nyt se selvisi kun katsoin uutiset,tuo AFRIKANTÄHTIPELI on hallinnut minua jo 50 vuotta,
pitenmän aikaa olen ihmetellyt mikä minua vaivaa
8
64
Vastaukset
- Anonyymi
Syntiä tuommonen peli!
- Anonyymi
Rasismia fasismia ehkä jopa rokotekriittisyyttäkin on tuo salakavala peli. Kyllä on oikein huono omatunto kun sitä on tullut lasten kanssa pelattua. Heti pistin pesähän mokoman, kun luin uutiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismia fasismia ehkä jopa rokotekriittisyyttäkin on tuo salakavala peli. Kyllä on oikein huono omatunto kun sitä on tullut lasten kanssa pelattua. Heti pistin pesähän mokoman, kun luin uutiset.
sinne meni samalla koronapelikin olen rokotevastainen
- Anonyymi
Mutta ihan vakavasti puhuen. Kyllä tämä rasismi hysteria on paisunut jo aivan sairaudeksi. Kukaan ei uskalla siihen puuttua, koska hänet leimataan heti raistiksi. Järkevä ja asiallinen kekustelu ilmiöstä on täysin mahdotonta.
- Anonyymi
Näin on, ja vuosi vuodelta hullummaksi menee. On kulttuurin omimiset yms... Ja uusia keksitään koko ajan.
- Anonyymi
Mutta nyt tu,ees kalajoella ruoka on oon rdllukka mahan mentävä aukko kun efkkikin yhtyy juristin nälkälakkoon
- Anonyymi
Se on tympiä mennä näläkälakkoon, jos ja kun sitä ei kukaan noteeraa millään tavalla. Ryllimahasta lähtee kyllä kilo tai pari. Mutta kun pitäisi jaksaa enemmän kuin 3 - 5 päivää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tympiä mennä näläkälakkoon, jos ja kun sitä ei kukaan noteeraa millään tavalla. Ryllimahasta lähtee kyllä kilo tai pari. Mutta kun pitäisi jaksaa enemmän kuin 3 - 5 päivää...
nyt alkanut vaivaan tuo pääministerin pomperitauti vai mikä se oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070