Olen yksinäinen, ahdistavaa

Anonyymi

Hei,

Olen 45v mies ja olen ollut vailla tosi ystävää/ystäviä pian yli 20v.

En tiedä miksi kaikki silloiset ystäväni pikku hiljaa jättivät minut ulkopuolelle, olimme todella tiivis kaveriporukka ja tulimme kaikki toimeen toistemme kanssa. Jostain syystä he alkoivat syrjiä minua, enkä tähän päivään mennessä tiedä miksi. Mitään pahaa en heille tehnyt enkä sanonut. Mihinkään ei enää pyydetty mukaan ja kun itse ehdotin jotain, ei se käynyt. Puheluihin ei vastattu ja jos numero vaihtui, sitä ei minulle kerrottu.
Olin todella vihainen, pettynyt ja surullinen.
Annoin asian olla ja keskityin muihin asiohin, ainakin yritin.

Myöhemmim kun yritin saada heihin yhteyttä facebookin kautta, eivät vastanneet tai estivät minut. Tällöin luovutin kokonaan ja poistin facebook tilini, vaihdoin numeroni ja salasin kaikki tietoni, ikään kuin kostaakseni heille, että turha yrittää olla yhteydessä minuun jos tarve vaatisi.
Joitakin olen sattumalta nähnyt kaupoissa, mutta keskustelu on jäänyt lähinnä moikkaamisen tasolle.

Minulla on perhe, 2 aikusta poikaa ja vaimo. Tällä hetkellä perheeni on minun ainoa ja paras ystävä. Kuitenkin kaipaan ulkopuolisia ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ym.
Muutamia uusia ystävyyssuhteita on toki matkaan mahtunut, mutta ne eivät ole juurikaan poikineet syvempää ja pitkäikäistä suhdetta.

Elämäni on ollut todella yksinäistä ja päivät toistaa samaa kaavaa, töihin -> kotiin jne.
Päivät kotona kuluu lähinnä väkisin keksittynä tekemisenä, jotta saa ajan kulumaan edes jotenkin. Tämä ikuiselta tuntuva oravanpyörä ei ota loppuakseen.

Tunnen jollainlailla syyllisyyttä tästä kaikesta, vaikka syytä ei ehkä olekkaan, kunpa tietäisinkin mitä olen tehnyt väärin kun nuoruuden ystävät jätti.

Olen kärsinyt mm.unettomuudesta pitkään koska sisällä aika ajoin kuohuu. On minulla myös hyviä hetkiä.

Loppujen lopuksi, kaikki päättyy aikanaan, myös tämä minun yksinäisyys.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, mulla vähän sama juttu, mutta olen nainen. On perhe ja työ, mutta kärsin yksinäisyydestä. Sosiaalinen media lisää pahaa oloa. Olen aika väsynyt ja välillä mietin, että tämäkin elämä tosiaan loppuu joskus. Se sattuu mutta on myös ajatuksena jotenkin lohdullinen. Voimia sinulle, kohtalotoveri.

    • Anonyymi

      Ehkä se muuttuu siunaukseksi?

      Jeesus haluaa pelastaa Sinut

      JEESUS rakastaa sinua ja tahtoo pelastaa sinutkin. Ota siksi Jeesus vastaan Vapahtajanasi, että saisit iankaikkisen elämän Taivaassa.

      Sinäkin voit pelastua. Jumalan armahtavan laupeuden kautta saat uuden alun jo täällä maan päällä.

      ”Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on sietänyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.” Apt. 17:30

      ”Minä sanon teille: eivät suinkaan! Mutta ellette käänny, samoin te kaikki tuhoudutte.” Luukas 13:3

      ”Ja niin kuin ihmisille on määrätty, että heidän on kerran kuoltava ja sen jälkeen tulee tuomio,” Hebr. 9:27

      JEESUS RAKASTAA SINUA

      ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

      ”Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäviensä puolesta.” Joh. 15:13

      JEESUKSEN VERESSÄ ON PUHDISTAVA VOIMA

      ”Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois” Apt. 3:19

      ”Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän on valossa, meillä on yhteys keskenämme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä. Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, me eksytämme itsemme eikä totuus ole meissä. Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.” 1 Joh. 1:7-9

      OTA JEESUS VASTAAN OMANA VAPAHTAJANASI TÄNÄÄN!

      Voit rukoilla vaikka näin

      ”Rakas Jeesus, tiedän olevani syntinen ja tarvitsen pelastusta. Uskon, että olet sovittanut minunkin syntini. Haluan NYT vastaanottaa Sinut omana Vapahtajanani ja nöyrryn parannukseen synneistäni. Herra Jeesus, auta minua! Haluan tästä lähtien seurata Sinua ja tunnustaa Sinut myös ihmisten edessä. Amen.”

      • Anonyymi

        Näytät vetävän piriä aika hurjasti.

        Olen pahoillani puolestasi


    • Anonyymi

      Jeesuskin. minut köyhän jätti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe