Sallikaa minun nauraa!

Anonyymi

Tulihan ne syksyn ensi liukkaat ajallaan ja sitä myöten kolariuutiset. Kyllä kaikkien pitäisi osata ja tajuta varautua kelien muutoksiin ajamalla siten, ettei posauta kenenkään peään eikä suistu tieltä katon kautta ympäri.
Tässä muutama päivän saldo:
---Usean henkilöauton kolarisumppu sulki aamulla Nelostiellä Lahdenväylän pohjoiseen menevät kaistat Mäntsälän kohdalla.
Itä-Uudenmaan poliisilaitos avaa tapahtuman kulkua tiedotteessaan. Tapauksessa sattui ensin onnettomuus, jota seurasi peräänajo.
Poliisi sai aamuseitsemän jälkeen ilmoituksen ulosajosta. Itä-Uudenmaan poliisin mukaan Lahdenväylää pohjoiseen kulkenut henkilöauto oli pyörähtänyt peilijäisellä tiellä ympäri ja ajautunut moottoritien kaiteeseen. Takaa tullut auto oli törmännyt kyseiseen autoon.
Itä-Uudenmaan poliisi lähti selvittämään tapahtunutta. Poliisin ollessa paikalla, pysähdyksissä olleen poliisiauton perään ajoi yksi henkilöauto. Itä-Uudenmaan poliisin mukaan poliisiauto siirtyi törmäyksen voimasta viereiselle kaistalle, jolloin toinen takaa tullut auto törmäsi siihen.
Poliisin mukaan autossa paloi siniset hälytysvalot, eikä sen siällä ollut ketään törmäyshetkellä.
Poliisin mukaan onnettomuudessa loukkaantui seitsemän ihmistä, mutta vakavilta loukkaantumisilta vältyttiin.
Itä-Uudenmaan poliisi tutkii onnettomuuteen johtaneita syitä ja Helsingin poliisi selvittää poliisiauton osallisuutta onnettomuudessa.

Kuten näette, uutiseen ei ole aina pakkoa laittaa sitä epäillään klisettä ja hyvä niin.
---- Henkilöauto päätyi ulosajon seurauksena katolleen ojaan Kyyjärvellä myöhään perjantai-iltana. Yksi henkilö loukkaantui onnettomuudessa vakavasti, kertoo Keski-Suomen pelastuslaitos.
Ulosajo tapahtui 13-tiellä noin kolme kilometriä Kyyjärven keskustasta Karstulan suuntaan hieman ennen puoltayötä.
Toinen ajokaista oli pois käytöstä ja pelastuslaitos ohjasi liikennettä.

Tätäkään tapausta ei tarvinnut epäillä, joten tuleeko syyte tämän kirjoituksen laativalle taholle ???? 😁

--- Viisi ihmistä loukkaantui torstai-iltana Oulussa ohistustilanteen jälkeen tapahtuneessa liikenneonnettomuudessa.
Poliisin tapahtumapaikalla saamien tietojen mukaan Pohjantiellä pohjoisen suuntaan ajaneen henkilöauton kuljettaja menetti ohitustilanteen jälkeen autonsa hallinnan ja suistui keskikaiteen läpi vastaantulevan liikenteen ajokaistoille. Siellä auto törmäsi etelän suuntaan ajaneeseen henkilöautoon.
Suistuneessa autossa oli kaksi ihmistä ja törmäyksen kohteeksi joutuneessa autossa kolme ihmistä. Heidät kaikki vietiin sairaalaan tarkistettaviksi. Loukkaantuneiden mahdollisista vammoista ei ole vielä tarkempaa tietoa.
Lisäksi suistuneesta autosta irtosi osia, jotka osuivat auton takana ajaneeseen henkilöautoon. Henkilöauton rengas puhkesi tilanteessa.
Suistuneen auton kuljettajan epäillään ajaneen muuhun liikenteeseen verrattuna kovalla nopeudella. Auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta huumausaineen vaikutuksen alaisena.
Lisäksi tapausta tutkitaan poliisin mukaan törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Tämä uutinen oli taas sitä tuttua epäillään jargoniaa, vaikka tapaus on kaiklle selvää pässinlihaa.

23

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Selväähän tuo on, kuskia epäillään rattijuopumuksesta. Mikä tuossa on sinulle epäselvää?

      • Anonyymi

        Onhan se selvää, ei vain meille, vaan teille kaikille, että kuski on rattijuoppo ja sitä ei tarvitse koreilla epämääräisellä epäillään ilmauksella vain tavan ja muodin sekä kunnioituksen vuoksi. Miksi kunnioitat näitä rikollisia tekijöitä näin syvästi. Osuuko arvelumme oikeaan, kun sanomme teidän olevan itse niitä piilorikollisia, jotka vaahtoatte tuon kunnianne puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se selvää, ei vain meille, vaan teille kaikille, että kuski on rattijuoppo ja sitä ei tarvitse koreilla epämääräisellä epäillään ilmauksella vain tavan ja muodin sekä kunnioituksen vuoksi. Miksi kunnioitat näitä rikollisia tekijöitä näin syvästi. Osuuko arvelumme oikeaan, kun sanomme teidän olevan itse niitä piilorikollisia, jotka vaahtoatte tuon kunnianne puolesta.

        Väärin. Ei kuski ole rattijuoppo vaan rattijuopoksi epäilty kunnes asia muuksi todistetaan.
        Joten mistään muodista tai kunnioituksesta ei ole kysymys. Samoin kukaan ei ole tekijä, ennenkuin hänet sellaiseksi todistetaan.
        Arvelusi varsin pahoin ontuu, oman rattijuopumusta puolustavan kirjoittelusi ansiosta.


    • Anonyymi

      Puhut täyttä asiaa. Tänään keskiviikkona on ollut tyypillinen ensi lumien kolarisuma päivä, jolloin nämä ajo kyvyttömät ovat taas näyttäneet puutteellista ajokykyjään törmäilemällä huonossa ajokelissä mikä minnekin ja ojaan katon kautta ympäri.
      Eihän viisaat autoilijat voi tuolla tavalla törmäillä, koska he uskaltavat vähentää nopeuttaan keliin ja ao-olosuhteisiin sopivaksi. Eikö niin !

      • Anonyymi

        Vaikka kuski olisi varovainen, niin aina menee hetki ennen kuin liukkaisiin tottuu ja ajo pysyy paremmin hallussa. Vahinkoja sattuu ja tapahtuu niin kauan kuin ihminen ajaa autoa.


      • Anonyymi

        Monenko kymmenen vuoden tai monenko sadan tuhannen km kokemuksella puhut.
        Itele tuli paha paikka noin 600 000 km ja 30 v ajon jälkeen. Hirvi tuli tai oli tiellä kaarteessa ja pienen mäennyppylän takana.
        Oli tuuria kun olen ystävällinen autoilija, päästin törkeästi ohittavan ohi jarruttaen ja kun hän ohi pääsi ja kaarsi minun kaistalleni törmäsi hirveen.


      • Anonyymi

        Ja varustautuvat talvirenkailla lumimyräkässä ajoon, tai jos ei jostain syystä onnistu, menevät muulla kyydillä eivätkä lähde kesärenkailla kokeilemaan, että sattuisikohan sitä selviämään perille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuski olisi varovainen, niin aina menee hetki ennen kuin liukkaisiin tottuu ja ajo pysyy paremmin hallussa. Vahinkoja sattuu ja tapahtuu niin kauan kuin ihminen ajaa autoa.

        Hehehheh, mitenkähän mää en ole onnistunut eläissäni vielä kenenkähän perään ajamaan. Varmasti "vahinkoja" sattuu, jos jätetään liikennesäännöt noudattamatta.
        Ja miten kummassa mää en oo saanut ajettua autoani katon kautta ymäri ? Olenko siis ajokyvytön, kun en saa autollani kolaria aikaiseksi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenko kymmenen vuoden tai monenko sadan tuhannen km kokemuksella puhut.
        Itele tuli paha paikka noin 600 000 km ja 30 v ajon jälkeen. Hirvi tuli tai oli tiellä kaarteessa ja pienen mäennyppylän takana.
        Oli tuuria kun olen ystävällinen autoilija, päästin törkeästi ohittavan ohi jarruttaen ja kun hän ohi pääsi ja kaarsi minun kaistalleni törmäsi hirveen.

        Hirvivaara merkin tullessa kohoralle se kantsuu ottaa tosissaan, eikä ajatella vaan, ettei se ny mun kohoralle kuitenkaan satu. Saman tapainen ohitus eläimeen sattui mun kohorallein toissa jouluna. Ajeltiin tuonne pohojoiseen joulun viettoon ja kemijärven poroalttiilla tieosuudella päästin perässä roikkujan ohite hiljentäen vähän vauhtiani ja ohittaja kaasutti kovalla nopeudella suoraan tien yli ryntäävään porolaumaan. Siitä se sekasotku tuli. Kesti aikansa, ennenku selvisi jatkamaan matkaa, kun siihen porolaumaan töräytti toinenkin touhottaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka kuski olisi varovainen, niin aina menee hetki ennen kuin liukkaisiin tottuu ja ajo pysyy paremmin hallussa. Vahinkoja sattuu ja tapahtuu niin kauan kuin ihminen ajaa autoa.

        Entäpä tällainen, Kuorma-auto ajaa edellä ja ryhmittyy niin, että olisi kääntymässä vasemmalle, vaan eipä kääntynytkään. Takana tuleva henkilöauto ajaa penkalle ettei tulisi kolaria , kun kuourma-autolija kääntyykin yhtäkkiä oikealle. Kuorma-autoilija ajaa posotta vaan naarmuttaen, lampun rikkoen ja lommon tehden henkilöautoon. Soittaa työnantajalleen , että henkilöauto ajoi perään mikä ei pidä paikkaansa.Tapauksella on silminnäkijä, että pienempi auto oli penkassa pydädyksissä kun isompi jatkoi vaan matkaansa, Tapauksesta on lähetetty selvät valokuvat vakuutusyhtiölle ja tehty piirros. Fenniassa tällainen lasketaan näköjään peräänajoksi , eikä uskota pienemmä auton kuljettajaa ja tapauksen silminnäkijää. Ja vielä kuorma-auto firman omistaja on sanonut ettei kuljettajan tarvi katsoa peileihin, tämän on itse kuultu. Onko suomessa käytäntö , että isompi voittaa aina pienemmän, vaikka olisi väärässä? Näin ainaki vakuutusyhtiö Fenniassa toimitaan


    • Anonyymi

      On viisasta nauraa kun ensin on itse ajanut autolla vähintään 20 vuotta, tai vaikka 58 vuotta kolhimatta kuten meikämanne.
      Tai on vähintään onnistunut ajamaan 800 000 km autoa kolhimatta.
      Ei mikään 200 000 km tai 10 v ole mikään taidonnäyte.

      • Anonyymi

        lisään, vuonna 1990 oli tullut kolari toiseen ajoneuvoon keskimäärin 800 000 km ajosuoritteella. En tiedä enää tehdäänkö ko. tilastoja, olen ollut siitä 26 vuotta eläkkeellä.


      • Anonyymi

        "On viisasta nauraa kun ensin on itse ajanut autolla vähintään 20 vuotta, tai vaikka 58 vuotta kolhimatta kuten meikämanne."
        Teikämannen selviäminen ilman kolhuja on vain ja ainostaan muiden liikenteen osapuolien valppauden ansiota. Tämän tosiasia voisit tunnustaa ilman tuota naurettavaa omakehuasi.


      • Anonyymi

        Meikä Manne on ajellut jo pari miljoonaa kilsaa ilman mainittavan arvoisia kolhuja. Kun ite ei ole syypää, niitä ei tarvi silloin mainita. Kaikista ihmeellisintä on kuitenkin se, ettei ole tullut ylinopeus sakkoa, pari pysäköintivirhe sakkoa vaan.
        Vahva tahtotila on se, et selviää ajourasta sillai, ettei tule tappaneeksi ketään liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meikä Manne on ajellut jo pari miljoonaa kilsaa ilman mainittavan arvoisia kolhuja. Kun ite ei ole syypää, niitä ei tarvi silloin mainita. Kaikista ihmeellisintä on kuitenkin se, ettei ole tullut ylinopeus sakkoa, pari pysäköintivirhe sakkoa vaan.
        Vahva tahtotila on se, et selviää ajourasta sillai, ettei tule tappaneeksi ketään liikenteessä.

        Vaikka ajokilometrimääräsi varsin varmasti valehtelet, niin tahtolilallasi ei ole mitään merkitystä jos et heti lopeta ajamista yleisessä liikenteessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ajokilometrimääräsi varsin varmasti valehtelet, niin tahtolilallasi ei ole mitään merkitystä jos et heti lopeta ajamista yleisessä liikenteessä.

        Miksi vähättelet ja aliarvioit jatkuvasti kumppaniasi, vaikka hänellä on ajokokemusta normaali määrä, minkä jokainen ehtii ajamaan elämänsä aikana ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vähättelet ja aliarvioit jatkuvasti kumppaniasi, vaikka hänellä on ajokokemusta normaali määrä, minkä jokainen ehtii ajamaan elämänsä aikana ?

        Ei ole aliarvioimista, kun esittää epäillyksen valehtelevan "viisaan" ajamistaan kilometrien määrästä, jotka ei missään tapauksessa voi olla todelliset.
        "Jokainen" ei tuohon takuuvarmasti pysty kuin huonolla laskutaidolla ja totuutta venyttämällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aliarvioimista, kun esittää epäillyksen valehtelevan "viisaan" ajamistaan kilometrien määrästä, jotka ei missään tapauksessa voi olla todelliset.
        "Jokainen" ei tuohon takuuvarmasti pysty kuin huonolla laskutaidolla ja totuutta venyttämällä.

        Laskutoimitus esimerkki:
        Ajoura alkanut 18 vuotiaana.
        Ajouran todennäköinen päättyminen 90 vuotiaana. Ajo vuosia 72 kpl.
        Jos vuodessa keskimäärin ajaa 28 000 km, niin 28 000 x 72 = 2 miljoonaa 16 000 km.
        Toki aktiivisen työuran aikana tulee ajettua vuositasolla paljon enemmänkin kuin 28 000 km, mikä kompensoi sen, ettei enää eläke ikäisenä tule ajettua niin paljoa.
        Tämä yksinkertainen laskutoimitus siis antaa epäilevälle Tuomaalle Jopille eli alias vanhuuseläkeläiselle todistuksen siitä, että meistä kaikki ehtivät reilusti saavuttaa tuon paljon kiistellyn kahden miljoonan haamurajan. Ammattikuljettajien ajomäärät ovat sitten paljon isompia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskutoimitus esimerkki:
        Ajoura alkanut 18 vuotiaana.
        Ajouran todennäköinen päättyminen 90 vuotiaana. Ajo vuosia 72 kpl.
        Jos vuodessa keskimäärin ajaa 28 000 km, niin 28 000 x 72 = 2 miljoonaa 16 000 km.
        Toki aktiivisen työuran aikana tulee ajettua vuositasolla paljon enemmänkin kuin 28 000 km, mikä kompensoi sen, ettei enää eläke ikäisenä tule ajettua niin paljoa.
        Tämä yksinkertainen laskutoimitus siis antaa epäilevälle Tuomaalle Jopille eli alias vanhuuseläkeläiselle todistuksen siitä, että meistä kaikki ehtivät reilusti saavuttaa tuon paljon kiistellyn kahden miljoonan haamurajan. Ammattikuljettajien ajomäärät ovat sitten paljon isompia.

        Laskutoimituksesi kalkulaattorin mukaan on aivan oikea. Siitä onnittelut.
        Kyse onkin nyt ollut ja on siitä, että minkä verran "viisas" liikenteen vaarantaja eli sinä olet tähän mennessä ajanut.
        Muistanet, että jankutat ajaneesi sen parimiljoonaa kilometriä jo nyt. Ja tuskin olet 90v.
        Joten on epäiltävissä, että valehtelet, joka on todennäköisin vaihtoehto tai sitten muistat tämänkin asian , monen muun asian tavoin väärin.
        Se kaksimiljoonaa ajokilometriä ei nyt vaan kohdallasi täyty vaikka laskisit yhteen kaikkien kolmen "viisaan" ajot.
        Mistä muuten johtuu tuo pakon omainen asiasta jankuttaminen jota haukkumalla ja nimittelemällä katsot oikeaksi ryydittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laskutoimituksesi kalkulaattorin mukaan on aivan oikea. Siitä onnittelut.
        Kyse onkin nyt ollut ja on siitä, että minkä verran "viisas" liikenteen vaarantaja eli sinä olet tähän mennessä ajanut.
        Muistanet, että jankutat ajaneesi sen parimiljoonaa kilometriä jo nyt. Ja tuskin olet 90v.
        Joten on epäiltävissä, että valehtelet, joka on todennäköisin vaihtoehto tai sitten muistat tämänkin asian , monen muun asian tavoin väärin.
        Se kaksimiljoonaa ajokilometriä ei nyt vaan kohdallasi täyty vaikka laskisit yhteen kaikkien kolmen "viisaan" ajot.
        Mistä muuten johtuu tuo pakon omainen asiasta jankuttaminen jota haukkumalla ja nimittelemällä katsot oikeaksi ryydittää?

        Laske pönttö itse omat ajo suorituksesi, äläkä puutu toisten laskelmiin, kun et voi kuitenkaan sitä kumota millään argumentilla. Tuo laskelma kelpaisi kenelle vaan, sillä kaikkihan me ajamme koko elämämme ajan ja varmasti tuo laskelma päteisi tuhansille muillekin ajaville. Koska sinä jankutat, niin me jankutamme tietysti vastaan,mitä muuta voisi tehdä kun jankuttaa jankuttajalle takaisin niin kauan, että into loppuu.
        Todelliset liikenteen vaarantajat voi katsoa joka päivä lehdistä ja netti mediasta. Me ei olla oltu siellä vielä koskaan, joten voisit tuon vaarantaa jankutuksen lopettaa tyystin. Ethän sinä onneton osaa erottaa kahta klisettä toisistaan, kuten vaarantaminen ja onnettomuus. Vaarantaminen ei ole samaa kuin onnettomuuden aiheutus. Johan se ärsyttää, kun on otettu tällainen väärä sana käyttöön, kuten liikenteen vaarantaminen silloin, kun se on totaalisesti tapahtunut, kuten peräänajo. Sinä nimittelet meitä liikenteen vaarantajiksi. Sellaisina me pysymmekin, eli emme aiheuta onnettomuutta. Tästä sinä saat uutta vettä myllyyn, kun myönnämme mukamas vaarantavamme. Minkäs me sille voimme, miksi meitä nimitellään, mutta ÄHÄ-KUTTI, ettepäs pääse riemuitsemaan, että tuo vaarannus johtaisi konketiaan eli kolaroisimme. Uskomme vahvasti, että jos kuitenkin kävisi kolari, niin se ei olisi meidän vikamme, jos joku ajaisi peräämme tai tulisi edestäpäin keulaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laske pönttö itse omat ajo suorituksesi, äläkä puutu toisten laskelmiin, kun et voi kuitenkaan sitä kumota millään argumentilla. Tuo laskelma kelpaisi kenelle vaan, sillä kaikkihan me ajamme koko elämämme ajan ja varmasti tuo laskelma päteisi tuhansille muillekin ajaville. Koska sinä jankutat, niin me jankutamme tietysti vastaan,mitä muuta voisi tehdä kun jankuttaa jankuttajalle takaisin niin kauan, että into loppuu.
        Todelliset liikenteen vaarantajat voi katsoa joka päivä lehdistä ja netti mediasta. Me ei olla oltu siellä vielä koskaan, joten voisit tuon vaarantaa jankutuksen lopettaa tyystin. Ethän sinä onneton osaa erottaa kahta klisettä toisistaan, kuten vaarantaminen ja onnettomuus. Vaarantaminen ei ole samaa kuin onnettomuuden aiheutus. Johan se ärsyttää, kun on otettu tällainen väärä sana käyttöön, kuten liikenteen vaarantaminen silloin, kun se on totaalisesti tapahtunut, kuten peräänajo. Sinä nimittelet meitä liikenteen vaarantajiksi. Sellaisina me pysymmekin, eli emme aiheuta onnettomuutta. Tästä sinä saat uutta vettä myllyyn, kun myönnämme mukamas vaarantavamme. Minkäs me sille voimme, miksi meitä nimitellään, mutta ÄHÄ-KUTTI, ettepäs pääse riemuitsemaan, että tuo vaarannus johtaisi konketiaan eli kolaroisimme. Uskomme vahvasti, että jos kuitenkin kävisi kolari, niin se ei olisi meidän vikamme, jos joku ajaisi peräämme tai tulisi edestäpäin keulaan.

        On epäiltävissä ettet ole 90v. Joten ajokilometri määräsi on pelkkää valetta.
        Jankuttamisesi ei esittämääni tosiasiaa muuksi muuta.
        On mahdollista, että jonkin kohdalla tuo ajomäärä on todellisuutta, mutta sinun ja parin muun "viisaan" kohdalla ei.
        Peräänajo tai mikä tahansa liikenneonnettomuus tapahtuma on vaarantamista kunnes se tukinnassa joksikin muuksi nimetään.
        Aivan oikea ja todellinen liikenteenvaaranta tosiaan olet.
        Ajokyvyttömyydelläsi luot muille tilanteen/tilanteita jossa kaltaisestasi nyhertäjästä halutaan ohi, niissä mahdollisesti harvoissa hyvissä ja joskus vähemmän hyvissä paikoissa. Kun ja jos pystyisit ajamaan ihmisten tapaan mainittuja tilanteita ei aiheutuisi. Joten vaarantamisesi on omiaan johtamaan huutamaasi konkretiaan jopa kolarointiin.
        Joten sinähän se olisit varsinainen aiheuttaja. Eikö niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On epäiltävissä ettet ole 90v. Joten ajokilometri määräsi on pelkkää valetta.
        Jankuttamisesi ei esittämääni tosiasiaa muuksi muuta.
        On mahdollista, että jonkin kohdalla tuo ajomäärä on todellisuutta, mutta sinun ja parin muun "viisaan" kohdalla ei.
        Peräänajo tai mikä tahansa liikenneonnettomuus tapahtuma on vaarantamista kunnes se tukinnassa joksikin muuksi nimetään.
        Aivan oikea ja todellinen liikenteenvaaranta tosiaan olet.
        Ajokyvyttömyydelläsi luot muille tilanteen/tilanteita jossa kaltaisestasi nyhertäjästä halutaan ohi, niissä mahdollisesti harvoissa hyvissä ja joskus vähemmän hyvissä paikoissa. Kun ja jos pystyisit ajamaan ihmisten tapaan mainittuja tilanteita ei aiheutuisi. Joten vaarantamisesi on omiaan johtamaan huutamaasi konkretiaan jopa kolarointiin.
        Joten sinähän se olisit varsinainen aiheuttaja. Eikö niin!

        Emme ole missään väittäneet olevamme 90-vuotiaita, taas sitä vääristely propakandaa.
        Kun peräänajo tapahtuu, niin se ei muutu oikeudessakaan ajamattomuudeksi, eikö niin!
        Senpä vuoksi on turhaa tituleerata tapahtunutta selvääkin selvempää peräänajoa miksikään vaarantamiseksi. Se on vain kulunut höperö klisee, jolla kunnioitetaan tekijää, vaikka meidän mittapuun mukaan hän ei sellaista ansaitse. Selvyyden vuoksi pakko oikoa vääriä luulojasi, eli peräänajaja on aina syyllinen ja miksi ei olisi, koska ei ole ajanut ennakovasti lei pitänyt riittävää turvaväliä.
        Sinä olet kerta toisensa jälkeen mitätöinyt koko turvavälin lyömällä kiilaa väliin, mikä kielii siitä, ettei sun turvaväliin mahdu edes sitä kiilaa.
        Et ees sitä osaa kertoa, ketkä ovat liikentee todellisia vaarantajia, koska kunniasi ei kestäisi sitä. Olet nimennyt vain meidän poppoon koko suomen ainoiksi vaarantajiksi. Kun luet joka päivä lehtiä ja seuraat muita tiedonanto kanavia, siellä kerrotaan kaikki liikenteen, ei vaarantajat, vaan aiheuttajat. Mielestäsi ainoat liikenteen vaarantajat ovat vain ne, jotka kehtaavat ajaa sinua hiukan pienemmin nopeuksin, eikö niin!
        Kerro nyt, miten sitä ajetaan ihmisten tapaan, eli liikennekulttuurin ?
        Ole hyvä ja laske oma ajokilometri määräsi, me olemme sen jo tehneet, joten olisi mieluisaa kuulla, miten monta kertaa olet ajanut jo maapallon ympäri.
        Epäillä saat toki meidän laskelmiamme, koska epäilysten mestarilta ei voi muuta odottakkaan. SO RO NOU !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole missään väittäneet olevamme 90-vuotiaita, taas sitä vääristely propakandaa.
        Kun peräänajo tapahtuu, niin se ei muutu oikeudessakaan ajamattomuudeksi, eikö niin!
        Senpä vuoksi on turhaa tituleerata tapahtunutta selvääkin selvempää peräänajoa miksikään vaarantamiseksi. Se on vain kulunut höperö klisee, jolla kunnioitetaan tekijää, vaikka meidän mittapuun mukaan hän ei sellaista ansaitse. Selvyyden vuoksi pakko oikoa vääriä luulojasi, eli peräänajaja on aina syyllinen ja miksi ei olisi, koska ei ole ajanut ennakovasti lei pitänyt riittävää turvaväliä.
        Sinä olet kerta toisensa jälkeen mitätöinyt koko turvavälin lyömällä kiilaa väliin, mikä kielii siitä, ettei sun turvaväliin mahdu edes sitä kiilaa.
        Et ees sitä osaa kertoa, ketkä ovat liikentee todellisia vaarantajia, koska kunniasi ei kestäisi sitä. Olet nimennyt vain meidän poppoon koko suomen ainoiksi vaarantajiksi. Kun luet joka päivä lehtiä ja seuraat muita tiedonanto kanavia, siellä kerrotaan kaikki liikenteen, ei vaarantajat, vaan aiheuttajat. Mielestäsi ainoat liikenteen vaarantajat ovat vain ne, jotka kehtaavat ajaa sinua hiukan pienemmin nopeuksin, eikö niin!
        Kerro nyt, miten sitä ajetaan ihmisten tapaan, eli liikennekulttuurin ?
        Ole hyvä ja laske oma ajokilometri määräsi, me olemme sen jo tehneet, joten olisi mieluisaa kuulla, miten monta kertaa olet ajanut jo maapallon ympäri.
        Epäillä saat toki meidän laskelmiamme, koska epäilysten mestarilta ei voi muuta odottakkaan. SO RO NOU !

        Antamasi laskelman mukaan sinun olisi oltava 90v. jos sen kaksimiljoonaa kilometriä olisit muka ajanut. Nyt sanot ettet ole 90 vuotias joten et siis ole manittua määrää kilometrejä ajanut. Miksi siis kokoajan valehtelet?
        "Kun peräänajo tapahtuu, niin se ei muutu oikeudessakaan ajamattomuudeksi,"
        Eipä tuollaista kukaan ole väittänytkään.
        Peräänajo tai mikä tahansa liikenneonnettomuus tapahtuma on vaarantamista kunnes se tukinnassa joksikin muuksi nimetään/osoitetaan. Voitko ymmärtää, näin yksinkertaista se on?
        Etkö tosiaan käsitä? Se onnettomuus ei ole "selvääkin selvempää" ennen kuin se tutkinnassa on joksikin osoitettu. Miten asian päässäsi tunnet olevan on tosiasille merkityksetöntä.
        On epäiltävissä, että tuo sinun ja parin muun ajokyvyttömän höprtelijän mittapuu koostuu lähinnä siitä ruskeasta viivasta kalsareittesi takaosassa, joten saman verran sillä on arvoa tai vaikutusta kenellekkään täyspäiselle.
        Sinulla se väärä luulo on, peräänajaja ei aina ole syyllinen tapahtumaan, niin no tietysti sinun "mittapuusi" mukaan joka nyt on sitä.........
        "Sinä olet kerta toisensa jälkeen mitätöinyt koko turvavälin"
        Oikean turvavälin pitämisen tärkeyttä olen aina korostanut. Mistä tuollaisen valheen olet päähäsi saanut? Vai tuliko se sieltä vasemman otsalohkosi patista jonkin örkin kuiskuttamana?
        Toki kunniani kestää kertoa, että poppoosi keralla olet liikenteen ihan todellinen vaarantaja. Sitä en ole sanonut enkä tiedä, että oletko suomen ainoa, muita ei ainakaan sinun ja poppoosi lisäksi ole ilmoittautunut.
        En tiedä mitä ja millaisia lehti luet. Minun lukemissa lehdissä juurikin onnettomuuksien yhteydessä kerrotaan epäiltävän liikenteen vaarantamista ei niinkään aiheuttamista. Ei kai vaan sinulla ole tuossa kohtaa pahemmanlaatuinen lukihäiriö? Siis luetun ymmärtämisen lisäksi?
        " Mielestäsi ainoat liikenteen vaarantajat ovat vain ne, jotka kehtaavat ajaa sinua hiukan pienemmin nopeuksin, eikö niin!"
        No ei niin. taas sinulla tuo muisti heittää mitä pahimmassa määrin. Esittämäsi on suorastaan mieletön. Minun ajamani nopeus ei todellakaan ole mikään referenssi, enkä sellaista ole koskaan väittänyt.Tietojeni mukaan liikenteen vaarantaminen voi tapahtua myös ajamalla sallittua nopeammin. Oletko koskaan kuullut tällaisesta vaihtoehdosta?
        "Kerro nyt, miten sitä ajetaan ihmisten tapaan, eli liikennekulttuurin ?"
        Papparaisella noita hölmöjä kysymyksiä vaan riittää, vaikka asiallisiin et itse koskaan suostukkaan vastaamaan.
        Minusta ihmisten tapaan ajaminen on syytä erottaa jostain huutamastasi epämääräisestä liikennekulttuurista jonka olemassa olokin on epäiltävissä olevan vain muutaman viisaan siellä kuuluisassa otsalohkossa.
        Ihmisten tavoin ajat kun et liikenteessä ketään tahallisesti tai kyvyttömyyttäsi hidasta,haittaa häiritse tai vaaranna. Tiedän on sinulle mahdoton rasti, mutta en sille mitään voi.
        Omat ajamani kilometrin varsin tarkkaan tiedän. Eihän niitä sinullakaan ole edes puolta kahdestamiljoonasta jonka valehtelet ajaneesi.
        Sinä toki "me" hengessä lasket kaikkien kolmen poppooseesi kuuluvan ajot yhteen mutta ei edes siten laskien tuo kaksimiljoonaa kilometriä täyty, joten on epäiltävissä että valhtelet kuten tapoihisi kuuluu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8878
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2358
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe