Siis onko dacia hyvä auto? Tätä kysymystä pitää tarkastella monelta eri kantilta. Jos miettii dacian uushankintahintaa niin voi olla että tämä jakaa mielipiteet kyllä ja ei. Minun mielestä dacia ei ole kilpailukykyinen vaikka onkin muutaman tonnin halvempi kuin esim. Rellu. Siksi sanon dacialle no no.
Onko Dacia hyvä auto?
12
110
Vastaukset
- Anonyymi
Suoraan kysymykseen suora vastaus: Dacia on hyvä auto. Väite perustuu omaan kokemukseeni. Tehkää kuitenkin valintanne omilla kriteereillänne. Ei kuulu minulle.
- Anonyymi
Suoraan kysymykseen suora vastaus: Samaa täällä
- Anonyymi
Aivan paskoja katiskoja joita ei kenenkään kannata hommata. 17 tonnia romaniassa kasatusta ranskalaisesta. :DDDDDDDDDDDDDDD sallikaa minun nauraaa ehhehehheee
- Anonyymi
Voit nauraa ihan vapaasti. Ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit nauraa ihan vapaasti. Ketä kiinnostaa?
Kiinnostaa niitä jotka arvostavat hyvää autoa. Tietävät että dacia aiheuttaa lähinnä naurua kolkoilla kaalivankkureillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa niitä jotka arvostavat hyvää autoa. Tietävät että dacia aiheuttaa lähinnä naurua kolkoilla kaalivankkureillaan.
Naurakaa, jos se helpottaa oloanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He, jotka ajavat ns. hyvillä, velattomilla autoilla tuskin edes lukevat tätä palstaa. Ainahan voi arvostaa ja uneksia jostakin.
- Anonyymi
Datsia hyväkö? Häh. Mä en tiedä autoista mitään mutta imago on TUNKKAINEN.
- Anonyymi
Minä tarvitsen auton, en mitään imagoa.
- Anonyymi
Noita on mettäukot ostelleet ja kaikki kehuvat.
Aion siksi ostaa halvimman Dacian. Auto on auto, ei mitään muuta. Egoilijoille sitten omat merkkinsä. - Anonyymi
Ajattelin ostaa uuden auton datsian. Mitä mieltä olette, korpeaa vain tuo hinta 1,99€.
Metallista ja muovista valmistetut Matchbox-autot ovat automiesten mieleen. Valitse suosikkisi aidoista perusautoista, toiminta-autoista tai seikkailuaiheisista autoista - valinnan varaa riittää. Pakkaus sisältää yhden auton. Yli 3-vuotiaille. - Anonyymi
Voisin ostaa sellaisen Dacia Spring -sähköauton, jos sitä täällä Euroopassakin myytäisiin Renault-merkkisenä kuten valmistusmaassaan Kiinassa. Renaultilla on nimittäin parempi maine, ja siksi ihmettelenkin mikä järki oli alunperin Renaultin malliksi tehty tyylikäs auto muuttaa kolkoksi ja köyhäksi Daciaksi länsimarkkinoille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844