Viikko ilman seksiä

Anonyymi

Mitä teen, kun en ole saanut seksiä viikkoon?

12

2486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytä kättä? Oma apu - paras apu.

• Anonyymi

No jopa oli et viikkoon voi voi,minä en tän vuos tuhannen puolella ole saanut eikä tuota vaikeuksia.

• Anonyymi

Minä en kolmeen viikkoon...

• Anonyymi

Mieheni työ matkalla kaksi kuukauttakin kerralla, ainaskin itse kaipaan seksiä. Omassa kehossa huomaan muutoksen nopeesiti. Aineen vaihdunta hidastuu myös ressi hormoonit saavat vallallan. Itse tyydytys helpottanut oloani. Aika ajoin mielen valtaa jospa kävisin vieraissa, toistaiseksi saanut tunteen siirrettyä loitommalle. Rva 45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheni työ matkalla kaksi kuukauttakin kerralla, ainaskin itse kaipaan seksiä. Omassa kehossa huomaan muutoksen nopeesiti. Aineen vaihdunta hidastuu myös ressi hormoonit saavat vallallan. Itse tyydytys helpottanut oloani. Aika ajoin mielen valtaa jospa kävisin vieraissa, toistaiseksi saanut tunteen siirrettyä loitommalle. Rva 45v

Olet mielessäsi fantasioinut vieraasta kumppanista pitkään jos ymmärsin oikein.
        Olisit täysin valmis henkisesti siihen. Raimo 66

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mielessäsi fantasioinut vieraasta kumppanista pitkään jos ymmärsin oikein.
        Olisit täysin valmis henkisesti siihen. Raimo 66

Hei Raimo😀
        Tidostan itsekkin sisälläni asian, oikea paikka yksin hotellissa tai lomalla varmaan helppo saalis miehille. Ehkä tämäkin että aloitin vierailun tälläisillä sivustoilla kertoo itselleni etsin jotakin. Aluksi häpesin nyt tunnen kiihotusta kirjoittaessani tänne ajatuksiani. Rva 45v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Raimo😀
        Tidostan itsekkin sisälläni asian, oikea paikka yksin hotellissa tai lomalla varmaan helppo saalis miehille. Ehkä tämäkin että aloitin vierailun tälläisillä sivustoilla kertoo itselleni etsin jotakin. Aluksi häpesin nyt tunnen kiihotusta kirjoittaessani tänne ajatuksiani. Rva 45v

Rva 45v , voit tulla käymään minun luona, kun olet puutteessa, M52v

• Anonyymi

Olen 34v ja en ole ikinä harrastanut seksiä.

• Anonyymi

Tumputat. Sulla on huono puoliso, kun ei tajua tarpeitasi ja on itse estynyt ja haluton seksin saralla. Otit väärän puolison. Se on upeeta, kun löytää itselleen sopivan puolison ja seksi sujuu ja sitä riittää.

• Anonyymi

Pikavippi ja ostamaan!

• Anonyymi

Rahalla tonkin puutteen selvittää!

• Anonyymi

Leivoin muikkukukon( olen mieshenkilö). Sextaillessa se ei onstu!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      85
      1798
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1630
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1300
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1245
    5. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1152
    6. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      115
      1106
    7. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      925
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      911
    9. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      902
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      22
      887
    Aihe