Ikävä kyllä olen omistanut muutaman.
Mitsu, japanin mosse
16
2400
Vastaukset
- Lepa
olen omistanut kolme. Ja kaikki oivia kulkineita.
Ei valittamista! - mitsu
Omistan itsekkin galantin, tosi pettymys on ollut!! Kunpa joku ostais pois...
- AAPELI I
Keskusteluissa,mikä on paras japanilainen auto vastausta on vaikea antaa,mutta mikä on huonoin,se on helppo,mitsu.
- japsi
Voit vapaasti valita näistä näistä kolmesta: Honda, Mazda ja Toyota.
- noista
japsi kirjoitti:
Voit vapaasti valita näistä näistä kolmesta: Honda, Mazda ja Toyota.
ei ole hyvä. Itselläni oli hyvä Lancer EVO IV.
- woi
taas on joku huolimaton Pajero kuski kiihdyttänyt jonkun Avensiksesta ohi liikennevaloissa. Koittakaas ajella vähän varovaisemmin, näettehän miten helposti turkkilaisten kasaamien Tojotien omistajat järkyttyvät...
- Ainakin
Vanhemmat hondat.
- Autoilija
Eikö säälittävä provosi ottanut tuulta purjeisiin?
- Vaan täyttä
Asiaa kokemuksella.
- Autoilija
Vaan täyttä kirjoitti:
Asiaa kokemuksella.
Ahaa, itsellä vaan sattui olemaan täysin päinvastaisia kokemuksia Mitsuista.
- Dave
Muutama viikko sitten oli Ilta-Sanomissa Ruotsin katsastusviranomaisten tilasto eniten/vähiten vikoja omaavista automerkeistä. Pisti silmään kolme Galantin mallia kymmenen VÄHITEN vikoja omaavan ison auton sarjassa. Ykkönen oli Mersun S -malli. Kyllä tuo jotain kertoo Galantin aitojapanilaisuudesta.
- Karmean öljynkatkun
Niin melkein aina aiheuttaja on mitsu.
- yleensä Tojo
joka siellä käryää.
- kalle80s
Nissan on japanin mosse.
- tökstökstöks
Ei oma Lancer ainakaan kärytä, 215t mittarissa ja jos joku tiellä vastaan tullessa käryää se on vanha Opel tai jonkun bensalenkkarin "Bemmu". Ja mitä nopeampaa tulee satasen alueella perä edellä vastaan, sitä todennäköisemmin se on uudemman mallin Toyota. Taitaa olla jonkinmoiset rajoittimet niissä kun eivät satasta pääse motarillakaan.
- Se köyhä kaveri
19 vuotias coltti kakkosautona. loistava auto. yllättävän mukavakin ajaa, vaikka ulkonäkö antaa uskoa muuta. Toimii kuin se kuuluisa junan vessa. Taitaa ykköskulkinein vaihtua Mitsubishiin kun se aika koittaa.
ja mitä ajettavuuteen tulee, Mitsu on aina parempi ajaa kuin Toyota. Niin oli vanha Lancer parempi kuin Corolla, ja Galant parempi kuin Carinat/Avensikset ja Camryt.
kokemusta on kaikista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412625Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4022141Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201962Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1301642Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151611Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211123Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925