Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa.

Minulla on ongelmana todella suuri sperman määrä, olen käynyt juttelemassa eri lääkäreiden kanssa asiasta olen iältäni 58v . Olen saanut erilaisia vastauksia lääkäreiltä joilla olen käynyt, yksi heistä sanoi että joillain miehillä on jotku rakkularauhaset isommat joten niihin kehittyy huomattavasti normaalia enempi siemennestettä. Kävin äskettäin tutkimuksissa urologian polilla siellä piti antaa myös sperma näyte tutkimusten aikana, lääkäri totesi määrästä että kyllä on huomattavasti normaalia isompi määrä. Normaali määrä on yleensä kuulema jotain 5-15ml kun minulta tullut määrä oli noin 50ml, lääkäri sanoi että tietää muutamia miehiä uransa ajalta joilla on ollut sama ongelma. Tämä ongelma on ollut minulla jo teini iästä asti jostain 16v lähtien.
51967
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Hei, mikä tuossa on ongelma? Itse ainakin tykkään siitä mitä enemmän tavaraa tulee laukeamisessa. Kumppanikin on sitä enemmän innoissaan, mitä enemmän saamme "hyvää aikaan", jos nyt vaikka näin sanotaan.

Mikä on siis ongelma tässä tarkalleen ottaen?

Äänestä

On täälä joku väittynyt ruikkavan jopa sen 150ml

Äänestä
  • Eunukit kuvittelee omiaan

Äänestä

Oman tyttöystävän naamalle ruikin kerran ja tyttöystävä väitti että lähes desilitra tuli mutta väitin että ei tullut edes ruokalusikallista.

Sitten mitattiin seuravalla kerralla tarkkaan ei tullut kuin se 5ml.

Äänestä

Miksi muka kävit urologilla? Mikä ongelma?
Taidat olla sama runkkari joka satuilee jatkuvasta seisokista. Todellisuudessa olet lerppakulli.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ongelmana todella suuri sperman määrä, olen käynyt juttelemassa eri lääkäreiden kanssa asiasta olen iältäni 58v . Olen saanut erilaisia vastauksia lääkäreiltä joilla olen käynyt, yksi heistä sanoi että joillain miehillä on jotku rakkularauhaset isommat joten niihin kehittyy huomattavasti normaalia enempi siemennestettä. Kävin äskettäin tutkimuksissa urologian polilla siellä piti antaa myös sperma näyte tutkimusten aikana, lääkäri totesi määrästä että kyllä on huomattavasti normaalia isompi määrä. Normaali määrä on yleensä kuulema jotain 5-15ml kun minulta tullut määrä oli noin 50ml, lääkäri sanoi että tietää muutamia miehiä uransa ajalta joilla on ollut sama ongelma. Tämä ongelma on ollut minulla jo teini iästä asti jostain 16v lähtien.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu