Demaren mukaan jota aito-arska täälläkin painottanut että Sanna Marin on hoitanut koronaa päätöksillään.
1310 korona tartuntaa, jossa eilisiäkin
13
67
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b406e46d-227c-43a4-8c4d-4f7558e384a9
Pakkorokottaminen poikkeuslailla. Vaikka persut sanoisi ihan mitä tahansa, heilä ei ole ajatustakaan tai ehdotusta taudin voittamisesta.- Anonyymi
Sairas linkki taas- lue itse vaan näitä roskalehtien linkkejäsi - ja nauti - ei kiinnosta.
Jos alkaa roskalinkillä - huomaa heti että on joku HÄTÄ tyypillä ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas linkki taas- lue itse vaan näitä roskalehtien linkkejäsi - ja nauti - ei kiinnosta.
Jos alkaa roskalinkillä - huomaa heti että on joku HÄTÄ tyypillä !Hätähän se kohta tulee>
1310 korona tartuntaa tänään jossa eilisiäkin. Kyllä jotain tarttis tehdä ennenkuin se on 3000 päivässä. - Anonyymi
Tamm ja nämä oli urheilun parantavien aineiden alaisia, siinä ei sisuskalut kestä kauheaa gopingia.
- Anonyymi
Eihän Marin ole hoitanut koronaa itse mitenkään. On vain toistanut viranomaisten lausuntoja ja tehnyt päätöksiä heidän kehoituksensa mukaisesti. Eihän sellainen ole mitään asian itse hoitamista!
- Anonyymi
Ei ole niin, mutta mm aito-arska on sanonut että Sanna hoitanut koronaa -siihen viittaan.
Ja muutkin demarit ilakoi Sannan hyvästä koronan hoidosta kun oli alimillaan. - Anonyymi
Eihän Sanna Marin ole coronaa hoitanut, muuta hoitanut, omaa imagoaan ja naamaansa ja kavaltanut miehesä, sarjayrittäjä Markus Räkkösen kanssa valtion rahoa.
Konkursseja ja syömisiä asuskelevat valtion asunnoissa maksamatta vuokria. - Anonyymi
Ei olekkaan väitteistään huolimatta. Kovin vain retosteli hyvällä koronan hoidollaan kun oli alhaalla kesällä.
- Anonyymi
Rokottamattomat ovat "kauniisti" ja kansan omaisesti sanottuna mätämunia. Vai mitä sanotte Uutissuomalaisen jutusta, jossa harmitellaan tartuntoja, joita rokotekielteiset ehdoin tahdoin aiheuttavat:
"– Nyt rokottamattomien viiden kolonna kuluttaa Suomessa terveydenhuollon resursseja ja pahimmillaan levittää yleisvaarallista tartuntatautia riskiryhmiin, joiden rokotussuoja ilman kolmatta rokotusta alkaa kohta hiipua,"näin HUS.-asiantuntija.
Rokotevastaiset ovat nyt ainoita sairastuvia ja vievät hoitopaikat tyhmyyttään. Tartuttavat myös ympäristöään tehokkaasti. Onneksi tuli koronapassi, että saadaan jonkinlaiset jarrut saastuttamiselle. Rokote Suomessa on turvallinen! - Anonyymi
Nyt nopsaan piikkiä käsivarteen, saadaan säälilliseen summaan korona potilaat.
Päivittyvä seuranta: Koronapotilaiden määrä sairaaloissa nousussa.
"Ollaan hyvin lähellä kantokyvyn rajaa", varoittaa HUSin johtajaylilääkäri – koronakoordinaatioryhmä varautuu jo uusiin rajoituksiin Uudellamaalla. - Anonyymi
Jouluksi uudet rajoitukset tätä kyytiä.
-pakko rokotuksia laittaa päälle.- Anonyymi
Natsismi nousukiidossa. Onko tuhoamisleirit jo valmiina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsismi nousukiidossa. Onko tuhoamisleirit jo valmiina
Sosialistit, olisko noinkaan. Hitler oli kansallissosialisti.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501