Vaikea dilemma...

Anonyymi

Ihan vain hypoteettisesti kyselen.

Vaimoni (50v.) on kuolemassa melko pian sairauteensa. En halua kertoa sen enempää hänen sairaudestaan mutta se on kestänyt kymmenkunta vuotta. Vaimoni ei ole enää uskossa. Ystäväni taas on nuori nainen, noin puolet minun iästäni, johon olen ihastunut. Hän on uskossa. Hän on osoittanut kiinnostustaan minua kohtaan. Onko väärin ruveta seurustelemaan hänen kanssaan ennen kuin vaimoni nukkuu pois?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ArtoTTT

Taitaa olla tämän tyylinen trollaaminenkin väärin....

• Anonyymi

Se ei ole dilemma eikä mikään.

• Anonyymi

Eli olet sitä mieltä, ettei uutta vaimoa saa ottaa ennen kuin on vapautunut aiemmasta liitosta. Entäpä Vanhan testamentin esimerkki polygamiasta?

• Anonyymi

Etkö ole puhunut vaimosi kanssa asiasta? Eikö tämä nuori tulokas voisi auttaa vaimoasi, sen sijaan että odotatte sitä hetkeä jolloin hän nukkuu pois ja saatte vapauden.

Minullakin on tyttöseuraa, mutta haluan että vaimoni saa tuntea olevansa tärkeä henkilö minulle, toiset saavat tyytyä olemaan läheisiä ystäviä.

• Anonyymi

se uusikin tulokas voi sairastua oletkos sitä ajatellut?

no et tietenkään ole, jos olisit koko aloitus olisi jäänyt tekemättä.

• Anonyymi

Voisi hyvinki olla realistinen tilanne. Ikä on vain numero, tai ei ole naisen tai miehen hyvä olla yksin.

En ota kantaa:

• Anonyymi

Aloittaja voi hyvin alkaa jo nyt koekäyttämään ystävätärtää, ja mikäli hänet hyväksi havaitsee, niin hän voi nykyisen vaimon kuoltua naida nänet puolisokseen.
      Terv. Vanh. Esirukoilija.

• Anonyymi

Yksi tuttava eli tuollaisen tilanteen kanssa vuosia. Vaimonsa makasi sairaalassa pitkään osin tiedottomana, osin eläen omassa maailmassaan. Se oli tiedossa, että sairaus on etenevä ja johtaa ennen pitkää kuolemaan. Tuttavani tapaili yhtä naista, jonka kanssa he muuttivat yhteen vasta kun hänen vaimonsa kuoli. Tältä kuolevalta tuskin olisi saanut mitään järkevää mielipidettä asiaan.

• Anonyymi

> Onko väärin ruveta seurustelemaan hänen kanssaan ennen kuin vaimoni nukkuu pois?

Minun nähdäkseni on väärin edes ajatella tekevänsä niin.

• Vaimolla on kuitenkin vielä ihmisarvo. Hänen ainutlaatuinen elämänsä on valumassa pois. Kun aloittaja on itse kuolemaisillaan oisko ookoo jos hänen partneri miettisi vaan että jess ompa kiva oloinen tuo korvaaja.
        Saa tehdä, minäkin tein sen virheen että mieheni kuoltua otin uuden, kolmeksi itkuiseksi kuukaudeksi. Mitä siitä sain? Rikoin sen kaiken kauniin mitä minulla ja edesmenneellä miehelläni oli. Mielessä vain ruma kuva seksistä tämän uuden miehen kanssa. Hetkessä se kaikki kaunis oli poissa. Itse rikoin.
        En saa aloituksesta selvää.. Onko sairastuneen vaimon ja tämän miehen välillä mitään mitä rikkoa..sillä muistot jää jos vähääkään välittää.
        Mä koin pettäneeni, vaikka mieheni oli kuollut jo.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Vaimolla on kuitenkin vielä ihmisarvo. Hänen ainutlaatuinen elämänsä on valumassa pois. Kun aloittaja on itse kuolemaisillaan oisko ookoo jos hänen partneri miettisi vaan että jess ompa kiva oloinen tuo korvaaja.
        Saa tehdä, minäkin tein sen virheen että mieheni kuoltua otin uuden, kolmeksi itkuiseksi kuukaudeksi. Mitä siitä sain? Rikoin sen kaiken kauniin mitä minulla ja edesmenneellä miehelläni oli. Mielessä vain ruma kuva seksistä tämän uuden miehen kanssa. Hetkessä se kaikki kaunis oli poissa. Itse rikoin.
        En saa aloituksesta selvää.. Onko sairastuneen vaimon ja tämän miehen välillä mitään mitä rikkoa..sillä muistot jää jos vähääkään välittää.
        Mä koin pettäneeni, vaikka mieheni oli kuollut jo.

Ole tyytyväinen, kun joku mies vielä huoli vanhan riivinraudan riesakseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79