Ihastunut reippaasti vanhempaan mieheen

Anonyymi

Olen kolmekymppinen nainen ja olen jotenkin mennyt ihastumaan mieheen, joka on suunnilleen kuusikymppinen. Olemme samassa työpaikassa ja teemme paljon yhteistyötä. Mies on naimisissa ja oletan hänen olevan onnellinen liitossaan. Olen kuitenkin huomaavan välillämme kemiaa, jotenkin täysin selittämätöntä vetoa. Hän hakeutuu usein seuraani ja samaa teen itsekin. Kiusoittelemme toisiamme ja minusta voisi puhua ihan flirtistä. En tiedä mitä ajatella… Mies on minusta aivan ihana, mutta hän on naimisissa, enkä halua pilata kenenkään elämää. Lisäksi ikäeromme on hirvittävä. En kuitenkaan pysty lopettamaan hänen ajattelemistaan. Kokemuksia vastaavasta? Mitä ihmettä tekisin, että pystyisin unohtamaan hänet?

87

6697

Vastaukset 87

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen tykästynyt useamman vuoden nuorempaan mieheen kuin olen 😄 ollaan kuitenkin vielä alle kymmenessä vuodessa.
      Mutta tykkäyksiä tulee, tykkäyksiä menee. Yleensä en nuorempiin ihastu. Nyt on ainutlaatuisen suloinen hän.

• Anonyymi

Sama. Minulla oli 43-v nainen ja nyt on 22-v. On se vaan eri kaikin tavoin 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehe ehe 😆 Haista paska. 💋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ku sööttii! Mä oon 49v nainen ja oon ihastunu 18 mieheen

• Anonyymi

Ei se niin vaan unohdu. Voi kestää kuukausia tai vuosia. Pitää tehdä työtä asian eteen, jotta edes vähän unohtuu ja laimenee. Usein se kutkutteleva tunne voittaa järjen 😂 Kokemuksesta voin kertoa.
      Ohi meni edellinenkin ihastus hyvin. 😌🤗😙 kesti pari kuukautta.

• Anonyymi

Rakkaus ei aina voita ja sitten pitää miettiä. Muuten ei tarvitse miettiä.

• Anonyymi

Kyllähän tuo kutkuttavalta tuntuu, kun nuori nainen ihastuu, mutta sanoisin hälle, etten viitsi pilata hänen elämäänsä.

• Anonyymi

En usko että pilaisit.

• Anonyymi00095
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että pilaisit.

Jokainen kokee omalla tavallaan. Toki tällainen hyvä tuntuma imartelee vanhempaa miestä, mut samalla epäilee, että onko toisella kuinka puhtaat jauhot pussissaan? Avosylin itse tällaiseen voisin suhtautua? Sivusta.

• Anonyymi

Minusta on parhaita kun ei seiso. Saa olla rauhassa ❤️

• Anonyymi

oletko etunimeltä xxxx?

• Anonyymi

Vastaukseni poistettiin, mutta ehkä juuri siksi on helppo päätellä, mitä vastasin.

• Anonyymi

Minulle tulee eräs nainen mieleen.. hmm

• Anonyymi

Ota yhteyttä ja jätä heidän liittonsa rauhaan.t J

• Anonyymi

ota kädestä kiinni

• Anonyymi

Ehkä voisit kertoa hänelle,joskus se saatttaa lieventää niitä tunteita..

• Anonyymi

Sama täällä paitsi se, että olen tuo 60-kymppinen mies...

• Anonyymi

Tunnetteko tekin työpaikalta? Tässä on hankalaa se, etten voi vältellä häntä. Enkä oikeastaan halua, mutta se olisi järkevää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnetteko tekin työpaikalta? Tässä on hankalaa se, etten voi vältellä häntä. Enkä oikeastaan halua, mutta se olisi järkevää.

Jep, ei ole kuin yksi seinä välissä.

• Anonyymi

Ikäerolla ei aikuisten kesken ole mitään merkitystä. Eikä kuulu ulkopuolisille mitä joku tekee. Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan niin se on vain ja ainoastaan heidän oma asia. Toki en lähtisi rikkomaan toisen avioliittoa/perhettä mut vapaiden ihmisten kesken ihan ok. Tän päivän ihmiset on vaan niin ahdasmielisiä ja kuvitellaan että pitää seurata mitä joku muu ajattelee. Minun puolesta ajatelkoon mitä tahtoo mut mölyt voi pitää ominaan. Itsellä 23 v nuorempi vaimo ollut jo 17 v ja hyvin menee.. Tunnen muitakin joilla ikäeroa puoleen tai toiseen. Ei todellakaan haittaa eikä kuulu kenellekkään.

• Anonyymi

Tälle iso peukku 👍 Toki nämä perhe/avioliittoasiatkin ovat tapauskohtaisia eikä kiveen hakattuja juttuja jos alkaa olla selvää ettei yhdessä ole enää hyvä olla tai muuta vastaavaa. Päädyttiin molemmat lopulta eroon sulassa sovussa kun avioliitosta oli tullut pelkkä kaveriliitto.

• Anonyymi

Onhan se ny vaan outoa tollaset ikä erot varsinkin jos toinen on alle 40 vuotias. Sillon voi olettaa et jotain hämärää on toisessa ettei muka oman ikästä seuraa oo ensin etsimässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se ny vaan outoa tollaset ikä erot varsinkin jos toinen on alle 40 vuotias. Sillon voi olettaa et jotain hämärää on toisessa ettei muka oman ikästä seuraa oo ensin etsimässä.

Niin kyllä sellainen tulee mieleen, että mitkä ovat motiivit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että tässä kummallakaan on sen kummempia motiiveja kuin että on nyt sattunut ihastumaan. Ja ymmärrän sen, että tuntuu oudolta, kyllä minustakin. /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamalan paatunut ajattelumaailma. Kaikki ei ole niin pinnallisia että takana olisi motiiveja. Yhtälailla voisi kysyä että mikä motiivi on vanhemmalla miehellä haluta nuorempaa naista? Onko takana aina joku motiivi kuin aito ihastuminen?

Itse en ole koskaan viehättynyt oman ikäisestä seurasta vaan miehet joista olen kiinnostunut ovat olleet 10-20 vuotta vanhempia. Syytä en tiedä kun yksinkertaisesti ihastun palavasti kohtaamaani henkilöön jos ihastun.

• Anonyymi

Kyllä ikäerolla on merkitys ja nimenomaan aikuisina kun ei ole lakia tai lähellä olevia ihmisiä jotka asiasta asiallisesti huomauttaa!

Itse olen pian 52v ja menin ihastumaan 7v vanhempaa naiseen. Ensin ei meinannut tajuta itse asias mutta pikkuhiljaa! Eikä todellakaan tulisi mieleen 20v nuorempi tai yli 10v vanhempi nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole outoa jos vanhempi mies haluaa vielä lapsen eikä se samanikäinen sitä voi saada,,,nimimerkillä haaveilen vielä yhdestä lapsesta ja ikääkin jo on muttei liikaa.

• Anonyymi00094
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun parisuhdeasioissa kysellään motiiveista, ei rakkaudesta tai tunteista ole tietoakaan. Kyseessä on benefit suhde.

• Anonyymi

Näihin ei lähdetä.

• Anonyymi

Hyvä periaate kuitenkin tuo, ettet halua pilata muiden elämää. Ainahan siinä ihmiset kärsii, jos avioliitot hajoaa. Varmasti sinullekin on olemassa oikea kumppani nurkan takana odottamassa, joka on vapaa.

• Anonyymi

hipaisit minua eilen,tuntui hyvältä

• Anonyymi

Niin tuntui...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tuntui...

tee uudestaa ja pitempään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tee uudestaa ja pitempään

Yritin kyllä, mutta jäi jälleen ihan pieneksi hipaisuksi, tuskin edes tunsit?

• Anonyymi

Ei kannata 🤣🤘🏻🥱

• Anonyymi

oletko töissä nyt?

• Anonyymi

Voi hyvinkin olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvinkin olla

ei ole nyt täällä

• Anonyymi

Anna palaa!

• Anonyymi

Kerran oli sama tilanne, siitä jäi hyvät muistot...

• Anonyymi

Niin oliki sama tilanne.

• Anonyymi

Enpä tunnu saavan häntä mielestäni. Tunnen itseni niin hölmöksi, kun haikailen hänen peräänsä. Pakko vaan purra huulta ja koittaa sysätä tunteet syrjään.

• Anonyymi

Huomasin, että purit huulta ja olit etäinen, tule vaan lähemmäksi!

• Anonyymi

purista perästä

• Anonyymi

Mitä tälle tilanteelle kuuluu nyt?

• Anonyymi

Tänään lähellä

• Anonyymi

Onneksi nähtiin tänään, ehti jo ikävä tulla.

• Anonyymi

Samat sanat. Voi kun olisitkin se mies, josta puhun, mutta tuskin olet.

• Anonyymi

Mistäpä sitä tietää, aika hyvin tuntuu ainakin natsaavan...

• Anonyymi

No joo, eihän sitä koskaan tiedä. Nähtisiinpä useammin.

• Anonyymi

Huomenna nähdään ?

• Anonyymi

Luulen että ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että ei.

Ei niin. Minä en vttu enää halua nähdäkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Minä en vttu enää halua nähdäkään!

No tästä kiroamisesta on ihan selvää, ettet ole tarkoittamani mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että ei.

Sit ei ehkä natsaakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tästä kiroamisesta on ihan selvää, ettet ole tarkoittamani mies.

Kyllä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että ei.

Kyllä, nähtiin tänään

• Anonyymi

Älä oo pahoillas minä oon 17v ja ihastunu 96v vuotiseen poikaan

• Anonyymi

Oooo?! Ihanas minä oon 18,6v ja mies ystäväni onn 102!

• Anonyymi

Trollimiehen ajatusvirhe

• Anonyymi

Pukki on jo vanaha. Ei jaksa tonttujen kanssa peuhata. T. Muori

• Anonyymi

Yök!!!!!

• Anonyymi

Homeinen ukko!

• Anonyymi

Huh! Homekorvaan!

• Anonyymi

Kyllä vanhan miehen homeinen korppu pistää nuorikoilla sukat jalassa vipattaan. Se on korppufiliaa.

• Anonyymi

Pitää olla tuoki joku mielenhäiriö tai parafilia, että kiihottuu haisev7sta paskanhajusista kuntturoista

• Anonyymi

Mistäs sinä ne hajut tiedät?!

• Anonyymi

Mietin sua!

• Anonyymi

Onko tämä ihastuminen vielä voimissaan??

• Anonyymi

Edelleen joo. Välillä vähän laimeni kun ei nähty oikeastaan ollenkaan, mutta nyt tilanne on taas vähän toinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen joo. Välillä vähän laimeni kun ei nähty oikeastaan ollenkaan, mutta nyt tilanne on taas vähän toinen.

Tunsin sen minäkin, viimeksi perjantaina...jotenkin vaan kesken jäi

• Anonyymi

Itse ihastuin 8 vuotta vanhempaan mieheen. Ei ole toki paljoa sekään

• Anonyymi

Jotenkin koen ettei viisi-kuusikymppiset miehet (vapaita tai varattuja, varsinkin varatut) ole kiinnostuneita meistä kolmekymppisistä kuin sen hetken huuman ja tiedät kyllä minkä vuoksi. Vaikea uskoa muuta.

• Anonyymi

juuri sentakia

• Anonyymi

Olet varmasti ihan oikeassa. /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmasti ihan oikeassa. /aloittaja

onneksi palaat lomalta maanantaina

• Anonyymi

Onneksi palasit!

• Anonyymi

loma piristi sinua

• Anonyymi

Mitäkö tekisit, mietipä tosiasioita. Varatulla vanhemmalla miehellä rupeaa silmä vilkkumaan nuoremman naisen suuntaan siinä vaiheessa, kun mieskunto alkaa reistailemaan. Nuori nainen mielessä mies touhuaa vaimonsa kanssa. Ei siinä yleensä muusta ole kyse.

• Anonyymi

Miten tässä kävi, vieläkö hiillos hehkuu?

• Anonyymi

Totuus:

Aloittaja on itse kuusikymppinen mies

• Anonyymi

Muistatko hänet vielä?

• Anonyymi

Miten näin on päässyt käymään?

• Anonyymi

Kyllä muistan ja näemmekin melkein jokaisena työpäivänä. Hieman väistät katsetta kylläkin.

• Anonyymi

Miten näin on käynyt?

• Anonyymi

Ole mahdollisemman vähän yhteydessä

• Anonyymi00093

Mun pomo oli 60 mä vähän yli 40.
      Alussa oli kemiaa tykättiin huumori kävi harrastuksista musikki yksiin oli lukenut meitä toimistossa 5naista.
      Varattuja kumpikin ihastuksissani tykkäsin kun lähestyi ja sit seksiä järjestetyn ylityön aikana illalla alkoi nainti. Annoin työpöydän reunalta sit monessa paikassa 8kuukautta kesti sit sammui .
      Se siitä sit meni eukon tietoon sit ukkoni tiesi sit 2vuotta avio onni loppui .
      Hävetti pikkukaupungissa mies laitoi kävelee muutin muualle isompaan kaupunkiin ikävöin lapsia.
      Vi....ttaa pieni huonosti seivova kulli siitäin kyllä orgguja sain silloin mut nyt yäk..koko ukko onneksi eläkkeelllä mulla uusi työ.
      Miettikää mitä kullin sentti maksoi ,,ois kieltäytynä antamasta ois kaveria oltu mut me naiset ollaan tälläsiä..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2229
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      162
      1467
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1091
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      55
      930
    6. 58
      928
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      731
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe