Luokkahuoneessa

Anonyymi

Olin 16 vuotias, kun jäin about 30 vuotta vanhemman opettajani kanssa keskustelemaan jostain. Opettajallani oli, no pluskokoinen ja varsin tiukka. Yhtäkkiä hän sanoi että oli huomannut minun katselevan häntä ja sanoi että voi tarjota ylimääräsen oppitunnin. Hän pyysi minua riisuuntumaan kun sanoin että kyllä kelpaa makasin alastomana lattialla. Opettajani tuli myös alasti lattialla ja sanoi että ope tykkäis jos eka nuolisin, ja kyykistyi istumaan naamalleni ja perse oli niin iso että se peitti koko mun naaman.hän hinkkasi pilluaan voihkien koko ajan kovempaa. Lopulta ope sai orkun. Sitten hän alkoi ratsastamaan kyrvälläni kunnes molemmat laukesimme. Sitten ope nuoli kyrpäni spermasta. Sanoin että kiitti ope, tää oli ihanin ja paras sun tunti

5

3528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin uskottava tarina ;D

    • Anonyymi

      Se oli lämmin aurinkoinen kesäpäivä kun olin 18v nuori tyttö ja sain kokea ensimmäistä kertaa seksiä vanhemman eläkeläismiehen kanssa. Liikuin urheilukentän lähellä ja söin jäätelön ja kävelin lenkkipolulle aina sitä eteenpäin. Olin ohittamassa penkin, jolla eläkeläismies istui ja hän pyysi mua istumaan hänen viereensä. No mä istuin hänen viereensä ja me juteltiin kaikkea. Hän oli tosi mukava ja vähän hauska. Sitten hän kysyi voiko hän koskea mun hameen alle ( mulla oli päällä lyhyt farkkuhame). No mä annoin luvan siihen ja hän kosketteli mun jalkoväliä pikkarien päältä ja myös alta. Tuntui hyvältä kun hänen sormensa oli mun pimpissä. Sitten hän haistoi sormea ja siinä haisi tietysti mun pimppi. Oli vähän hämmentynyt olo mutta jännältä tunsin sen hetken. Sitten hän pyysi mua käymään hänen luonaan ja me mentiin hänen kotiinsa. Hän sanoi olevansa kovin yksinäinen ja se säälitti mua pikkusen. Hän tarjosi mulle kahvia ja pullaa ja sen jälkeen me käppäilimme hänen makuuhuoneeseen ja hän riisui vyön ja housut ja alkkarit ja meni pitkäksensä selälleen sängylle ja mä työnsin hiukseni olan taa ja aloin imeä miehen kosteaa pippeliä. Jonkun aikaa meni, Sitten tuli ne siemennesteet mun suuhun ja sain tietää miltä maistuu vanhemman miehen sperma. Mies ei kuitenkaan pannut mua vaan istui sängyn reunaan ja halusi nuolla mun pimppiä ( oliko vähän tuhma setä ? ). No mä sitten seisoin hänen edessään, riisuin hameen ja heitin sen sängylle. Oli vaan T-paita ja pikkuhousut, joita hän katsoi vähän aikaa ja sitten veti niitä alaspäin ja alkoi hommiin . Alkoi nuolemaan mun nuorta pimppiä, kieli se kävi kunnolla oikein siellä sisällä ja kyllä teki hyvää. Oli mukava antaa vähän nautintoa vanhemmalle miehelle välillä.

      • Anonyymi

        Olet kovin ystävällinen. Se on harvinainen, mutta ihana piirre. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kovin ystävällinen. Se on harvinainen, mutta ihana piirre. 🌹👀

        Pedari taas vauhdissa hyi hemmetti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pedari taas vauhdissa hyi hemmetti

        Siehän sen ite parhaiten tiiät. Ootahan kohta suattaa häkki heilahtoo.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      314
      2891
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2213
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1551
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1355
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1253
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe