olosi on turvallinen ja rento (ja kehokin siten pysyy rennompana), ei ensimmäinenkään kerta varsinaisesti satu. Saattaa nipistää, mutta siinäpä yleensä se, jos tunnelma on oikea. Liukkaria kannattaa olla käsillä ihan vain varmuuden vuoksi. Mitä nolouteen tulee, silloin tällöin pannessa saattaa sattua jotain, mikä siinä hetkessä tuntuu nololta. Jos jotain sellaista sattuisi tapahtumaan, ei se mitään haittaa. Se on joka tapauksessa ihan normaalia.

      Annan esimerkin. Mulla joskus panon aikana pillu alkoi pitää sisään työntässä sellaista märkää "pieruääntä." Häpesin sitä siinä hetkessä ihan hirveästi. Sit kävi selväksi, että se mikä hävetti mua olikin itse asiassa mua panevan miehen mielestä tosi kiihottavaa. Ja sit myöhemmin, että kaikki kaverit joiden kanssa voin jutella seksistä, ovat ainakin joskus kokeneet saman jutun.

      Ylipäätään ajatus, että seksissä pitäisi osata jotain tai että siinä voisi jotenkin nolosti mokata on ihan nurinkurinen. Miten ylipäätään voisi "osata" jotain, mitä ei ole koskaan tehnyt? Tai jotain, minkä jokainen joka tapauksessa kokee eri tavalla? Kaikki kehot ovat erilaisia, pystyvät hieman eri asiohin ja saavat eri jutuista nautintoa. Kyse on parhaimmillaan ihanasta etsimisestä. Uusien hienojen juttujen löytämisestä kun alat havaita, millaiset jutut (henkiset tai fyysiset) tuntuu juuri susta tai sun kumppanista hyvältä.

      Anna itsellesi aikaa ja armoa ja etsi kaikessa rauhassa nautintoa. Ja neuvo rohkeasti partneria. Hyviä neuvoja voi olla esim. odota, hitaammin, toi tuntuu hyvältä, pysy hetki paikallaan, jatka tota jne.

      Etsimisen iloa!

    • Anonyymi

      No ei sitä ainakaan tarvitse pelätä eikä ujostella, ettei osaisi mitään. Kyllähän sitä ainakin jokin ajatus on seksistä ja kokeilemalla ja kysymällähän se selviää. Se on yksi seksin taika:) Ja kyllä sitä kokenutkin vielä monesti ainakin miettii kaikkea hassuakin. Että tekeekö jotain väärin tai hölmösti, mistä toinen pitää ja mistä ei. Tai että pääseekö vaikka pieru siinä touhutessa tai tuleeko veskihätä.. Ei nyt tietenkään neuroottisesti, mutta kyllähän ne aina joskus vieläkin käy mielessä. Mutta tosiaan, ei noita tarvitse jänskätä.
      Tietty eka kerta voisi olla tosi hyväkin asia tehdä jonkun tutun kumppanin kanssa, josta vielä tykkääkin. On helpompi tosiaan sitten jutellakin noista jutuista.
      Ja tuo sattuminen, no miehenä en tietenkään tiedä ihan täysin muuta kuin että se on kaiketi naisesta kiinni. Joillakin voi sattua enempi ja joillakin vähemmän tai ei ollenkaan. Mutta yleisesti ottaen, ainakin mitä olen jutellut omien kumppaneiden tai todella hyvien naistuttavien kanssa asiasta, niin useimmat ovat kyllä sanoneet, ettei ole sattunut läheskään niin paljoa kuin olisi voinut luulla.
      Mun ekan kumppanin kanssa oltiin molemmat toistemme ensimmäiset seksikumppanit. Ja no, olihan se aika tuhraamista ensialkuun kaikin puolin, mutta kyllä se lähti sitten sujumaan pikkuhiljaa kun vaan sitkeästi puuhattiin asian tiimoilla. Meillä nyt oli sinänsä tuuri, kun olimme 2 viikkoa keskenämme ex-tyttöystäväni kotona, kun hänen vanhempansa olivat jossain reissussa.
      Itse en meinannut millään saada erektiota ensialkuun jännityksen vuoksi ja/tai sitten sekin aina lerpahti aika pian. Vaikka muuten olin kyllä ehkä vähän liiankin erektioherkkä tuolloin tiettu iästäkin johtuen. Ja sitten exä taas jännitti niin paljon, että hänen emätin oli niin tiukasti supussa etten meinannut päästä häneen millään, vielä kun hänellä tietty oli se immenkalvokin siinä "tiellä".
      Mutta yrityksen ja erehdyksen kautta hellyyden ja halun ehdoilla se sitten lähti tosiaan sujumaan.
      Häntä ei juurikaan sattunut, sillä hetkellä kun sain hänet puhki, niin siinä vihlaisi sen verran että hän vähän kiljahti, mutta se oli vain sellainen melkeinpä silmänräpäyksen kestänyt kipuhetki.
      Että sellaista..
      Ja uskon kyllä, että sinullakin eka kerta tulee olemaan mukava, jännität vain liikaa.
      Mutta vinkkinä tosiaan, että ole eka kertasi jonkun vakituisen kumppanisi kanssa josta tykkäät ja varatkaa aikaa myös siihen intiimiin kanssakäymiseen.

    • Anonyymi

      Eihän se ole kuin pisto nosto ja ravistus 🤔

    • Anonyymi

      Jos sä oot jo 19 niin ootko kokenu miltä tuntuu eka duunimesta, eka ajotunti ja inssi,kutsunnat ja intti. Siinä ei auta kun rohkeesti vaan...

    • Anonyymi

      Kyllähän se pelottaa kun hirmuinen kulli seisoo edessä ja mies työntää ensin kouran haarojen väliin alkaen hieroa pimppiä joka alkaa kostua melkein heti ja sitten mies kaataa mut selälleen sänkyyn , alkaa tempoa housujani pois . Sitten mies alkaa hyväillä reisiäni ja nuolla kiimaista pilluani niin että meinaa orkku tulla jo heti. Kohta mies tulee päälleni ja hyväilee rintojani samalla työntäen kullinsa kiimaiseen pimpiini ... alkaa työnnellä ees taas ja imee samalla mun rintojanikin. Alapäässäni tuntuu jo hmmmm sanoisinko ihanalta vai mitä se lienee saan rajun orkun ja niin mieskin joka samalla pumppaamalla spermansa mun sisään voihkien ja ulisten. Ihan kauheeta .... osaanko enää olla ilman

    • Moro! Mulla olis sulle varmaan kiinnostavaa asiaa, jos viittit ni ota yhteyttä snäpissä @ernahuskonpylly
      Jos et kehtaa omalla snäpilläs ni tee feikki, se on ihan ok.

    • Anonyymi

      "Ketjusta on poistettu 23 sääntöjen vastaista viestiä."
      Vau ihmiset

      • Anonyymi

        Nyt jo 40 viestiä :D


    • Anonyymi

      Miten on joko olet uskaltanut. Ja hävisikö pelko.

    • Anonyymi

      Ota mut! Saat tehdä mulle mitä haluut tai olla tekemättä. Kyll se iitä lähtee.

    • Anonyymi

      Seksi on viihdettä parhaimmillaan..

    • Anonyymi

      Seksi on kivointa mitä voit harrastaa vapaa-aikana ja työaikana myös:)
      Ei siinä ole mitään pelättävää, tosin eka kokemus pitääolla rauhassa ja hitaasti edeten naisen toiveita kuunnellen.

    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut tutkimusmatkalle nuoren naisen salaisiin paikkoihin !

    • Anonyymi

      Uus­­i s­­­eksi­­­tea­­tteri avautu­u Su­­­omeen! Ku­tsu­mme kai­­­kk­i. Il­mo­it­tau­­tum­­ine­­n ry­­hmä­­ämm­e tääll­­ä - http://alrsace-blog.cf/H/I5uVk 👈

    • Anonyymi

      Kannattaa aloittaa ensin hyväilyllä ja sitten suukkoja ympärikehon herkimpiä alueita. Sitten kun olet kunnolla kiimaisena niin sitten vasta kullia vakoon.

      • Anonyymi

        Kuullostaa hyvältä. Missä sä oot ja voitko auttaa mua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa hyvältä. Missä sä oot ja voitko auttaa mua?

        Kuopion suunnalla olen ja kyllä nuori nainen kiinnostaa jos haluut kokemusta saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuopion suunnalla olen ja kyllä nuori nainen kiinnostaa jos haluut kokemusta saada.

        Kyllä tekis mieli kokeilla sun taitoja🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tekis mieli kokeilla sun taitoja🙂

        Siitä on hyvä aloittaa


    • Anonyymi

      Kyllä se siitä kun mies nuolee pimppiäsi ja klitorista niin kiihotut ja mies sitten työntää hitaasti kalun sisääsi.

    • Anonyymi

      19v tyttö Hyväillä sua rintoja häpyhuuliasi nuolla Ilman seksiä

    • Anonyymi

      Taitaa tulla pitkä jono. Kun oot aikas ronklannu. Skrollaa meille. Saat ratsastella just niinku pebas vaatii. Mullon prätkä ja omat piuhat poikkastu. Et paukaha paksuks, vaikka päälle nukkuisit.

    • Anonyymi

      Jos sua pelottaa, niin sen aika ei ole vielä; eikä sen aika yleensäkään ole ennen papin aamenta.

    • Anonyymi

      Kyllä sun pitää ensin saada ittes kunnolla kiimaiseksi niin sitten ei satu jos ei pidä kiirettä

    • Anonyymi

      Seksiä kannattaa harrasta sellaisen miehen kanssa jonka kanssa sinulla on turvallista ja mukavaa ja tunteita häntä kohtaan. Mitään kiirettä tai pakko ei ole mennä sänkyyn kenenkään kanssa milloinkaan. Ja muista kondomin käyttö. Taudit voivat tarttua myös suuseksissä ja anaaliseksissä.

      • Anonyymi

        Täällä olisi kunnollinen mies


    • Anonyymi

      Seksiä ei ole koskaan pakko harrastaa. Tärkeä että olette molemmat siihen valmiita kun sitä kokeilette. Tuskin kellään ekat kerrat mitään täydellisiä on kenenkään kanssa. Aina sellasta hakemista ja jännitystä. Tärkeintä on muistaa kondomin käyttö. Myös suu ja anaaliseksissä.

    • Anonyymi

      Älä mitään huoli kukaan ei ole seppä syntyessään.....kiinnostus,kiima ja into tikan pojankin puuhun ajaa

    • Anonyymi

      Kyllä se seksi siitä sujuu kun ei pidä kiirettä vaan menee nautinto edellä.

    • Anonyymi

      Minulla oli nuorempana tyttöystävä, joka oli seurustelumme alussa 20-vuotias ja neitsyt. Häntä myös jännitti eka kerta mm. että sattuu, kun hänellä oli hyvin tiukka immenkalvo ja että tuottaa pettymyksen minulle, kun itse olin harrastanut seksiä useamman tytön kanssa. Sanoin ettei kannata turhaan jännittää, että hoidetaan vain eka kerta alta pois ja sen jälkeen voidaan alkaa harjoitella ja voin "opettaa" hänelle juttuja. Loppujen lopuksi eka kerta taisi jännittää enemmän minua, sillä en ollut aiemmin ollut neitsyen kanssa ja ajatus neitsyen "puhkaisemisesta" kiihotti paljon. Tästä johtuen eka kerta ei kestänyt kovin kauaa, sillä laukesin vain muutaman työnnön jälkeen. Otettiin uusinta vielä samana iltana, kun käytiin saunassa ja panin häntä suihkun lattialla takaapäin.

    • Anonyymi

      Niin rauhallisesti se on otettava eihän hosumalla tuu kuin vesipäisiä mukuloita. Minä tiedän kun olen ollut monelle ensikokemusta antamassa.

    • Anonyymi

      Eka kerta on varmasti ainutlaatuinen ja sen hetket haluaa muistaa aina. Joku on varmaan tehnyt ekoista kerroista muistiinpanoja muistojenlaatikoon.

    • Anonyymi

      Hyvä seksi on nautinto eikä sitä pidä pelätä.
      Pitää vaan löytää sellainen kumppani jolla ei ole kiire saada tyydyttää vasn itseään vaan ottaa huomioon myös kumppanin tarpeet ja toiveet.
      M 50v

      • Anonyymi

        Eka ja ekat kerrat on eri asia kuin hyvä seksi.aina kannattaa pyrkiä hyvään ja kestävään kumppanuuteen mahdollisimman alussa. Mutta se hyvä seksi voi tulla vasta ajan kanssa kun se kumpikin luottaa toiseen eikä toinen ole säätäjä!


    Ketjusta on poistettu 113 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1585
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1315
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1198
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe