Hyi oksetus eikö takseilla ole enää mitään normeja? Tuollaisessa kaalivankkurissa on ankea matkustaa kalliilla hinnalla.
Dacia taksina?
12
286
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä POHOJANMUALLA takseina on vain VALAKOOSSII ja MUSTIJA.
ETtä niimmuinoo - Anonyymi
Sama "kaalivankkurityyppi" tekstailee muillakin palstoilla.
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä tuossa on? Onhan siellä tähtikeulallakin sama moottori.
- Anonyymi
https://autotoday.fi/kl-tassahan-on-ideaa-taksifirma-kayttaa-halpa-autoja/
Palma de Mallorgalla on paljon taxeja dacia Lodgyinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palma de Mallorgalla on paljon taxeja dacia Lodgyinä.Ostaisin Lödkyn jos niitä vielä myytäisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palma de Mallorgalla on paljon taxeja dacia Lodgyinä.Niin on myös Gran Canarialla paljon Dacia takseja ja ovat todella paljon ajettuja. Koska puhun espanjaa, juttelin erään Lodgy kuskin kanssa, joka sanoi, että on hyvä auto kun ei ole liikaa elektroniikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on myös Gran Canarialla paljon Dacia takseja ja ovat todella paljon ajettuja. Koska puhun espanjaa, juttelin erään Lodgy kuskin kanssa, joka sanoi, että on hyvä auto kun ei ole liikaa elektroniikkaa.
Dacia on hyva ja vahva auto Taksiin sopii oikein hyvin, melkein paras auto taksi miehelle ja yksityiskäyttöön erittäin hyvä auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dacia on hyva ja vahva auto Taksiin sopii oikein hyvin, melkein paras auto taksi miehelle ja yksityiskäyttöön erittäin hyvä auto.
Dacia taksin kanssa jää enemmin ns. viivan alle kuin jollakin kalliilla ajokilla.
- Anonyymi
Olisin valmis ajamaan halvemmalla autolla jos se nökyy hinnalla.
- Anonyymi
Mitä nappeja sä oot vetänyt. Lopeta niiden käyttö HETI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nappeja sä oot vetänyt. Lopeta niiden käyttö HETI.
Hinnasa nökyy merkki minun ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnasa nökyy merkki minun ostaa.
Minä luin tämä ymmärtää sekava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864