Johanna Tukiaisen ura:

Anonyymi

Johanna Tukiainen
]

Mia Mari Johanna Tukiainen[2] (s. 29. heinäkuuta 1978 Helsinki) on suomalainen julkisuuden henkilö. Hän on työskennellyt muun muassa mallina, tanssijana, juontajana ja laulajana, kirjoittanut blogia sekä esiintynyt useissa tosi-tv-ohjelmissa. Tukiainen nousi julkisuuteen Suomen ulkoministerin Ilkka Kanervan eron aiheuttaneen tekstiviestikohun myötä vuonna 2008.[3]
Sisällysluettelo

Tukiainen kasvoi uskonnollisessa perheessä, johon kuuluivat ekonomivanhemmat Markku ja Marja Tukiainen sekä Johannan kolme nuorempaa sisarusta Julia, Jasmine ja Joel. Tukiaiset asuivat Helsingin Laajasalossa viettäen aikaa myös perheen vapaa-ajan kodissa Varkaudessa. Tukiaisen vanhemmat ja kaksi nuorinta sisarusta ovat asuneet 1990-luvun lopusta lähtien Ruotsissa, jossa he ovat kuuluneet Livets Ord -seurakuntaan. Tukiaisen sisko Julia Tukiainen, joka esiintyi usein julkisuudessa isosiskonsa kanssa, kuoli diabetekseen 30-vuotiaana vuonna 2013.[4][5][6] Toinen sisar Jasmine Tukiainen kuoli elokuussa 2021 32-vuotiaana. Hänet tunnettiin esiintymisistään tosi-tv-sarjoissa Maatilan prinsessa (2013) sekä Martina ja hengenpelastajat (2014).[7]

Tukiainen harrasti lapsuudessaan tanssia sekä suoritti pianotutkinnon Itä-Helsingin musiikkiopistossa.[8]

Tukiainen kirjoitti ylioppilaaksi Laajasalon lukiosta vuonna 1997 arvosanalla eximia cum laude approbatur.[9] Lukion jälkeen Tukiainen hakeutui useisiin eri koulutuksiin opiskellen kieliä Uppsalan yliopistossa Ruotsissa, draamaa Pasadena City Collegessa Los Angelesissa ja matkailualaa Porvoon matkailuinstituutissa. Lopulta Tukiainen valmistui Comestica-Norris -meikkaaja- ja maskeeraajakoulusta Espanjassa vuonna 2000 ja työskenteli muun muassa Joe Blasco -konsulenttina Stockmannin Helsingin keskustan tavaratalossa. Sittemmin Tukiainen on opiskellut myös sosiaali- ja terveysalaa Helsingin Diakonia-ammattikorkeakoulussa, kaupallista alaa Haaga-Helia ammattikorkeakoulussa ja liiketaloutta Helsinki Business Collegessa valmistumatta kuitenkaan näistä kouluista.[10][11]
Ura
Missi, malli

Tukiainen oli lapsimallina Always-mallitoimistossa Helsingissä. 1990-luvun puolivälissä hän alkoi osallistua erilaisiin malli- ja missikilpailuihin Suomessa, mukaan lukien Seuran Aurinkotyttö 1995-, Miss Hawaiian Tropic 1996-, Miss Viini 1997-, Hymyn Hymytyttö 1998-, 7 Päivää -lehden Tähtityttö 1998-, Rantatyttö 2000- ja Iltalehden Vuoden Kesätyttö 2000 -kilpailut.lähde?
Tanssija

Tukiainen aloitti striptease-tanssijana 2000-luvun alussa esiintyen monta vuotta Gentlemen's Club -stripteaseklubilla Helsingissä sekä satunnaisesti muissa paikoissa Lontoossa, Lissabonissa, Karibialla ja Los Angelesissa. Lisäksi Tukiainen on toiminut yökerhojen esitanssijana.lähde?
Dolls Dancers

Vuonna 2003 Tukiainen perusti oman Dolls Dancers -yrityksensä, jonka kautta hän alkoi suunnitella, tuottaa ja toteuttaa eroottisia tanssiesityksiä sekä juonto-, pr- ja mallikeikkoja.[12] Yrityksen keskiössä oli Glamour Dolls -tanssiryhmä, joka esiintyi vaihtelevilla kokoonpanoilla ravintoloissa, yökerhoissa, tapahtumissa ja yksityistilaisuuksissa ympäri Suomea sekä satunnaisesti myös Miamissa, jossa Tukiainen asui osa-aikaisesti 2000-luvun puolessä välissä. Lisäksi Tukiainen esiintyi kahdestaan siskonsa Julia Tukiaisen kanssa Dolls Sisters -teeman alla.

Tukiainen alkoi hakeutua vahvemmin myös julkisuuteen esiintyen erilaisissa televisio-ohjelmissa ja viihdemedian kuvauksissa ja haastatteluissa yksin sekä yhdessä siskonsa ja tanssiryhmänsä kanssa. Näistä alkuvaiheen mediaesiintymisistä mainittakoon televisioesiintymiset tosi-tv-ohjelmassa SubMarine (SubTV, 2003)[13] ja Mirja Pyykön parisuhdeohjelmassa Jos (YLE TV1, 24.4.2004)[14] sekä lehtijutut Hymyssä ("Rohkea tanssiryhmä vain vartalomaalaus yllään", 12/2003), Exitissä ("Dolls valloittaa Suomea", 2/2004), Imagessa ("Millainen on modernin pin up -tytön oloasu", 10/2005) ja Seiskassa ("Seksikkäät tanssijasisarukset Julia ja Johanna valloittavat Amerikkaa – Pian nakuilemme kaksin Playboyssa!", 18/2006). Tukiainen esiintyi myös useiden yhtyeiden, kuten Sash!:n ja A-Tyypin musiikkivideoilla sekä siskonsa kanssa Kuller

6

921

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko sanaakaan miten jos johanna on tehnyt ton kaiken ja nyt on täys pultsari juoppo

• Anonyymi

Ja kun asutaan Suomessa, haaveillaan muista maista joissa on asiat PALJON paremmin kuin täällä.
      Sitten kun asutaankin siellä onnelassa, Ruotsissa, niin jo alkaa suomalaiset jouluruuatkin kuulostaa joltain todella ihanalta ja ihmeellisen hyviltä.
      Eikös tuollaisen ihmisen pitäisi haukkua lanttulaatikot ym maan rakoon vähintään?
      Nyt sitten kuitenkin ruotsalaisjoulupöydissä onkin kummallisia ruokia, nakkeja lihapullia ym omituista.
      Mitä hän oikein haluaa? Mikä on hyvä ja mikä ei, voisiko viimeinkin päättää.
      Kyllä alkaa selvästi näkymään bipolaarisuus kirjoituksissakin.
      Tuossa tilassa olisi parempi ettei kirjoittelisi mitään ihmisten nähtäväksi.

• Anonyymi

Varsinainen tanhupallo.

• Anonyymi

Johanna Tukiainen:
      ” se oli pimeät rahat tottakai koska myyn itseäni! ;) se ei ole Suomen laissa kiellettyä, ostaminen on.”

• Anonyymi

Nykyään asuu äidin nurkissa, lapsi asuu muualla.

• Anonyymi

Johanna Tukiaisen agenda nykyisin on vastustaa koronarokotteita ja haukkua suomalaisia.
      Johanna Mia Tukiainen
      M*** H*** "Silti; oli tilanne mikä tahansa niin se korona rokote tulee tappamaan PALJON enemmän ihmisiä!!!! Minun mieli ei muutu vaikka olimme kaikki koronassa viime vuonna, äitini, minä ja Paul. Olen kuullut että monia korona potilaita hoidetaan täysin väärin ja heitä tapetaan hengityskoneissa.
      Menen mielummin hengityskoneeseen koronan takia kun suostun saatanal. Uuteen Maailmanjärjestykseen ja ihmisten perustuslakien hylkäämiseen, en ikinä suostu totaliatarismiin enkä tyranniaan!!!!! Sain malaria falciparumin kun olin 30v, minulla oli 20% mahdollisuus selvitä hengissä. EN suostu tähän covid/DIVOC valeeseen koska Pyhä Henki itse varoittaa siitä! Malaria oli TÄYSIN eri asia kuin tämä maailman laajuinen vale! Se mitä tässä kirjoitin, on totuus.

EN ota mitään nanoteknologia, transhumanismi piikkejä vaikka saisin miljoonan.
      Entäs kun on paljon ihmisiä jotka eivät halua psykopaatti eliitin piikkiproteiini piikkejä itseensä? Vakava ihmisoikeus rikkomus. Rokotetut tulevat kuormittamaan terveydenhoitoa erittäin paljon. Hyvin surullista että niin monet nielee koukkuineen päivineen tämän kusetuksen. Toistaiseksi ”rokotus” on vapaaehtoinen, jos se on pedonmerkki niin ajan kysymys, milloin tulee pakolliseksi.

Ja mitä ovat monet suomalaiset nykyään? Löysiä paskoja, jotka hiihtävät rätit naamalla vinkumassa jostain nuhasta. Antavat vapautensa pois ihan kyselemättä. Pääasia että saa kaljaa baarista ja matkustaa ulkomaille. Hyi helvetti sentään, mitä selkärangattomia ameeboja."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe