Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Äiti valtaa kylpyhuoneen joka aamu!

Anonyymi

Asun äitini kanssa kerrostalossa ja täälä on vain yksi vessa joka on kylpyhuoneessa ja joka aamu äitini valtaa sen todella kauaksi aikaa ja mä meinaan myöhästyä koulusta :( äiti ja mä herätään samaan aikaan koska äidin herätyskello kuuluu meidän pienessä asunnossa mun huoneeseen ja mä en siks tarvi omaa mut äidin sänky on alle 5metrin päässä kylpyhuoneen ovesta ja muutenkin hän nousee heti ja mä jään sänkyyn heräilee vielä varmaan viideksi minuutiks ja sit pitäis päästä aamukuselle tai joskus aamusuihkuun ja äiti on jo vallannut kylpyhuoneen ja se oikeesti pysyy sit sielä tosi kauan ja jo pelkästään hampaiden pesuun se käyttää vähintään 10minuuttia🤬 mä oikeesti myöhästyn välillä tän takia koulusta. Jossain välis kyl kusen parvekkeelta alas jos ei tähän tuu muutosta.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käske äitiäsi tulemaan pesemään hampaansa muualle ja jos ei suostu niin tuskin se nyt niitä vessanpöntöllä istuen oesee eli voit sä sinne kuselle mennä koska ei se ole vain äitisi kylpyhuone. Munkin isällä on pieni kerrostalo kämppä ja monesti ollut just nii et siel ollaa oltu mä, isä ja isän uus naisystävä kaikki yhtä aikaa tekemässä omia juttujamme ja ei todellakaan olis tullut mitään nii pienes kämpäs asumisesta jos ei uskallettais samas kylppäris yhtä aikaa olla.

      • Anonyymi

        Mitä juttujanne? Heräs mielenkiinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä juttujanne? Heräs mielenkiinto

        Mä jotenki arvasin että joku tulkitsee tämänkin kaksmielisesti😂 ihan siis omilla jutuilla tarkoitin sitä että isä saattaa vaik ajaa partaa, hänen naisystävänsä olla suihkussa (meidän suihkussa sit o kunnon suihkuverho) ja mä aamukusella ELI SIIS TÄYSIN NORMIJUTTUJA MITÄ KYLPYHUONEESSA TEHDÄÄN!


      • Anonyymi

        Ei se voi tulla pesee niitä muualle ku sen hammasharja on johdolla kiinni pistorasiassa ja kyllä mä joskus sinne oon menytkin joskus jos oikein kova hätä ollut samaan aikaan mutta ei se oo kivaa olla suihkussa tai kusta siinä puolen metrin päässä vaan kivempaa se on omassa rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se voi tulla pesee niitä muualle ku sen hammasharja on johdolla kiinni pistorasiassa ja kyllä mä joskus sinne oon menytkin joskus jos oikein kova hätä ollut samaan aikaan mutta ei se oo kivaa olla suihkussa tai kusta siinä puolen metrin päässä vaan kivempaa se on omassa rauhassa.

        Leikkaa jostaki 5litran tenupurkista esim itelles kusipurkki ja kuse omas huonees aamulla siihe. Sitä voi kans yöllä käyttää jos ei jaksa lähtee paskahuusiin.


    • Anonyymi

      Laitakaa iso kello kylpyhuoneesen ja kellon ajat aamut,kauan siellä kukin vuorolaan saa olla,jos tekee mutakin kun käy suihku?Onhan suiku verho !Ei kai omaa perhettä hävetä,nakuna suihkussa tai pissalla? Meikaako,föönäkö hiuksia? Meillä toimi .Minä tosin äitinä lähdin aikaisin töihin. En meikannut,en fönännyt hiuksiani.Suihku,hampaan pesu ja pisu.Kylppäri oli vapaa 3-5 minutissa. Mutta tieinejä 2 riitelivät aamut kypyhuone aika.Joten Kello ja ajat sinne.Oneksi useampi aamu eri aikaan, kolet alkoi. Mutta voit puhua suoran äidillesi,hän ei tällä lue näitä juttuja.Voit vaatia vaihdatte asuntoa ,nyky aika on jo vuokrallakin uudet vuokratalot 3h .k. 2 wc. Huomauta asiasta hänelle,jos ei anna tilaa kylppäri sinulle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe