Purettava töpseli?

Anonyymi

Mun pitäis siirtää eräästä lyhyestä ulkokäyttöön soveltuvasta jatkojohdosta töpseli vanhaan lampun johtoon sisälle.
Toimiiko tuo töpseli sisällä lampun töpselinä vaikka se on olut minulla sähkökäyttöisen ruohonleikkurin töpselinä?

13

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei toimi
      Perustelu tnuliokäyttöön ja ruhonlikurivarten osta uusi eurotulppa

• Anonyymi

aloittajalla vaikea ongelma, olisiko uuden aloituksen paikka?

• Anonyymi

uusi shukopistoke ei nyt ketään konkurssiin vie, paitsi tuo aloitushomo, on se kyllä todella sairas...

• Anonyymi

Lähdepä täältä korvesta ostamaan uutta tulppaa, 102 km lähimpään kauppaan jossa noita tulppia vois olla

• Anonyymi

Mitä noita uusia ostamaan jos löytyy ehjä käytetty ylimääräisenä. Tuon ilmeisesti ihan asetustenkin mukaan saa maallikko tehdä "jos varmasti tietää mitä tekee" Sähköruohonleikkurin pistotulppa on suojamaadotettu, sisälampussa suojamaata välttämättä ei ole.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Niin kuin otsikossakin kysyt, onko tuo töpseli edes purettava? Jos se on valettu siihen johdon päähän niin eihän sitä saa ehjänä irrotettua ja siirrettyä toiseen johtoon. Ja onko valaisimessa myös maadoitus kuten tuossa jatkojohdossa/töpselissä? Valokatkaisija?

• Anonyymi

Et tarvitse pistotulppaa lainkaan. Katkaise lampun johto ja kuori johtimien päät paljaaksi. Sitten vain työnnät johtimet pistorasiaan. Pistotulppa on näin tarpeeton.

• Periaatteessa, kunhan et vaihda sitä sellaisen leveän lovettoman tilalle. Et siis töpseliä vaihtamalla saa muuttaa laitetta niin, että se käy maadoitettuun rasiaan, jos alkuperäinen ei käy.

• Anonyymi

No voiko maadoitettuun pistorasiaan laittaa maadoittamattoman pistotulpan? Eihän se sinne kyllä mene mutta jos sahaa sellaiset livet pistotulpan reunoihin niin menee sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

No voiko maadoitettuun pistorasiaan laittaa maadoittamattoman pistotulpan? Eihän se sinne kyllä mene mutta jos sahaa sellaiset livet pistotulpan reunoihin niin menee sitten.

Ei saa sahata mitään. Se on tarkoituksella estetty.

• Anonyymi

Ei sitä töpseliä saa mitenkään johdon sisälle siitä syystä kun töpselin ulkohalkaisija on tuollaiset apauttiarallaa kolme ja puoli senttiä ja johtimen ulkohalkaisia on apauttiarallaa parin millin verra. Milli ei sitten tarkoita mitään maallikoiden miljoonaa vaan milliä.

• Anonyymi

Hehhee hauskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32