Sisältö maksaa. Ei jaxa

Anonyymi

Note to internet hakijoille

Yrittääkö hengellismyönteinen ihminen olla mielistelevyyteen asti myönteikäs

Siihen asti, että uskoo työn nimeltä lääkkeenotto olevan ainoa keino motivoida itseänsä

Lääkäri luo motivaationi mennä ja tulla

OK

Ette halua keskustelu uskonto liittyen

Varaan lento minäkin

Jos kuolen lentäessä

Teille jää koulukirjat? Ei. Olen kirjoittanut
ne uusiksi. Vain minä ja muutama muu tietää
mutta enpäs väitä enää mitä.

Älkää vain kysykö minulta mitään, enhän välttämättä vastaa mitään enää koulukirjoihinne

Töissänne olen kork. yrjöänne pyyhkimässä muuten lentäkää nyt rauhassa omaan helvettiinne

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Note to self

      Näitä diag ei saa kertomatta s.4x Särmä 6x tyylisesti. Liikaa elämänkertaa henkilölle joka kysyy kysymyksiä. Kerro enemmän historiaa jos tarvitset enemmän lääkkeitä. Älä myy mitään jos haluat elää niiden lääkeohjelmasta

      Älä myy väkisin. Monen virhe.

    • Anonyymi

      Tännekin on pesiytynyt väittämä että kaikki keskustelijat on itsestään liikoja luulevia (suurisuisia) note to old self miehiä
      jotka pilkkaa amistutkintoas vuositolkulla esittäen osallistuvaa ja hekumoit kun vaikuttaa että tukea tulee. Ehkä 2-3 poliitikkoa täällä Suomessa (pakko lentää helvettiin täältä) aidosti tukee loput amikset persuissa jatkaa eläimellistä ”kun tuut mun reviirille mä pakotan antautumaan mun kuningasohjeille”. Iso osa terveyshenkilöistä näitä samoja ”hakkaa isäs (sori pappa)”-amiksia jos tuli pieni riita hiekanjyvistä Aurinkomatkojen autistisella (matkanjärjestäjä puhuu vain itselleen) reissulla. Lyhyesti ohjaavat siis kuumenevaan helvettiin koko uni note to self verssuumioiaaymääöö tääl kukaa pysy järjissään joidenkin ’välil kaveri välil kanssakiusaaja’ kute osa terveyshenkilöistä. Vähemmän palkkaa kannalle enemmän illegal alieneille. He toot bla

      • Anonyymi

        Daruden Illbit

        Jallu Liaani

        Kalja komia

        Tuo pissa


    • Anonyymi

      Joku cirioitti 'amixen jutut' vastaan ninmpba

    • Anonyymi

      caicci hälyää jönnecin epsanjaan

      varmaa ko

      sielläcin on lämbö

      gauhia banic nykynuorisol

      lämbösaha paskjat

      menkkä kylmä allas

      hankkima eroreuhaselle

      tulehrus

      nii mäki Tein

      note tu selv

      älä te noin

      laiha nirppanokka meni kreikas
      somelainen yllättäen
      liika pää sis
      oli pakki suorittaa
      liikaa
      nyt on enää aikaa vaan
      hakkaa keekki
      Aah
      mun biitsi
      oojoijoi joi
      Me tullaan mukhaan

      t. läkare lärare mentalsjukhuset i märjenborg

    • Anonyymi

      John Mcafee: Shiet
      MJ: ho hoo
      Detroid Red Wings: Alo alo alo
      Jersey: ma ma ma

      • Anonyymi

        Jännä juttu. Pienet spiritualistit 'nuijitaan' lääketokkuralla vinttirajoitteisiksi. Tappajat yms. sen kuin myy kirjoja. Kamalaa teurastusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu. Pienet spiritualistit 'nuijitaan' lääketokkuralla vinttirajoitteisiksi. Tappajat yms. sen kuin myy kirjoja. Kamalaa teurastusta

        Seppo Zippola oli yx spirit guy. Hyvä tyyppi oli kunnes hoitaja deletoi hyvyyden mielestäni. Pidän yllä ihmisten keskinäisiä välejä. Tuu koittaa. Haasta jollain
        #nick_superomo


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe