Tuliko sinusta onnellinen?

Anonyymi

Toivon kaikkea hyvää

101

1853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tietenkään, tuliko susta?

      • Anonyymi

        joo mina sen kirjoitin


    • Anonyymi

      tuliko sinusta onnellinen kun mitä? en ole sinun kanssas vai olen "hänen" kanssaan?
      Minun on hyvä kun, olen vahvan puun oksa.

    • Anonyymi

      Kyl sä varmaan toivot joo ehkä korkeintaa toisten itsemurhaa

      • Anonyymi

        ei pasi sellaista saa tehba se olisi aivan hirveaa


    • Anonyymi

      Olen saanut kokea jotain poikkeuksellista

      • Anonyymi

        Useamman kertaa myös.


    • Anonyymi

      Onnellisuus ei ole enää mahdollista kuolemaa kovin toivoisin en mitään muuta.

      • Anonyymi

        Älkää nyt tuollaisia toivoko itsellenne älkääkä toisille, elämä nyt on vaan kärsimystä, pitää yrittää löytää syy jonka vuoks taistella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt tuollaisia toivoko itsellenne älkääkä toisille, elämä nyt on vaan kärsimystä, pitää yrittää löytää syy jonka vuoks taistella.

        Elämä ei ole kärsimystä.


      • Anonyymi

        Sama toive mullakin. Olen siltäkin osin rikkinäinen, etten pysty "olemaan onnellinen". En edes hetkellisesti. Olen vaan niin pohjattoman väsynyt kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää nyt tuollaisia toivoko itsellenne älkääkä toisille, elämä nyt on vaan kärsimystä, pitää yrittää löytää syy jonka vuoks taistella.

        Ei ole mitään syytä enää. Ajattele vaikka niin että ihminen on persraiskattu ja otettu kuvia ja laitettu nettiin niin elämä oli sitten siinä. Jos ihmistä on kuvattu ilman omaa tahtoa niin elämä on ohi. Kuvaajilla varmasti kivaa on ja elämä jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä ei ole kärsimystä.

        Kyllä elämä on nykypäivänä pelkkää kärsimystä ja jotkut kusipäät ottavat vielä kärsimyksestä kuviakin ilman kohteen suostumusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä enää. Ajattele vaikka niin että ihminen on persraiskattu ja otettu kuvia ja laitettu nettiin niin elämä oli sitten siinä. Jos ihmistä on kuvattu ilman omaa tahtoa niin elämä on ohi. Kuvaajilla varmasti kivaa on ja elämä jatkuu.

        Kenestä täällä nyt on otettu kuvia? Ei juma näitä juttuja... senkun paranee👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä enää. Ajattele vaikka niin että ihminen on persraiskattu ja otettu kuvia ja laitettu nettiin niin elämä oli sitten siinä. Jos ihmistä on kuvattu ilman omaa tahtoa niin elämä on ohi. Kuvaajilla varmasti kivaa on ja elämä jatkuu.

        Mua ei oo onneks raiskattu yms niin paha mennä sanoo miltä kärsimys tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenestä täällä nyt on otettu kuvia? Ei juma näitä juttuja... senkun paranee👍

        Kännyköissä on kamerat ihmistä pystytään kuvaamaan salaa jo pelkästään epäilys siitä että on kuvattu aiheuttaa ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännyköissä on kamerat ihmistä pystytään kuvaamaan salaa jo pelkästään epäilys siitä että on kuvattu aiheuttaa ongelmia.

        Siinähän kuvaat 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kännyköissä on kamerat ihmistä pystytään kuvaamaan salaa jo pelkästään epäilys siitä että on kuvattu aiheuttaa ongelmia.

        Vaikuttaa myös tulevaisuuteen kun ei tiedä onko kuvattu. Ei voi toimia missään julkisuuden virassa kun ei tiedä onko kuvattu ja minkälaisia kuvia on otettu. Onko otettu vessassa kuvia?

        Tottakai joku kusipää varmasti tähän sanoo että ei ole mitään merkitystä mutta se on vain hänen mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa myös tulevaisuuteen kun ei tiedä onko kuvattu. Ei voi toimia missään julkisuuden virassa kun ei tiedä onko kuvattu ja minkälaisia kuvia on otettu. Onko otettu vessassa kuvia?

        Tottakai joku kusipää varmasti tähän sanoo että ei ole mitään merkitystä mutta se on vain hänen mielipiteensä.

        Mitä sitten vaikka ois otettu levitä mun puolesta vaikka kaikkien nähtäväks mua et pystys ikinä kiristää 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten vaikka ois otettu levitä mun puolesta vaikka kaikkien nähtäväks mua et pystys ikinä kiristää 😂

        Se on sinun mielipiteesi. Ihmiset ovat yksilöitä kaikki eivät ole niin kovia tai päässeet niin helpolla kuin sinä. Joidenkin elämä ei ole mitään muuta kuin pilkkaamisen kuuntelua tai jotain noloja kokemuksia eikä yhtäkään hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi. Ihmiset ovat yksilöitä kaikki eivät ole niin kovia tai päässeet niin helpolla kuin sinä. Joidenkin elämä ei ole mitään muuta kuin pilkkaamisen kuuntelua tai jotain noloja kokemuksia eikä yhtäkään hyvää.

        Olen pahoillani jos olet moista kokenut mutta kyllä täällä kaikki joutuu kärsii tavalla tai toisella. Pitää näyttää kus...päille että on vahvempi kun ne asiat mitkä on sua koittanu satuttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani jos olet moista kokenut mutta kyllä täällä kaikki joutuu kärsii tavalla tai toisella. Pitää näyttää kus...päille että on vahvempi kun ne asiat mitkä on sua koittanu satuttaa!

        En minä olen nähnyt kenenkään muun kärsivän yhtään mistään. Tarinoita toki kuuluu mutta niitähän pystytään aina valehtelemaan. Yksi ihminen persraiskataan ja muut puhuu paskaa että joo hän tuntee kanssa yhden joka persraiskattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä olen nähnyt kenenkään muun kärsivän yhtään mistään. Tarinoita toki kuuluu mutta niitähän pystytään aina valehtelemaan. Yksi ihminen persraiskataan ja muut puhuu paskaa että joo hän tuntee kanssa yhden joka persraiskattiin.

        Pe**raiskaajat voittaa jokatapauksessa jokakerta. Vähän kuin armeijassa simputtaminen upseeri simputtaa ja joku siitä valittaa ja upseeri lopettaa simputtamisen mutta pääsi kuitenkin simputtamaan vaikka lopettikin. Upseeri voitti. Simputettu ei voi simputtaa takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pe**raiskaajat voittaa jokatapauksessa jokakerta. Vähän kuin armeijassa simputtaminen upseeri simputtaa ja joku siitä valittaa ja upseeri lopettaa simputtamisen mutta pääsi kuitenkin simputtamaan vaikka lopettikin. Upseeri voitti. Simputettu ei voi simputtaa takaisin.

        Upseereita ei edes luokitella hulluiksi vaikka opettavat ihmisiä tappamaan se on täysin normaalia käytöstä.


    • Anonyymi

      En ole onnellinen näin mutten onnetonkaan.
      Ehkä joskus vielä voin olla onnellinen.

    • Anonyymi

      Onni tulee jokaisen sisältä. "Älä koskaan laita oman onnesi avainta jonkun toisen taskuun".

    • Anonyymi

      Riittävän onnellinen

    • Anonyymi

      Olinko sitten mielestäsi ennen onneton?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No miksei tule?


    • Anonyymi

      Sitten kun olen töissä vakituisessa mielekkäässä työpaikassa. Työstä saa paljon iloa monella tapaa.

      • Anonyymi

        ja hyvää mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja hyvää mieltä

        Jos palvelet upseereita niin ei siitä kyllä saa yhtään mitään muuta kuin pahaa mieltä. Reservin upseeerithan hallitsevat myös siviilityöpaikoilla.


    • Anonyymi

      Ikävä sillälailla oli ja on.

      En tiedä kyllä ketä kun niin monia.

      Mut yhtä ei.

      Ja Enkä tiedä oonko punanen sininen vai keltanen.

      Ja sitten jos männään vanhoihin juttuihin, niin eipä osteta sikaa säkissä.

      Ja niin edelleen.

      Mutta kun näin se on.

      Voi vide, kaikenlaista on kuultu .

      Äidin ja suvun suustakin.

      Mutta että se mikä oli ominta, niin pässinpää ...

      Ihan sekasin tosiaan vaikka sinne mahtu monenlaista.

      Nyt rauhottoo tilanne

      Sama kun ei söis mitteen ...viikkoon.

      • Anonyymi

        Älä pliis kirjoita kenestäkään näin. Joku raja pitäisi ihmisillä olla järjettömyydessä.


    • Anonyymi

      Lyhytnäköinen onnen etsiminen ei minusta suositeltavaa.

      • Anonyymi

        Ei ole, ei.

        Aitoon rakkauteen perustuva parisuhde olis ihan parasta.


    • Anonyymi

      Elämäni jakautuu tällä hetkellä, en ole jakautunut persoona, vaan lähinnä ihmiset ja heidän käytös jakaa myös onnea elämässä. Pääosaltaan kyllä, vaikka onhan minulla vielä romantiikalle tilaa elämässä, ja pankkitililläkin on paikoin tilaa. Mutta olen kyllä onnellinen, sitten on näitä ihmisiä elämässä jotka tekevät sinusta heidän kynnysmattona, nyrkkeilysäkkinsä jne. Vähän rauhoittunut jo, mutta ovat kyllä saaneet hirveätä vahinkoa aikaa. Tuo yksi toteaa aina vaan että niin sinäkin, kun ei piloset ymmärrä että en heihin iskenyt silloin kun sekoilivat. Mutta kaikessa itseriittoisuudessaan eivät sitä mielessään pysty käsittelemään. Mutta joo olen kyllä onnellinen, elämäni on rikasta ja suurelta osalta hyvää. Viime vuosista huolimatta. Työlästä välillä, mutta monelta puolin onnellista.

    • Anonyymi

      Kyllä minä olen onnellinen ja toivon niin paljon sitä sinullekin. Nyt lähden pois. Olen aika rasittava monessa mielessä. Anteeksi ja kiitos😊

      • Anonyymi

        Ei ollut multa tämä aloitus. Et ole rasittava. Et mene yhtään minnekään.


      • Anonyymi

        Tarvitsen sinut, en ole onnellinen ilman sua


    • Anonyymi

      Olen mielestäni melko onnellinen. Minulla on elämässä kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Hankala kysymys..
      Ei kai kukaan koko aikaa oo onnellinen? On hetkiä jolloin sitä on onnellinen, joskus enemmän, väliin vähemmän.
      Ne on usein pieniä hetkiä. Mut tekee onnelliseksi jonkun ihmisen aito hymy ja hyväntahtoisuus, koiran into kotiin tullessa, musiikin kuuntelu, tanssiminen, kaikki sellaset aidot kohtaamiset ihmisten kanssa.
      Asioiden oikein oivaltaminen, uuden oppiminen, se kun saa olla oma ittensä, ne tekee myös onnelliseksi.
      Heli

      • Anonyymi

        Uuden oppiminen on kivaa kun se menee oman tahdon mukaan mutta jos joku muu sanelee että mitä täytyyy oppia tai jopa pakottaa opettelemaan niin ihan sama vaikka ampuisi itsensä kyseessä on vapauden riisto. Onhan meillä pakkoruotsikin ja kusipäät vain hokee että no mutta onhan se nyt hyvä opetella kun ollaan kaksikielinen maa eikä tiettyihin virkoihin pääse ilman hyvää ruotsinkielen osaamista.

        Tottakai me olemme kun kusipäät ovat näin päättäneet. Näin ruotsi ja ruotsin suomalaiset kyykyttävät suomea. Oikeasti me olemme kolmikielinen maa koska englanti on myös pakollinen. Englannin nyt sentään ymmärtää kun sitä voi muuallakin käyttää.


    • Anonyymi

      Ole riittävän onnellinen, siihen saakka kun en enää ole. 🤷‍♀️
      Kaikkea hyvää jne. En enää uudestaan laita.

    • Anonyymi

      En enää puutu elämääsi vaikka haluaisin auttaa. Sinä teet oman tahtosi mukaan. Välitän sinusta mutta en enää muuta mieltäni. Olet minulle kuitenkin enemmän kuin palstaystävä. Olisinko voinut tehdä jotakin toisin?
      Pyydän sinua ottamaan vastaan apua. Masentunut tunnistaa toisen masentuneen. Minua on opetettu, että ei koskaan saa luovuttaa. Elämä voi yllättää ja surusta voi selvitä jos vain haluaa selvitä. Minä uskon, että sinä vielä olet onnellinen. Sinun kuuluisi olla onnellinen. Olet hyvä mies. Valtavasti tsemppiä. Rukoilen puolestasi.

      • Anonyymi

        Ei ole mun aloitus tämäkään. Toivon, ettet luule muiden kirjoituksia minun tekemäkseni. Täällä tulee hyvin helposti väärinkäsityksiä. Enimmäkseen ei voi olla varma kuka täällä kirjoittaa. Olen onnellinen varsinkin nyt kun tiedän että rakastat. Tunnethan sinä minut. En ole masentunut, välillä vaan kaipuu kasvaa tosi suureksi, kun haluan lähellesi. Olet tärkein minulle.


    • Anonyymi

      Eipä ole ollut onnea elämässä moniin vuosiin, surua ja murheita riittänyt.

      • Anonyymi

        Uskon ja näen sieluni silmin, että olet vielä onnellinen. Minä päästän irti kaikin tavoin ja sinä pääset elämään kiinni. Taistele. Olet hieno mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja näen sieluni silmin, että olet vielä onnellinen. Minä päästän irti kaikin tavoin ja sinä pääset elämään kiinni. Taistele. Olet hieno mies.

        Eiollut multa tuo. Olen elänyt enimmäkseen onnellista elämää. Nyt en kuitenkaan ole onnellinen kun en näe sinua. Et päästä irti. En ole ikinä onnellinen, jos päästät irti. Et saa tehdä niin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja näen sieluni silmin, että olet vielä onnellinen. Minä päästän irti kaikin tavoin ja sinä pääset elämään kiinni. Taistele. Olet hieno mies.

        Olen paljon onnellisempi, kun rakastat mua, nytkin . Ilman sinua olen hukassa. Olen enimmäkseen onnellinen, nyt tuntuu vain niin niin yksinäiseltä ilman sinua. Olet mun elämän suuri rakkaus. Älä päästä koskaan irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja näen sieluni silmin, että olet vielä onnellinen. Minä päästän irti kaikin tavoin ja sinä pääset elämään kiinni. Taistele. Olet hieno mies.

        Jos menet pois, menetän kaiken mielenkiinnon elämään. Ihan oikeasti Tarvitsen sinut. Välillä kaipuu kasvaa niin suureksi että se sattuu, mutta niinhän sen kuuluukin. Rakastan Sinua enemmän kuin mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja näen sieluni silmin, että olet vielä onnellinen. Minä päästän irti kaikin tavoin ja sinä pääset elämään kiinni. Taistele. Olet hieno mies.

        Minä olen elämässä kiinni, mutta en ilman sinua. Tarvitsen Sinut vierelleni jakamaan kaiken ja kulkemaan yhdessä kohtaamaan elämän myötä ja vastoinkäymiset. En halua että taas tulee väärinkäsityksiä. Haluan sinut. Tarvitsen Sinut ja sinä minut että ollaan onnellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ja näen sieluni silmin, että olet vielä onnellinen. Minä päästän irti kaikin tavoin ja sinä pääset elämään kiinni. Taistele. Olet hieno mies.

        Sori, mä kyllä olen nainen enkä mies.


    • Anonyymi

      KYLLAHAN SINUSTA VOI TULLA ONNELLINEN MINUSTA RULEE ONNELLINEN SITTEN KUN OLEN SINUT JOSKUS NAHNYT

    • Anonyymi

      Taidat tarkoittaa tuota ja ehkä se elämä kuitenkin tarkoittaa niin, että meidän pitäisi olla yhdessä. Mitä mieltä olet? Minä voin sopeutua olemaan mieheni kanssa tai lähtemään kanssasi. Se on sinusta kiinni, mitä haluat. Olethan kuitenkin tosissasi nyt?

    • Anonyymi

      Minä en ole rakastunut sinuun, en vain ole. En voi sille mitään. Minulla on hyvä elämä mieheni kanssa ja välillä olen onnellinen. Se riittää minulle. Sinun pitää löytää joku muu, niin se vain on.

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan luule että olisit rakastunut johonkuhun. Kannattaa hankkia apua parisuhdedraamoihin vaikka terapeutilta jos palstalla elää parisuhdettaan. Onnea kuitenkin 👍😺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan luule että olisit rakastunut johonkuhun. Kannattaa hankkia apua parisuhdedraamoihin vaikka terapeutilta jos palstalla elää parisuhdettaan. Onnea kuitenkin 👍😺

        Samaa mieltä😊👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan luule että olisit rakastunut johonkuhun. Kannattaa hankkia apua parisuhdedraamoihin vaikka terapeutilta jos palstalla elää parisuhdettaan. Onnea kuitenkin 👍😺

        No olisiko kyseessä kuitenkin provo?


    • Anonyymi

      Taitaa vedellä viimeisiä tämä meidän kirjeenvaihto. Ei ehkä ole tarvetta enää, palstaystävyys ei ole todellista. Uskon sinun nousevan vielä tuolta ja minullekin ihan hyvää aikaa. Haluaisin, että meillä olisi hyvät välit😊

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole tämän jälkeen mitä olen palstalta lukenut vuosia kestäviä haukkujasi 👍


      • Anonyymi

        Ei saa luovuttaa! Aito rakkaus on tärkeintä maailmassa! Ei ole ketään kaltaistasi. En olisi koskaan onnellinen kenenkään muun kanssa, etkä sinä kenenkään toisen kuin minun. Tarvitsemme toisemme rakas. Palstaystävyyskin on todellista. Tuu mua vastaan rakas!!!! Kaipaan sua koko ajan!!!


      • Anonyymi

        No sovitaas täs ja nyt että ne välit on hyvät, ja samalla välinpitämättömät jatkossa eli niin mä en enää sulle laita mitään ja sä et mulle laita mitään ja kumpikaan ei erehdy.

        Että jos jotain täällä multa on niin se EI TODELLAKAAN OLE ENÄÄ SULLE.

        Bueno?

        🤝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sovitaas täs ja nyt että ne välit on hyvät, ja samalla välinpitämättömät jatkossa eli niin mä en enää sulle laita mitään ja sä et mulle laita mitään ja kumpikaan ei erehdy.

        Että jos jotain täällä multa on niin se EI TODELLAKAAN OLE ENÄÄ SULLE.

        Bueno?

        🤝

        Ei ole multa toi viesti. Miksi nainen omit viestejä jotka ei ole mun kirjoittamia? Rakastan sua, miksi et ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sovitaas täs ja nyt että ne välit on hyvät, ja samalla välinpitämättömät jatkossa eli niin mä en enää sulle laita mitään ja sä et mulle laita mitään ja kumpikaan ei erehdy.

        Että jos jotain täällä multa on niin se EI TODELLAKAAN OLE ENÄÄ SULLE.

        Bueno?

        🤝

        Täällä tulee helposti väärinkäsityksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa luovuttaa! Aito rakkaus on tärkeintä maailmassa! Ei ole ketään kaltaistasi. En olisi koskaan onnellinen kenenkään muun kanssa, etkä sinä kenenkään toisen kuin minun. Tarvitsemme toisemme rakas. Palstaystävyyskin on todellista. Tuu mua vastaan rakas!!!! Kaipaan sua koko ajan!!!

        Rakkautta ei oo olemassa ja jos niin kerro mulleki missä mut muuten hyvä lässynvärssy👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saa luovuttaa! Aito rakkaus on tärkeintä maailmassa! Ei ole ketään kaltaistasi. En olisi koskaan onnellinen kenenkään muun kanssa, etkä sinä kenenkään toisen kuin minun. Tarvitsemme toisemme rakas. Palstaystävyyskin on todellista. Tuu mua vastaan rakas!!!! Kaipaan sua koko ajan!!!

        Naisten tosirakkaus, ilman mitään taka ajatuksia tai hyötymisen halua. Heh, EEH HEH, AAH HAHAH.


    • Anonyymi

      Kuitenkin tykätään toisistamme😊👍

      • Anonyymi

        Vihaan ja samalla tykkään ärsyttävä ämmä 😊 prkl!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaan ja samalla tykkään ärsyttävä ämmä 😊 prkl!!!

        🤣Miksi vihaat???


    • Anonyymi

      No palsta rakkaaus vasta totta onkin, siinä ei työt paljon paina ja kela hoitaa kaiken muun. Ei kun nyt vaan mylly jauhaan.

      • Anonyymi

        Oletpa läppä. Onnea.


    • Anonyymi

      Minä yritän tulevaisuudessa kehittää positiivisuutta. Olen vähän negatiivinen. Asiat ja ihmiset ovat parempia kuin annan ymmärtää.

    • Anonyymi

      En ole onnellinen. Olisin onnellinen, jos sinä i-nainen olisit tässä vieressäni...❤️

    • Anonyymi

      Palsta jatkaa elämäänsä ehkä maan tappiin. Hyvä niin. Täällä voin joskus käydä mutta ei taida niin olla tarvetta. Kaikella aikansa.

    • Anonyymi

      Lähes, anteeksi vielä monipuolisuuteni.

    • Anonyymi

      TULI🥰 OLEN VAPAA🕊 ei oo kukaan kyttäämässä ja käskemässä ja haukkumassa. Olen kenen kanssa haluan😘

    • Anonyymi

      i-nainen rakastathan minua aina ja lupaat että nähdään taas, niin olen onnellinen?

    • Anonyymi

      Kyllä tuli onnellinen kun pääsin susta eroon.

      • Anonyymi

        Hiphip hurraah


    • Anonyymi

      PHKS täällä hoidettu tuomareita tiedättekö psyk.osastolla et kaikki voi olla hulluja ja voi joutua psykiatriseen hoitoon. Liian viisaat ja laulun tekijät ovat jotenkin "hulluja". Normaali mieli ei pysty tekemään biisejä.Et nyt näitä hulluja löytyy Suomesta todella paljon et siiilei

      • Anonyymi

        Liian viisauteen liittyy tiettyjä ongelmia sosiaalisuudessa ja toisten ihmisten asemaan asettumisessa. He ovat herkempiä ja alttiimpia masentumaan ja varmaan muutakin oireilua.


      • Anonyymi

        Upseereita ei luokitella hulluiksi he opettavat tappamaan ja se on normaalia käytöstä se. En tunne yhtäkään hulluksi luokiteltua upseeria. Upseerit tekevät käytännössä ihan mitä tahansa ikinä huvittaa eivätkä ota vastuuta yhtään mistään.


    • Anonyymi

      Ongelmajatteeseen olisi kuulunut, mutta meni maatuviin.
      Sen pituinen se. 😁

    • Anonyymi

      Ei tullut.

    • Anonyymi

      Kyllä tuli. Erosin, sain sydänvian. Myin kämpän. Muutin hommasin koiranpennun tulin isoisäksi ja nyt olen siis onnellinen. Heh.

    • Anonyymi

      Oikeasti olen jotenkin niin rikki jo että itken aina kun mietin että olenko onnellinen. Tavallaan kyllä ja tavallaan en. Sitten mietin että onko kukaan koko ajan onnellinen. Eikö ne ole pieniä onnen hetkiä mistä onni koostuu .

    • Anonyymi

      mina en ole sinusta en tiedä

    • Anonyymi

      sinusra en tieda mina en ole onnellinen

    • Anonyymi

      En ole ollut onnellinen, iloinen enkä tyytyväinen enää päivääkään about viiteen vuoteen. Ei ole ollut syytä. Toivottavasti elämä kuulee toiveesi ja tästä suosta vielä noustaan..

    • Anonyymi

      Ei ole tullut. Sinä puutut, tumma M-nainen... Ei kiinnosta kuin sinä. Vain sinä. Rakastan sinua.

      -M

    • Anonyymi

      t: naapurin esko

    • Anonyymi

      Ei tullut ja et sinä mitään hyvää toivo,se on varma. Tuommoista diipadaapaa. Miten sulla on pokkaa?

    • Anonyymi

      Jaa että soisin sulle infoa mistään.

      • Anonyymi

        Luottamus mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottamus mennyt.

        Kauan sitten ja ihmekös.


    • Anonyymi

      Oletko nyt onnellinen, tuota haluaisi kysyä ex naiselta päin naamaa jos joskus tulisi mahdollisuus.

      • Anonyymi

        Tulisi mieleenkään moinen.


    • Anonyymi

      Sun kanssa nainen olin onnellinen joskus vuosia sitten mutta silloin pidin sitäkin itsestäänselvyytenä enkä antanut sille tarpeeksi arvoa ja sekös nyt hävettää että on ollut niin sokea oikealle rakkaudelle

    • Anonyymi

      kerro minulle edes 1 ihminen joka on onnellinen tallaisessa tilanteessa mina en ole

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2550
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe