Mitsu, japanin mosse

Eerik L

Ikävä kyllä olen omistanut muutaman.

16

2468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepa

olen omistanut kolme. Ja kaikki oivia kulkineita.
      Ei valittamista!

• mitsu

Omistan itsekkin galantin, tosi pettymys on ollut!! Kunpa joku ostais pois...

• AAPELI I

Keskusteluissa,mikä on paras japanilainen auto vastausta on vaikea antaa,mutta mikä on huonoin,se on helppo,mitsu.

• japsi

Voit vapaasti valita näistä näistä kolmesta: Honda, Mazda ja Toyota.

• noista
        japsi kirjoitti:

Voit vapaasti valita näistä näistä kolmesta: Honda, Mazda ja Toyota.

ei ole hyvä. Itselläni oli hyvä Lancer EVO IV.

• woi

taas on joku huolimaton Pajero kuski kiihdyttänyt jonkun Avensiksesta ohi liikennevaloissa. Koittakaas ajella vähän varovaisemmin, näettehän miten helposti turkkilaisten kasaamien Tojotien omistajat järkyttyvät...

• Ainakin

Vanhemmat hondat.

• Autoilija

Eikö säälittävä provosi ottanut tuulta purjeisiin?

• Vaan täyttä

Asiaa kokemuksella.

• Autoilija
        Vaan täyttä kirjoitti:

Asiaa kokemuksella.

Ahaa, itsellä vaan sattui olemaan täysin päinvastaisia kokemuksia Mitsuista.

• Dave

Muutama viikko sitten oli Ilta-Sanomissa Ruotsin katsastusviranomaisten tilasto eniten/vähiten vikoja omaavista automerkeistä. Pisti silmään kolme Galantin mallia kymmenen VÄHITEN vikoja omaavan ison auton sarjassa. Ykkönen oli Mersun S -malli. Kyllä tuo jotain kertoo Galantin aitojapanilaisuudesta.

• Karmean öljynkatkun

Niin melkein aina aiheuttaja on mitsu.

• yleensä Tojo

joka siellä käryää.

• kalle80s

Nissan on japanin mosse.

• tökstökstöks

Ei oma Lancer ainakaan kärytä, 215t mittarissa ja jos joku tiellä vastaan tullessa käryää se on vanha Opel tai jonkun bensalenkkarin "Bemmu". Ja mitä nopeampaa tulee satasen alueella perä edellä vastaan, sitä todennäköisemmin se on uudemman mallin Toyota. Taitaa olla jonkinmoiset rajoittimet niissä kun eivät satasta pääse motarillakaan.

• Se köyhä kaveri

19 vuotias coltti kakkosautona. loistava auto. yllättävän mukavakin ajaa, vaikka ulkonäkö antaa uskoa muuta. Toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Taitaa ykköskulkinein vaihtua Mitsubishiin kun se aika koittaa.
      ja mitä ajettavuuteen tulee, Mitsu on aina parempi ajaa kuin Toyota. Niin oli vanha Lancer parempi kuin Corolla, ja Galant parempi kuin Carinat/Avensikset ja Camryt.
      kokemusta on kaikista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5201
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4925
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3379
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2966
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2292
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      237
      1728
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1289
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      78
      1280
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      990
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      927
    Aihe