Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Flipper 900ST katto

Anonyymi

Pitääköhän tuollainen vettä kuinka hyvin? Jos sadekeleillä ajelee?

Tuossa olisi muuten monta hyvää asiaa. Läpikuljettavuus, saa lähes täysin avonaiseksi tai täysin suljetuksi, kaksi erillistä makuutilaa jne, ok tason vessa jne..

https://www.flipperboats.fi/fi/mallisto/sport-top/flipper-900-st/

10

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olisin ostamassa n.200 000e venettä niin en todellakaan kyselisi miltään anonyymipalstoilta mitään. Jos "Pentti" sanoo että hyvi pitää vettä niin tekisitkö ostopäätöksen sen perusteella? Rakenteena tuo ei ole mitenkään uusi innovaatio joten se oletettavasti toimii jos on oikein toteutettu. Tässä tapauksessa en näe mitään syytä epäillä toimivuutta. Ja voihan kaupan purkaa tai vaatia korjausta jos ei katto pidä vettä.

      • Anonyymi

        "Ja voihan kaupan purkaa tai vaatia korjausta jos ei katto pidä vettä."

        No justiinsa! Oletko se sama toope, joka viimeiset kymmenen vuotta on parkunut maailman vääryyttä ja pahuutta jostakin Montereyn romusta?

        Mistä teitä avuttomia itkuvalittajia oikein sikiää? Älkää ikinä ostako mitään, koska ette kuitenkaan koskaan ole tyytyväisiä, ja kurjuutenne on aina jonkun toisen syytä.


      • Anonyymi

        Tiä mistä muualtakaan kysellä, kun myyjän mukaan on tietenkin tosi tiivis. Eikä kyllä ole 200ke veneeseen varaa, kun käytettyä katson, vanhempaa joka on itse asiassa 880ST, mutta käsittääkseni ainut ero on jatkettu uimsataso takana.

        Kuomuista jotkut ainakin päästää läpi vähän telttakankaan tapaisesti.

        - AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja voihan kaupan purkaa tai vaatia korjausta jos ei katto pidä vettä."

        No justiinsa! Oletko se sama toope, joka viimeiset kymmenen vuotta on parkunut maailman vääryyttä ja pahuutta jostakin Montereyn romusta?

        Mistä teitä avuttomia itkuvalittajia oikein sikiää? Älkää ikinä ostako mitään, koska ette kuitenkaan koskaan ole tyytyväisiä, ja kurjuutenne on aina jonkun toisen syytä.

        Koeta nyt pysyä rauhallisena.
        Eikö tuo ollut aivan asiallinen kysymys, eikä mistään ”itkuvalituksesta” näytä olevan kysymys.

        Sitä varten nämä sivustot ovat olemassa, että täällä vaihdetaan ajatuksia erilaisista asioista.
        Sinä itse olet ollut viimeaikoina täällä varsinainen riesa.
        Puutut toisten asioihin tuolla hyökkäävällä tyylilläsi, joka on todella ärsyttävää.

        Jos tarkoituksesi on valistaa veneen ostajia, niin miksi et käyttäisi asiallista kieltä.
        Omituiselta tuntuu nuo jatkuvat hyökkäykset tuota jenkkiveneen ostajaa kohtaan.
        Eiköhän se kaveri ole kärsinyt jo tarpeeksi tuosta episodista.

        Näitä huomioita teki Provon Tarkastaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiä mistä muualtakaan kysellä, kun myyjän mukaan on tietenkin tosi tiivis. Eikä kyllä ole 200ke veneeseen varaa, kun käytettyä katson, vanhempaa joka on itse asiassa 880ST, mutta käsittääkseni ainut ero on jatkettu uimsataso takana.

        Kuomuista jotkut ainakin päästää läpi vähän telttakankaan tapaisesti.

        - AP

        Jos on ostamassa 880ST mallia niin varmaan kannattaa kysellä sen katosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta nyt pysyä rauhallisena.
        Eikö tuo ollut aivan asiallinen kysymys, eikä mistään ”itkuvalituksesta” näytä olevan kysymys.

        Sitä varten nämä sivustot ovat olemassa, että täällä vaihdetaan ajatuksia erilaisista asioista.
        Sinä itse olet ollut viimeaikoina täällä varsinainen riesa.
        Puutut toisten asioihin tuolla hyökkäävällä tyylilläsi, joka on todella ärsyttävää.

        Jos tarkoituksesi on valistaa veneen ostajia, niin miksi et käyttäisi asiallista kieltä.
        Omituiselta tuntuu nuo jatkuvat hyökkäykset tuota jenkkiveneen ostajaa kohtaan.
        Eiköhän se kaveri ole kärsinyt jo tarpeeksi tuosta episodista.

        Näitä huomioita teki Provon Tarkastaja

        Sinun kaltaista tyhjän lässyttäjää ei kukaan täällä kaipaa. Tähänkään asiaan et kyennyt tuomaan mitään, kunhan kehut itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaista tyhjän lässyttäjää ei kukaan täällä kaipaa. Tähänkään asiaan et kyennyt tuomaan mitään, kunhan kehut itseäsi.

        Älä masennu turhaan.
        Tarkoitukseni ei ole kehua itseä, vaan kiinnittää sinun huomiotasi kohteliaaseen keskustelukulttuuriin.
        Tämä on vapaa alusta, emmekä ole kirjautuneena mihinkään täällä ollessamme, mutta eikö silti olisi järkevää vaihtaa ajatuksia ilman henkilöön käyviä karkeita ilmaisuja.

        Mitä tulee siihen, mitä minä olen antanut tähän keskusteluun, niin luulen että jätämme sen arvioinnin muille mukana oleville.

        Hyvää jatkoa toivottaa Tyhjän lässyttäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä masennu turhaan.
        Tarkoitukseni ei ole kehua itseä, vaan kiinnittää sinun huomiotasi kohteliaaseen keskustelukulttuuriin.
        Tämä on vapaa alusta, emmekä ole kirjautuneena mihinkään täällä ollessamme, mutta eikö silti olisi järkevää vaihtaa ajatuksia ilman henkilöön käyviä karkeita ilmaisuja.

        Mitä tulee siihen, mitä minä olen antanut tähän keskusteluun, niin luulen että jätämme sen arvioinnin muille mukana oleville.

        Hyvää jatkoa toivottaa Tyhjän lässyttäjä

        Kyllä tuo, jolle olet kommenttisi suunnannut, on kiteyttänyt hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ostamassa 880ST mallia niin varmaan kannattaa kysellä sen katosta.

        No osaatko vastata sitten sen mallin katosta? Onko tiivis, onko sulla siitä kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo, jolle olet kommenttisi suunnannut, on kiteyttänyt hyvin.

        Kyllä sieltä näytti melko voimakkaasti paistavan läpi uhmaikäinen lapsi, jota on toruttu jostakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe