Nyt on selvinnyt, että Sanna pesee hampaansa. Mutta ei kuten tavikset, vaan kahdesti upealla tekniikalla. Sanan on IHANA!
Sanna pesee hampaansa
28
153
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä varsinainen Super-Sanna! Hän siis pesee hampaansa! Voi näitä onnen aikoja, kun meillä on pääministeri, joka oikein televisiossa kertoo pesevänsä hampaansa! On siis varmasti pätevä pääministeriksi ja ottamaan suomalaisten kannettavaksi valtaisan velkataakan!
- Anonyymi
pesikö Tawwja koskaan hampaita, vai elikö DDR-aikaa...
- Anonyymi
Asiantuntijat ylistävät Sannaa!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minkähän asian tuntijat? Voisitko kertoa!
Yritä edes jotain itse havaita.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä ylistit jotta asiantuntijat ylistävät Sannaa ja minä kysyin minkähän asian tuntijat moiseen alentuvat, joten koska itse toit nuo asiantuntijat esiin, niin sinä myös kerrot mitä asian tuntijoita mahdat tarkoittaa. Minä en voi puolestasi alkaa arvuuttelemaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Sinä ylistit jotta asiantuntijat ylistävät Sannaa ja minä kysyin minkähän asian tuntijat moiseen alentuvat, joten koska itse toit nuo asiantuntijat esiin, niin sinä myös kerrot mitä asian tuntijoita mahdat tarkoittaa. Minä en voi puolestasi alkaa arvuuttelemaan!
No käytännössä suuri osa suomalaisista. Lue nyt edes uutisia?
Käytkö vähän vajaalla?
PS. Ei siis kaltaisesi hullut, Eikä Kokoomus lahkolaiset joilla ei oikeutta itse ajatella, tosin heillä ei edes kapasiteetti riitä omaa ajatteluun. Eikö näin? Anonyymi kirjoitti:
No käytännössä suuri osa suomalaisista. Lue nyt edes uutisia?
Käytkö vähän vajaalla?
PS. Ei siis kaltaisesi hullut, Eikä Kokoomus lahkolaiset joilla ei oikeutta itse ajatella, tosin heillä ei edes kapasiteetti riitä omaa ajatteluun. Eikö näin?Et vieläkään kyennyt kertomaan minkä asian tuntijat sitä Sannaa kehuvat. Suuri osa suomalaisista ei kerro mitään sillä jo 1000 henkeä on suuri osa mutta silti demokratiamielessä olematon!
Minun pääni kapasiteetti riittää omaan ajatteluun joka sinulla näyttää olevan hikassa.
Siis minkä alan asiantuntijat? Kerro ihmeessä vai lasketteletko Lyyli tyyliin pelkkää luikuria?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hammaslääkärit.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et vieläkään kyennyt kertomaan minkä asian tuntijat sitä Sannaa kehuvat. Suuri osa suomalaisista ei kerro mitään sillä jo 1000 henkeä on suuri osa mutta silti demokratiamielessä olematon!
Minun pääni kapasiteetti riittää omaan ajatteluun joka sinulla näyttää olevan hikassa.
Siis minkä alan asiantuntijat? Kerro ihmeessä vai lasketteletko Lyyli tyyliin pelkkää luikuria?Asiantuntijat eli siis hammaslääkärit.
Anonyymi kirjoitti:
Asiantuntijat eli siis hammaslääkärit.
Kerro nyt sitten mitä SS on tehnyt, jotta hammaslääketieteen asiantuntijat häntä ylistäisivät? En ole moista edes uutisoinnissa havainnut!
- Anonyymi
wc-puhdistusaineella. Sanna on ällöttävä lättäpää.
- Anonyymi
Veikkauksen varoja kanavoitu Elokapinan laittomiin tempauksiin – taustalla Sdp-aktiivi
Elokapinan kesäkampanjalle kulkeutuneet rahavirrat osoittavat, että järjestö nauttii vaikutusvaltaisten tahojen suojelusta.
Rikos
17.8.2021 klo 14:03 - Anonyymi
Lähteneekö pa#kan maku suusta? Kuitenkin joka lauseessa vieno lemahdus..
- Anonyymi
Teatteria.
- Anonyymi
Veitolan ohjelmasta herää kysymys onko Sanna Marin terve??
Yösiivoukset, hampaiden pesu 2x2kpl/vuorokausi, puolimaratonit, laihtuminen, tuijottava katse.... - Anonyymi
Nuo Marinin oireet normaaleja pakko-oireisessa persoonallisuudessa, myös oireita narsistisesta persoonallisuudestaan on ainakin kun seuraa Marinin käyttäytymistä mediaan välityksellä.
- Anonyymi
Marin yrittää kovasti käyttäytyä imagosuunnitelman mukaan. Avustajat ovat tehneet paljon työtä ja Sanna yrittää niin kovasti. Juuri nyt on pohdinnassa milloin vaalivauva otetaan mukaan rakennustyöhön.
- Anonyymi
Niin ja siihen liittyen varmaankin kerrotaan lopulta, kuinka se tehtiin? Kaikkea muuta on jo kerrottu. Jo vain on Ukkolan kirjoitus asian mukainen, jopa ylettömän kiltti! Eikö se Rinne viitsi opastaa käyttäytymisessä tai joku muu. Lindman jo tosin näyttääkin omaksuneen suuret käsiliikkeet, on kyllä suuri mieskin, siithäi myö saahaa uus ministeri, eiks´jeh!
- Anonyymi
Hyvähän ne on hampaat pestä, silti se vanhan viinan haju tuntuu käryävät pitkään. Onneksi on kuljettaja niin ei tarvitse arvuutella ajokuntoa.
- Anonyymi
Ilmankos pesee kahteen kertaan?
- Anonyymi
Hienoa, että hän ottaa muut ihmiset huomioon. On nimittäin ällöttävän hajuinen sellainen hengitys, jossa sekoittuu vanha viina, tupakka ja valkosipuli.
- Anonyymi
Lieköhän virka-autossa kuskin ja takapenkin välissä suljettava ikkuna?
Ihan kuskin työolosuhteista vain ajattelin.
- Anonyymi
Mitähän Marinin konkurssi-mies miettii kun Marin roudaa porukkaa rälläämään ja juomaan valtioneuvoston kaljat pois. Ja sidukat myös.
- Anonyymi
Eikö kymmenien juhlijoiden hilaaminen pääministerin asuntoon ole turvallisuusriski? Vakoilu helpottuu.
- Anonyymi
miten on tuon alapesun kanssa,,,,,kysyy epätietoinen, työtön demari...
- Anonyymi
Piikein hoidetut hampaat riittää ihan hyvin😂🤣😅
- Anonyymi
Kaipaamme Sannalta muitakin ohjeita. Kuinka usein ja miten korvat tulisi kaivella vaikusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4703457SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1152622Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842152Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1671977Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä121891- 1471796
- 941611
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi431494Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3551336Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li351333