Soitin paikalliseen suuren ketjun korjaamoon. Pyysin hintaa työsuoritukselle. Tiedän homman vievän tunnin, ehkä kaksi.
Auto on 2007 mallia. Korjaamo on toiminut vuoden verran, omistajan vaihdoksen jälkeen. Asentajat korjaamolla ovat uusia outoja miehiä. Ei varmaankaan työkokemusta kellään. Merkkikorjaamo kuitenkin.
Puhelimessa kertoi liikkeen edustaja pyytämälleni työlle sellaisen hinnan, että oikein hirvittää.
Eivät halunneet korjata autoani. Uudet työntekijät, ei kokemusta oikeista töistä. Vuoden verran on merkkiedustus ollut ko. paikassa. Ei niillä ehkä ole vaadittavia erikoistyökalujakaan tehdäkseen pyytämäni homman.
Vaihtakaa vuosittain uuteen autoon, silloin säästynee näiltä ongelmilta.
Korjaamot valitsevat asiakkaansa.
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ei merkkiedustusta anneta ilman näyttöjä.
- Anonyymi
Nyt kun uusia autoja ei saada kaupaksi juuri ollenkaan enää, niin voitot nyljetään huollosta ja korjauksista. Itse alan olla jo kypsä tähän autoilun keinotekoiseen kalleuteen, tekisi mieli luopua tästä kohtuuttoman raskaasta taakasta mutta sitten liikkuminen menee erittäin hankalaksi.
Kun muutkin asiat on Suomessa tekemällä tehty helvetin kalliiksi, niin jäljellä ei ole tässä maassa kuin huonoja vaihtoehtoja joka asiassa :/ - Anonyymi
Aloittaja olen, tälle jutulle. Kysyin paikalisesta monimerkkikorjaamosta työn hintaa. Sanoivat hinnan jäävän alle kolmensadan. Aamulla sovitusti vein autoni korjaamolle. Puoliltapäivin tuli viesti, autosi on huollettu. Kyllä sitä kotteroa korjattiin. Leima tuli katsastajalta paperiin.
Korjaus ei vanhempaan autoon ollut halpa. Maksoi 285€.
Merkkikorjaamo pyysi samasta hommasta 880€. Se oli lähtöhinta, oikeasti. Minä läksin merkkikorjaamolta.
AD-Korjaamo H&l Väliköntie 2 Kuopio. Palvelu oli asiallista ja työ ensiluokkaista. Eipä kannata mennä muualle petettäväksi.- Anonyymi
Hihii, poika on ovela, laittaa mainoksen kierosti.
Oikeasti merkkihuollon statusta ei saa jos ei ole hankittuna vaadittavia merkkikohtaisia työkaluja ja laitteita ja tietty määrä asentajista pitää käydä myös merkin koulutukset.
- Anonyymi
Näin se vaan on Mielestäni en mitään mainostanut. Kerroin vaan kokemuksistani.
- Anonyymi
Pakko on kertoa. Autotalo Laakkonen Kuopio, heidän korjaamon henkilö pyydettäessä työtarjousta, sanoi hinnaksi 880€. Lähtöhinta. Joku teki saman työn halvemmalla voitti kilpailun.
- Anonyymi
Osat järkevään hintaan Virosta tai Saksasta ja näppää itse paikalleen, eikä tule kalliiksi. Suosittelen. Jos on kädetön säälittävä Urpo, eikä hommat onnistu, niin sitten elämä on vähän kalliimpaa. Turha siitä on täällä palstalla ruikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä2509727Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.578117Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.2057141- 1763828
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2942020- 1061988
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny81768- 1211650
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202191427Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll871424