Tekisikö joku minulle saman kuin tässä videossa

Anonyymi

Löytyykö kotkasta sähkö ihmistä joka voisi poistaa sähkö moponi moottorin ohjaimesta lvc:n (Low voltage control) minulla on 48v moottori tilasin vahingosssa 36v akun jota ei voi palauttaa kuulemma löysin videon ei näytä vaikealta mutta en tajua hirveästi sähkö jutuista TÄSSÄ Video missä tämä tehdään https://www.youtube.com/watch?v=3f6nKJp182E

6

154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se kuka tekee saa kopan kaljaa tai rahaa ihan miten haluaa

• Anonyymi

Suht monimutkainen operaatio. Ehkä tuo on hyvä projekti sinulle. Opettele miten tuo toimii ja tee vaihto itse. Siihen saattaa vähän mennä aikaa kyllä ja huolellinen pitää olla ettei polta elektroniikkaa. Takaan, että tuon opiskelusta on hyötyä tulevaisuudessa.

Tai sitten etsit jonkun joka on valmis tutkimaan miten tuo tehdään ja kolvaamaan muutokset, jos mopo pitää saada käyttöön tässä ja nyt. Suomi24 ei välttämättä ole siihen oikea paikka.

Tai hommaat sen 48V akun. Pyydät rahaa vanhemmilta tai teet askareita. 36V akun saa myytyä ainakin puoleen hintaan siitä mitä maksoit. Toivottavasti ei ole näitä sähköskootterien tms akkuja. Ne tuppaa olemaan hintavia.

• Anonyymi

Taisi mennä oppirahojen maksuksi. Ei se 36 V akun jännite taida riittää käyttöön 48 V laitteessa. Vaikka saisit sen alijännitteen valvonnan pois päältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi mennä oppirahojen maksuksi. Ei se 36 V akun jännite taida riittää käyttöön 48 V laitteessa. Vaikka saisit sen alijännitteen valvonnan pois päältä.

Voi tuon saada modattua jotenkin. Virtaahan se nostaa, kun jännite tippuu 25%. Itse en osaa sanoa miten se näkyy ja hajoaako akku tai joku muu osa sen takia. En edes tiedä mitä kaikkea tuonne pitää lisätä jotta edes periaatteessa mopon saisi tuunattua 48 voltista 36 volttiin. Videolla voi olla vinkkejä, mutta kun on laiska.

• Anonyymi

Osta auton akku ja laita trankku väliin parin vastuksen kaa niin saat parisensataa kilsaa ajomatkaa eikä akku oe vielä moksiskaan. Lapsikin osaa sen asentaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      89
      6008
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3577
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      167
      2154
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      232
      2051
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      177
      1778
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1548
    7. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      69
      1074
    8. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1051
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      1030
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      115
      997
    Aihe