No kaipa se on sitä ökyä mitä hän haluaa.
Sofia viettää tämänkin päivän ehdollisessa vankeudessa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaa nyt tietämättömälle että alkaako se ehdonalainen sitten vasta kun tulee Hovioikeuden päätös? Jos siis sama tuomio pysyy. Järjellä ajatellen niinhän sen täytyy olla.
- Anonyymi
Tuomion sai jo huumeiden käytöstä ja hallussapidosta minun käsitykseni mukaan rahanpesu juttu on vain laitettu hoviin menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomion sai jo huumeiden käytöstä ja hallussapidosta minun käsitykseni mukaan rahanpesu juttu on vain laitettu hoviin menee.
Tyhmä oli kun hoviin valitus tehtiin, siellä voi muuttua vielä kovemaksi tuomio ja jopa ehdonalaisuus vaan pitenee .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä oli kun hoviin valitus tehtiin, siellä voi muuttua vielä kovemaksi tuomio ja jopa ehdonalaisuus vaan pitenee .
Fiksu oli kun valitti, siellä syytteet voidaan hylätä kokonaan😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu oli kun valitti, siellä syytteet voidaan hylätä kokonaan😘
Ohhoh kuule lehmätkin lentää, ennen kuin hovi ottais tuomiot kokonaan pois.Sen tietää jo siitä, kun sai ylivuoden ehdonalaistuomion ja 8 kk vankeutta, se on todella kova rangaistus.
- Anonyymi
Takaisin linnaan vaan...
- Anonyymi
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
Ei kai se vankilaan joudu ,hyvää tekisi kun joutuisi pakkotöihin ja oppis vähän ettei raha tipu taivaalta kellekään.
- Anonyymi
Takaisin linnaan? Milloinkas Sofia on ollut linnassa?
Ja yhtä kateellinen sinäkin olisit Sofialle, vaikka Sofia oikeasti linnassakin olisi.
Et tuosta ilkeästä taudistasi mihinkään pääsisi.
- Anonyymi
Kyllä meille onnellisille tippuu, mutta ei näköjään sinulle😉
- Anonyymi
Ja sinä vietät tämänkin päiväsi hokemalla samoja lauseita kuin joka päivä ennenkin ties kuinka kauan. Surkeaa on elämäsi.
Sofialla sentään menee hienosti ja hän nauttii elämästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685