Olen kolmekymppinen nainen ja olen jotenkin mennyt ihastumaan mieheen, joka on suunnilleen kuusikymppinen. Olemme samassa työpaikassa ja teemme paljon yhteistyötä. Mies on naimisissa ja oletan hänen olevan onnellinen liitossaan. Olen kuitenkin huomaavan välillämme kemiaa, jotenkin täysin selittämätöntä vetoa. Hän hakeutuu usein seuraani ja samaa teen itsekin. Kiusoittelemme toisiamme ja minusta voisi puhua ihan flirtistä. En tiedä mitä ajatella… Mies on minusta aivan ihana, mutta hän on naimisissa, enkä halua pilata kenenkään elämää. Lisäksi ikäeromme on hirvittävä. En kuitenkaan pysty lopettamaan hänen ajattelemistaan. Kokemuksia vastaavasta? Mitä ihmettä tekisin, että pystyisin unohtamaan hänet?
Vastaukset 87
- Anonyymi
Itse olen tykästynyt useamman vuoden nuorempaan mieheen kuin olen 😄 ollaan kuitenkin vielä alle kymmenessä vuodessa.
Mutta tykkäyksiä tulee, tykkäyksiä menee. Yleensä en nuorempiin ihastu. Nyt on ainutlaatuisen suloinen hän.- Anonyymi
Sama. Minulla oli 43-v nainen ja nyt on 22-v. On se vaan eri kaikin tavoin 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehe ehe 😆 Haista paska. 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ku sööttii! Mä oon 49v nainen ja oon ihastunu 18 mieheen
- Anonyymi
Ei se niin vaan unohdu. Voi kestää kuukausia tai vuosia. Pitää tehdä työtä asian eteen, jotta edes vähän unohtuu ja laimenee. Usein se kutkutteleva tunne voittaa järjen 😂 Kokemuksesta voin kertoa.
Ohi meni edellinenkin ihastus hyvin. 😌🤗😙 kesti pari kuukautta.- Anonyymi
Rakkaus ei aina voita ja sitten pitää miettiä. Muuten ei tarvitse miettiä.
- Anonyymi
Kyllähän tuo kutkuttavalta tuntuu, kun nuori nainen ihastuu, mutta sanoisin hälle, etten viitsi pilata hänen elämäänsä.
- Anonyymi
En usko että pilaisit.
- Anonyymi00095
Anonyymi kirjoitti:
En usko että pilaisit.
Jokainen kokee omalla tavallaan. Toki tällainen hyvä tuntuma imartelee vanhempaa miestä, mut samalla epäilee, että onko toisella kuinka puhtaat jauhot pussissaan? Avosylin itse tällaiseen voisin suhtautua? Sivusta.
- Anonyymi
Minusta on parhaita kun ei seiso. Saa olla rauhassa ❤️
- Anonyymi
oletko etunimeltä xxxx?
- Anonyymi
Vastaukseni poistettiin, mutta ehkä juuri siksi on helppo päätellä, mitä vastasin.
- Anonyymi
Minulle tulee eräs nainen mieleen.. hmm
- Anonyymi
Ota yhteyttä ja jätä heidän liittonsa rauhaan.t J
- Anonyymi
ota kädestä kiinni
- Anonyymi
Ehkä voisit kertoa hänelle,joskus se saatttaa lieventää niitä tunteita..
- Anonyymi
Sama täällä paitsi se, että olen tuo 60-kymppinen mies...
- Anonyymi
Tunnetteko tekin työpaikalta? Tässä on hankalaa se, etten voi vältellä häntä. Enkä oikeastaan halua, mutta se olisi järkevää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetteko tekin työpaikalta? Tässä on hankalaa se, etten voi vältellä häntä. Enkä oikeastaan halua, mutta se olisi järkevää.
Jep, ei ole kuin yksi seinä välissä.
- Anonyymi
Ikäerolla ei aikuisten kesken ole mitään merkitystä. Eikä kuulu ulkopuolisille mitä joku tekee. Jos kaksi ihmistä tykkää toisistaan niin se on vain ja ainoastaan heidän oma asia. Toki en lähtisi rikkomaan toisen avioliittoa/perhettä mut vapaiden ihmisten kesken ihan ok. Tän päivän ihmiset on vaan niin ahdasmielisiä ja kuvitellaan että pitää seurata mitä joku muu ajattelee. Minun puolesta ajatelkoon mitä tahtoo mut mölyt voi pitää ominaan. Itsellä 23 v nuorempi vaimo ollut jo 17 v ja hyvin menee.. Tunnen muitakin joilla ikäeroa puoleen tai toiseen. Ei todellakaan haittaa eikä kuulu kenellekkään.
- Anonyymi
Tälle iso peukku 👍 Toki nämä perhe/avioliittoasiatkin ovat tapauskohtaisia eikä kiveen hakattuja juttuja jos alkaa olla selvää ettei yhdessä ole enää hyvä olla tai muuta vastaavaa. Päädyttiin molemmat lopulta eroon sulassa sovussa kun avioliitosta oli tullut pelkkä kaveriliitto.
- Anonyymi
Onhan se ny vaan outoa tollaset ikä erot varsinkin jos toinen on alle 40 vuotias. Sillon voi olettaa et jotain hämärää on toisessa ettei muka oman ikästä seuraa oo ensin etsimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se ny vaan outoa tollaset ikä erot varsinkin jos toinen on alle 40 vuotias. Sillon voi olettaa et jotain hämärää on toisessa ettei muka oman ikästä seuraa oo ensin etsimässä.
Niin kyllä sellainen tulee mieleen, että mitkä ovat motiivit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että tässä kummallakaan on sen kummempia motiiveja kuin että on nyt sattunut ihastumaan. Ja ymmärrän sen, että tuntuu oudolta, kyllä minustakin. /aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalan paatunut ajattelumaailma. Kaikki ei ole niin pinnallisia että takana olisi motiiveja. Yhtälailla voisi kysyä että mikä motiivi on vanhemmalla miehellä haluta nuorempaa naista? Onko takana aina joku motiivi kuin aito ihastuminen?
Itse en ole koskaan viehättynyt oman ikäisestä seurasta vaan miehet joista olen kiinnostunut ovat olleet 10-20 vuotta vanhempia. Syytä en tiedä kun yksinkertaisesti ihastun palavasti kohtaamaani henkilöön jos ihastun. - Anonyymi
Kyllä ikäerolla on merkitys ja nimenomaan aikuisina kun ei ole lakia tai lähellä olevia ihmisiä jotka asiasta asiallisesti huomauttaa!
Itse olen pian 52v ja menin ihastumaan 7v vanhempaa naiseen. Ensin ei meinannut tajuta itse asias mutta pikkuhiljaa! Eikä todellakaan tulisi mieleen 20v nuorempi tai yli 10v vanhempi nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole outoa jos vanhempi mies haluaa vielä lapsen eikä se samanikäinen sitä voi saada,,,nimimerkillä haaveilen vielä yhdestä lapsesta ja ikääkin jo on muttei liikaa.
- Anonyymi00094
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun parisuhdeasioissa kysellään motiiveista, ei rakkaudesta tai tunteista ole tietoakaan. Kyseessä on benefit suhde.
- Anonyymi
Näihin ei lähdetä.
- Anonyymi
Hyvä periaate kuitenkin tuo, ettet halua pilata muiden elämää. Ainahan siinä ihmiset kärsii, jos avioliitot hajoaa. Varmasti sinullekin on olemassa oikea kumppani nurkan takana odottamassa, joka on vapaa.
- Anonyymi
hipaisit minua eilen,tuntui hyvältä
- Anonyymi
Niin tuntui...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tuntui...
tee uudestaa ja pitempään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tee uudestaa ja pitempään
Yritin kyllä, mutta jäi jälleen ihan pieneksi hipaisuksi, tuskin edes tunsit?
- Anonyymi
Ei kannata 🤣🤘🏻🥱
- Anonyymi
oletko töissä nyt?
- Anonyymi
Voi hyvinkin olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvinkin olla
ei ole nyt täällä
- Anonyymi
Anna palaa!
- Anonyymi
Kerran oli sama tilanne, siitä jäi hyvät muistot...
- Anonyymi
Niin oliki sama tilanne.
- Anonyymi
Enpä tunnu saavan häntä mielestäni. Tunnen itseni niin hölmöksi, kun haikailen hänen peräänsä. Pakko vaan purra huulta ja koittaa sysätä tunteet syrjään.
- Anonyymi
Huomasin, että purit huulta ja olit etäinen, tule vaan lähemmäksi!
- Anonyymi
purista perästä
- Anonyymi
Mitä tälle tilanteelle kuuluu nyt?
- Anonyymi
Tänään lähellä
- Anonyymi
Onneksi nähtiin tänään, ehti jo ikävä tulla.
- Anonyymi
Samat sanat. Voi kun olisitkin se mies, josta puhun, mutta tuskin olet.
- Anonyymi
Mistäpä sitä tietää, aika hyvin tuntuu ainakin natsaavan...
- Anonyymi
No joo, eihän sitä koskaan tiedä. Nähtisiinpä useammin.
- Anonyymi
Huomenna nähdään ?
- Anonyymi
Luulen että ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että ei.
Ei niin. Minä en vttu enää halua nähdäkään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Minä en vttu enää halua nähdäkään!
No tästä kiroamisesta on ihan selvää, ettet ole tarkoittamani mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että ei.
Sit ei ehkä natsaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tästä kiroamisesta on ihan selvää, ettet ole tarkoittamani mies.
Kyllä olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että ei.
Kyllä, nähtiin tänään
- Anonyymi
Älä oo pahoillas minä oon 17v ja ihastunu 96v vuotiseen poikaan
- Anonyymi
Oooo?! Ihanas minä oon 18,6v ja mies ystäväni onn 102!
- Anonyymi
Trollimiehen ajatusvirhe
- Anonyymi
Pukki on jo vanaha. Ei jaksa tonttujen kanssa peuhata. T. Muori
- Anonyymi
Yök!!!!!
- Anonyymi
Homeinen ukko!
- Anonyymi
Huh! Homekorvaan!
- Anonyymi
Kyllä vanhan miehen homeinen korppu pistää nuorikoilla sukat jalassa vipattaan. Se on korppufiliaa.
- Anonyymi
Pitää olla tuoki joku mielenhäiriö tai parafilia, että kiihottuu haisev7sta paskanhajusista kuntturoista
- Anonyymi
Mistäs sinä ne hajut tiedät?!
- Anonyymi
Mietin sua!
- Anonyymi
Onko tämä ihastuminen vielä voimissaan??
- Anonyymi
Edelleen joo. Välillä vähän laimeni kun ei nähty oikeastaan ollenkaan, mutta nyt tilanne on taas vähän toinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen joo. Välillä vähän laimeni kun ei nähty oikeastaan ollenkaan, mutta nyt tilanne on taas vähän toinen.
Tunsin sen minäkin, viimeksi perjantaina...jotenkin vaan kesken jäi
- Anonyymi
Itse ihastuin 8 vuotta vanhempaan mieheen. Ei ole toki paljoa sekään
- Anonyymi
Jotenkin koen ettei viisi-kuusikymppiset miehet (vapaita tai varattuja, varsinkin varatut) ole kiinnostuneita meistä kolmekymppisistä kuin sen hetken huuman ja tiedät kyllä minkä vuoksi. Vaikea uskoa muuta.
- Anonyymi
juuri sentakia
- Anonyymi
Olet varmasti ihan oikeassa. /aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmasti ihan oikeassa. /aloittaja
onneksi palaat lomalta maanantaina
- Anonyymi
Onneksi palasit!
- Anonyymi
loma piristi sinua
- Anonyymi
Mitäkö tekisit, mietipä tosiasioita. Varatulla vanhemmalla miehellä rupeaa silmä vilkkumaan nuoremman naisen suuntaan siinä vaiheessa, kun mieskunto alkaa reistailemaan. Nuori nainen mielessä mies touhuaa vaimonsa kanssa. Ei siinä yleensä muusta ole kyse.
- Anonyymi
Miten tässä kävi, vieläkö hiillos hehkuu?
- Anonyymi
Totuus:
Aloittaja on itse kuusikymppinen mies - Anonyymi
Muistatko hänet vielä?
- Anonyymi
Miten näin on päässyt käymään?
- Anonyymi
Kyllä muistan ja näemmekin melkein jokaisena työpäivänä. Hieman väistät katsetta kylläkin.
- Anonyymi
Miten näin on käynyt?
- Anonyymi
Ole mahdollisemman vähän yhteydessä
- Anonyymi00093
Mun pomo oli 60 mä vähän yli 40.
Alussa oli kemiaa tykättiin huumori kävi harrastuksista musikki yksiin oli lukenut meitä toimistossa 5naista.
Varattuja kumpikin ihastuksissani tykkäsin kun lähestyi ja sit seksiä järjestetyn ylityön aikana illalla alkoi nainti. Annoin työpöydän reunalta sit monessa paikassa 8kuukautta kesti sit sammui .
Se siitä sit meni eukon tietoon sit ukkoni tiesi sit 2vuotta avio onni loppui .
Hävetti pikkukaupungissa mies laitoi kävelee muutin muualle isompaan kaupunkiin ikävöin lapsia.
Vi....ttaa pieni huonosti seivova kulli siitäin kyllä orgguja sain silloin mut nyt yäk..koko ukko onneksi eläkkeelllä mulla uusi työ.
Miettikää mitä kullin sentti maksoi ,,ois kieltäytynä antamasta ois kaveria oltu mut me naiset ollaan tälläsiä..
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1621467Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 71937
- 55930
- 58928
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120731Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717