Flipper 900ST katto

Anonyymi

10

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olisin ostamassa n.200 000e venettä niin en todellakaan kyselisi miltään anonyymipalstoilta mitään. Jos "Pentti" sanoo että hyvi pitää vettä niin tekisitkö ostopäätöksen sen perusteella? Rakenteena tuo ei ole mitenkään uusi innovaatio joten se oletettavasti toimii jos on oikein toteutettu. Tässä tapauksessa en näe mitään syytä epäillä toimivuutta. Ja voihan kaupan purkaa tai vaatia korjausta jos ei katto pidä vettä.

      • Anonyymi

        "Ja voihan kaupan purkaa tai vaatia korjausta jos ei katto pidä vettä."

        No justiinsa! Oletko se sama toope, joka viimeiset kymmenen vuotta on parkunut maailman vääryyttä ja pahuutta jostakin Montereyn romusta?

        Mistä teitä avuttomia itkuvalittajia oikein sikiää? Älkää ikinä ostako mitään, koska ette kuitenkaan koskaan ole tyytyväisiä, ja kurjuutenne on aina jonkun toisen syytä.


      • Anonyymi

        Tiä mistä muualtakaan kysellä, kun myyjän mukaan on tietenkin tosi tiivis. Eikä kyllä ole 200ke veneeseen varaa, kun käytettyä katson, vanhempaa joka on itse asiassa 880ST, mutta käsittääkseni ainut ero on jatkettu uimsataso takana.

        Kuomuista jotkut ainakin päästää läpi vähän telttakankaan tapaisesti.

        - AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja voihan kaupan purkaa tai vaatia korjausta jos ei katto pidä vettä."

        No justiinsa! Oletko se sama toope, joka viimeiset kymmenen vuotta on parkunut maailman vääryyttä ja pahuutta jostakin Montereyn romusta?

        Mistä teitä avuttomia itkuvalittajia oikein sikiää? Älkää ikinä ostako mitään, koska ette kuitenkaan koskaan ole tyytyväisiä, ja kurjuutenne on aina jonkun toisen syytä.

        Koeta nyt pysyä rauhallisena.
        Eikö tuo ollut aivan asiallinen kysymys, eikä mistään ”itkuvalituksesta” näytä olevan kysymys.

        Sitä varten nämä sivustot ovat olemassa, että täällä vaihdetaan ajatuksia erilaisista asioista.
        Sinä itse olet ollut viimeaikoina täällä varsinainen riesa.
        Puutut toisten asioihin tuolla hyökkäävällä tyylilläsi, joka on todella ärsyttävää.

        Jos tarkoituksesi on valistaa veneen ostajia, niin miksi et käyttäisi asiallista kieltä.
        Omituiselta tuntuu nuo jatkuvat hyökkäykset tuota jenkkiveneen ostajaa kohtaan.
        Eiköhän se kaveri ole kärsinyt jo tarpeeksi tuosta episodista.

        Näitä huomioita teki Provon Tarkastaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiä mistä muualtakaan kysellä, kun myyjän mukaan on tietenkin tosi tiivis. Eikä kyllä ole 200ke veneeseen varaa, kun käytettyä katson, vanhempaa joka on itse asiassa 880ST, mutta käsittääkseni ainut ero on jatkettu uimsataso takana.

        Kuomuista jotkut ainakin päästää läpi vähän telttakankaan tapaisesti.

        - AP

        Jos on ostamassa 880ST mallia niin varmaan kannattaa kysellä sen katosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta nyt pysyä rauhallisena.
        Eikö tuo ollut aivan asiallinen kysymys, eikä mistään ”itkuvalituksesta” näytä olevan kysymys.

        Sitä varten nämä sivustot ovat olemassa, että täällä vaihdetaan ajatuksia erilaisista asioista.
        Sinä itse olet ollut viimeaikoina täällä varsinainen riesa.
        Puutut toisten asioihin tuolla hyökkäävällä tyylilläsi, joka on todella ärsyttävää.

        Jos tarkoituksesi on valistaa veneen ostajia, niin miksi et käyttäisi asiallista kieltä.
        Omituiselta tuntuu nuo jatkuvat hyökkäykset tuota jenkkiveneen ostajaa kohtaan.
        Eiköhän se kaveri ole kärsinyt jo tarpeeksi tuosta episodista.

        Näitä huomioita teki Provon Tarkastaja

        Sinun kaltaista tyhjän lässyttäjää ei kukaan täällä kaipaa. Tähänkään asiaan et kyennyt tuomaan mitään, kunhan kehut itseäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaista tyhjän lässyttäjää ei kukaan täällä kaipaa. Tähänkään asiaan et kyennyt tuomaan mitään, kunhan kehut itseäsi.

        Älä masennu turhaan.
        Tarkoitukseni ei ole kehua itseä, vaan kiinnittää sinun huomiotasi kohteliaaseen keskustelukulttuuriin.
        Tämä on vapaa alusta, emmekä ole kirjautuneena mihinkään täällä ollessamme, mutta eikö silti olisi järkevää vaihtaa ajatuksia ilman henkilöön käyviä karkeita ilmaisuja.

        Mitä tulee siihen, mitä minä olen antanut tähän keskusteluun, niin luulen että jätämme sen arvioinnin muille mukana oleville.

        Hyvää jatkoa toivottaa Tyhjän lässyttäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä masennu turhaan.
        Tarkoitukseni ei ole kehua itseä, vaan kiinnittää sinun huomiotasi kohteliaaseen keskustelukulttuuriin.
        Tämä on vapaa alusta, emmekä ole kirjautuneena mihinkään täällä ollessamme, mutta eikö silti olisi järkevää vaihtaa ajatuksia ilman henkilöön käyviä karkeita ilmaisuja.

        Mitä tulee siihen, mitä minä olen antanut tähän keskusteluun, niin luulen että jätämme sen arvioinnin muille mukana oleville.

        Hyvää jatkoa toivottaa Tyhjän lässyttäjä

        Kyllä tuo, jolle olet kommenttisi suunnannut, on kiteyttänyt hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ostamassa 880ST mallia niin varmaan kannattaa kysellä sen katosta.

        No osaatko vastata sitten sen mallin katosta? Onko tiivis, onko sulla siitä kokemusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo, jolle olet kommenttisi suunnannut, on kiteyttänyt hyvin.

        Kyllä sieltä näytti melko voimakkaasti paistavan läpi uhmaikäinen lapsi, jota on toruttu jostakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      212
      1714
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1123
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      927
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      78
      895
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      817
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      596
    Aihe