Persut levittävät väärää tietoa rokotuksista

Anonyymi

Aftonbladetin toimittaja Jonna Sima syyttää pääkirjoituksessaan perussuomalaisia ja ruotsidemokraatteja rokotevastaisuuden lietsonnasta. Ihmiset, joilla on matalampi koulutus suhtautuvat epäilevämmin rokotteen ottamiseen, Sima kirjoittaa.

Hänen mukaansa oikeistopopulistiset puolueet ympäri maailman levittävät salaliittoteorioita rokotteiden vaaroista.

– Suomi ei ole poikkeus, siellä perussuomalaiset ovat julistautuneet kovaäänisesti rokotevastaisiksi, Sima kirjoittaa.

34

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sekin räpystäjä kuuluu bussipaskantajien rotuun.

• Anonyymi

Persut on sellaista sakkia juu.

• Anonyymi

Miksi ei yllätä, että jopa koronasta tehdään persuvastainen ase XD Kyllä nämä "maailmanparantajat" takovat nyrkillä omaa naamaansa, mutta siitä tietenkin pitää syyttää jotain sopivaa kohdetta. Se on oleellinen osa uhriutumiskulttuuria.

• Anonyymi

Onkohan Siman sima ollut vähän turha ylikäynyttä? Ihan sekopäistä tekstiä, mutta mitäpä ei vasemmistomädättäjiltä voisi odottaa.

• Anonyymi

Näyttää olevan oikeassa, päätellen heti alkaneistä persuälähtelyistä.

• Anonyymi

Miksi ei kerrota nimeltä niitä, joiden tiedetään olevan rokotevastaisia? Vai onko puolueen edustajat julkaisseet yhdessä puolueen rokotekannan?

• Anonyymi

Jutussa sanotaan, että Perussuomalaiset eivät ole julistautuneet rokotusvastaiseksi puolueeksi. Vihjailu on maan tavan mukaista pelin politiikkaa ja pörssitalousjärjestelmään kuuluvaa propagandaa.

• Anonyymi

Mihin perustuu tieto että perussuomalasiset on julistautuneet rokotusvastaiseksi puolueeksi? Mistä tämä on luettavissa?

• Anonyymi

Aattelitko, että pörssissä kurssit romahtaa kun selviää persujen rokotevastaisuus ja ovat siksi hiljaa?

• Anonyymi

Ihmiset epäilee yhteiskunnan organisaatioita, koska vuosikymmeniä jatkunut kansakunnalle haitallinen mamutus on romuttanut kansalaisten luottamuksen siihen, että Suomen valtio puolustaa suomalaisia.

Kokemus ja teot ovat näyttäneet, että Suomen valtio potkii suomalaista ja suosii muukalaista. Ei siis ihme, ettei valtion kehotuksiin luoteta.

• Anonyymi

Puhut persuista, et ihmisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut persuista, et ihmisistä.

Suvakit ovat jo pitkään lietsoneet ihmisvihaa perinteisiä suomalaisia kohtaan.

Näyttää tuottavan tulosta.

• Anonyymi

Nyt pamahti rokottamattomille! Ilta-Sanomat 21.10. "Presidentti Niinistö IS:n haastattelussa: ”Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja”.

Siinä presidentin näkemys koronatilanteesta, kun rokotukset ei "maistu".
      Samaa mieltä olen itsekin.

• Anonyymi

Rokotevastaiset fanaatikot ovat kovia uhriutumaan.

Truth Really Hurts

• Anonyymi

Aftonbladet on samaa tasoa HS: n ja Ylen kanssa.

• Anonyymi

Persuilla on alhainen ÄO.

• Anonyymi

Yleensä vaaditaan myös perustelut, jos esittää väittämän.
        Sitten vaan ne perustelut tuohon väittämääsi, jos ÄO:si riittää!

• Anonyymi

Järkyttävä uutinen:
      Viisi prosenttia suomalaisista ei aio ottaa koronarokotetta – näin he jakautuvat eri puolueisiin??

• Anonyymi

Helsinki-Vantaan lentokentällä on havaittu uusi varkauden muoto, jossa maahan lennetään vain hetkeksi varkauksia varten. Persujako noikin?

• Anonyymi

Tuosta tuli ulos juuri tutkittukin tietoa. Kristilliset ovat rokote vastaisin puolue. Nyt on toivottavaa, että puolueen johto tulee julkisuuteen aiheesta.

• Anonyymi

No onhan tämä totta. Oikeistokonservatiivit ovat ihastuneet näihin koronasalaliittoihin ja levittävät niitä.

Olen vähän pettynyt siitä. Olen itse konservatiivi.

Tätä mukaa konservatiivien äänestäjät kuolevat, ja heidän vaikuttajansa. Missä vaiheessa tämä alkaa vaikuttamaan puolueiden kannatukseen?

• Perussuomalaiset kalastelevat tässäkin asiassa monissa vesissä. "Virallinen linja" on maltillinen ja rokotepassin vastustamiseen keksittiin kaikkia muita syitä kuin salaliittoteoreetikoiden levittämät, mutta samalla yksittäisten perussuomalaisten kansanedustajien ja kaupunginvaltuutettujen tehtävä on kalastella kannatusta tukemalla salaliittoteorioita ja levittämällä rokotevastaisia valeuutisia.

Persujen taktiikka on sama monen muunkin kysymyksen suhteen. Esimerkiksi Suomen EU-eroa Perussuomalaiset eivät ole misään puolueen "virallisissa" kannanotoissa tukeneet, mutta yksittäiset edustajat pitävät öyhötyksellään huota siitä, että EU-eroa kannattavat äänestäisivät Persuja.

Tätä sitten kaupataan "suoraselkäisyytenä".

• Anonyymi

Juu, ja jotkut yhä uskovat, että tämä on aito Valkoinen Talo, jossa he kansan valitsemina hoitavat tehtäviään: https://pbs.twimg.com/media/FCLSmdIUYAE7vfy?format=png&name=small
      Rokotukseen uskovaisten kannattaa katsoa tilastoista, milloin ne variantit alkoivat esiintyä. Suomessa on ilmoitettu koronaan kuolleiksi hiem an yli 1100 henkilöä vajaassa kahdessa vuodessa. Montako keskimäärin kuoli tavallisiin flunssiin vuodessa? 500-600 vuodesta riippuen. Paljonko tuossa on pandemian tuomaa lisäystä keskimääräiseen?

• Yhdysvalloissa taas yli kaksituhatta Covid-kuolemaa. Näin ne rokotukset tehoavat.

Terv. Dipl. Doc. Mörri Möykky
      😇😆

• Anonyymi

Onko yksikään alle 30v. Kuollut koronaan Suomessa?🤔🤨🙄

• Anonyymi

Persut levittää valheita ja huutelee takapenkiltä.

Uskomatonta, että joku tuommoisia äänestää.

• Anonyymi

Täytynee ruveta terveyskeskuksen ovella kysymään mitä puoluetta viimeksi äänestit.

Persumielisille ei anneta hoitoa vaan heidät ohjataan huoneeseen, jossa on nettiyhteys Janus Putkosen Venäjältä toimittaman MV-lehden sivulle. Käy heille lumelääkkeestä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe