Helmi fi. huijaa

Päätin kiinalaisista verkkokaupoista, esim.Wishistä tilaamisen eettisitä suä syistä, mm.ilmastonmuutos ym. Ilahduin nähdessäni "ihanien" kenkien "suomalaisen" Helmi fi.n mainokeen facebookissa. Mainoksessa ilmoitettiin, että Suomessa ei peritä postikuluja. Tilasin kengät. Odottelin viikkoja ja vihdoin sain postitullista saapumisilmoituksen tullaussvaatimuksineen. Tein kuten käskettiin ja muutaman päivän kuluttua sain paketin suoraan kiinalaisesta verkkokaupasta. Kengät ovat muovia. Otin yhteyttä Kuluttajaneuvontaan ja sain ilmoituksen, että asia on hoidettu.
Tämän jälkeen Helmi fi. oli poistanut sivuiltaan kaikki kommentit.

Nyton kommentit jälleen ilmestyneet yrityksen sivuilla. Mutta, mutta. Asiakas ei voi edelleenkään kommentoida tai vastata kommentteihin. Kaikki ns. "kommentit" ovat Helmi fi.n omia "mainoksia" ja ainoastaan firma voi vastata niihin.
Aikaisemmin firma vastasi kysymykseen "Ovatko ne muovia" kertomalla, että ne ovat Vegaanista nahkaa.!! Absurdia, idioottomaista huijausta: miten voi olla olemassa kasviksista tehtyä eläimen ihoa eli nahkaa.

7

1062

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä.
      katsopas vaikka Kuinka palautan tilauksen?

      𝗝𝗼𝘀 𝗽𝗮̈𝗮̈𝘁𝗮̈𝘁 𝗽𝗮𝗹𝗮𝘂𝘁𝘁𝗮𝗮 𝘁𝗶𝗹𝗮𝘂𝗸𝘀𝗲𝗻, 𝘀𝗶𝗻𝘂𝗻 𝗼𝗻 𝘃𝗮𝘀𝘁𝗮𝘁𝘁𝗮𝘃𝗮 𝘁𝗼𝗶𝗺𝗶𝘁𝘂𝘀𝗸𝘂𝗹𝘂𝘁 𝗞𝗶𝗶𝗻𝗮𝗮𝗻 𝘀𝗶𝗷𝗮𝗶𝘁𝘀𝗲𝘃𝗮𝗮𝗻 𝘃𝗮𝗿𝗮𝘀𝘁𝗼𝗼𝗻.
      eli kiinan halpaa tavaraa suomaliseen hintaan ja kun paketti tulee kiinasta, pitää maksaa verot 24 % , postin käsittelymaksu ja tehdä tulliselvitys.
      Toki posti tekee tulliselvityksen, mutta sen hinta on melkoinen.
      https://helmifi.com/pages/palautusehdot

    • Anonyymi

      Fb-sivuillaan myyvät samoja kenkiä, jotka olivat Wish on mainoksessa 3eurolla.

    • Anonyymi

      Samoin tilasin Huijareita ovat

    • Anonyymi

      Ei kai ne mitään huijaa. Myyvät samaa kakkaa kuin muutkin ilmoittamaansa hintaan ja verkkosivuilta selviää, että on joku translatella suomennettu kiinalaisfirma

    • Anonyymi

      Tavara on usein maksajansa näköinen. Jos ostaa halpaa krääsää, niin myös saa sitä

    • Anonyymi

      Huijareita ovat Jos palauttaa ne euron muovikengät niin rahoja et saa

      • Anonyymi

        Juu, näin kävi minulle, eli 29€ kankkulan kaivoon. 😫


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe