Naisten jalat

Anonyymi

Moi, olen aivan hulluna naisten siroihin jalkoihin. Tekisi mieli silitellä sääriä ja reisiä ja katsella.
Hoikat jalat erityisesti kiinnostaa.
En tiedä onko jossain paikkaa jalkafetissille missä saisi jalkoja hyväillä ja katsella.
Ihmisten ilmoilla katse jää turhan usein kiinni enkä tiedä miltä naisesta se tuntuu kun mies ihailee jalkoja, vaikka legginssit tai farkut jalassa. Esim kahviloissa, jalat ristissä, reisi toisen päällä, ah..
Pirkanmaalla asustelen

11

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uu­­­s­i s­ek­­­si­­­tea­­­tteri ava­­­utu­­­u Suomeen! Ku­­tsu­mme kai­­kki­­. Ilmo­­­ittautuminen ryhmä­­­ämme tä­äl­­l­ä - http://6453777.com/H/E1yO 👈

• Anonyymi

Multa löytyy oikein karvaiset kintut ja hiivaset varpaat uuhh

• Minä olen samalainen!Kun näen naisten jalat teeveessä saan hengenvaikeuksia,varsinkin jos heillä on tiukat farkut eli housut!Esim.Sanna Marin,hänen jalat on ihanat katsoa kun hän seisoo kameran edessä ja vastaan kysymyksiä!Paljat jalat kiinnostaakin jos ne ovat ruskeat ja kapeat ja pitkät!

• Andtäppa = Hengenahdistus!

• Anonyymi

Buuaahaa mikä hupiukko

• Anonyymi kirjoitti:

Buuaahaa mikä hupiukko

Mitä hupiukko?Mitä se on på svenska? eli selittää muutama sana suomeksi jos et osa ruotsia?

• Anonyymi

MInun suosikeillani on kunnon reidet, esim tuollaiset:
      https://cdnwg.youx.xxx/galleries/gthumb/6/477/6477385_ba14082_1200x1200.jpg

• Nuo reidet eivät ole minun makuni!

• Anonyymi

Tytti Tuppuraisen sääret, ianat nailonit eilen a studiossa!

• Anonyymi

Panin saman merkille! Tytillä on upeat sääret, ja ihanat sukkahousut oli hänellä jalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panin saman merkille! Tytillä on upeat sääret, ja ihanat sukkahousut oli hänellä jalassa.

Sirkuspelle innostui

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      68
      7899
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2793
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1988
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      1981
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1932
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1821
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1662
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1477
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1401
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1236
    Aihe