Moi, onko muita miehiä joita kiihottaa miehen tuoksut? Itseäni ne kiihottaa todella paljon. Esinahan kun vetää taakse, tulee mahtava kullin tuoksu, jollei sitä ole just pesty. Myös kassien tuoksu kiihottaa. Sperman tuoksusta puhunattakaan. Joskus oon päässy riisumaan toisen miehen collareita ja alta paljastui alkkarit, joissa vähän kusen,kullin ja vanhan sperman tuoksu, aivan mahtavaa. Nostaa hyvin kiiman päälle. T. Runkkari
Miehen tuoksut
13
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Usein vetelen mällit boksereihin tai alkkareihin. Seuraavan kerran kun alan tyydyttämään, niin monesti nuuhkin noita mällättyjä alkkareita. Kankaassa kiva kovettuma, sitä kun vähän nuolaisee saa mahtavat sperman hajut nenäänsä. Kyllä kiihottaa.
- Anonyymi
mikäs sen mahtavempaa kun tuon saa pystyyn sitten vaan peppua tarjoomaan
- Anonyymi
Parasta on, jos saa käsiinsä toisen miehen tai teinin kalsarit, joissa just kyrvän, pallihien, ehkä spermajämien ja lievä kusen haju, kiimalimaa, muutama munakarva. Sellaista kun pääsee imppaamaan, on ihan huumeessa.
- Anonyymi
Just näin. Muutaman kerran oon päässy tollasia imppaamaan. Eikä oo tarvinnu runkata kauan kun on jo lentäny. Yks kaveri pitää samasta ja joskus käydessään heittää spermat mun alkkareille ja toteaa et siinä sulle nuuhkittavaa.
- Anonyymi
Possu 🐷
- Anonyymi
Jos mies haisee itseltään, mulla loppuu kiima.
Farenhait tai Kouros niin mulla seisoo kyrpä ku teräs ja mälli lentää metrin.- Anonyymi
Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki 😂 🤣
- Anonyymi
Kulli pitää vähän tuoksua pisulle juuri ennen kun sen ottaa suihin, niin tietää että saa miestä.
- Anonyymi
Eilen vedin käteen ennen nukkumaan menoa, enkä orkun jälkeen pessyt kullia. Spermaisena vaan housuihin ja nukkumaan. Aamulla herätessä sperman kovettamat alkkarit tuntui jäykkää kullia vasten hyvältä. Ei muuta kun kulli käteen ja vetoja. Hyvä kiiman tuoksu pesemättömästä tuppikullista.
- Anonyymi
Totesin tohon boksereiden haistelu ketjuun äsken samaa, että niiden haostelu on tosi kiimaista hommaa. Nyt on kaverin todi kiimaisen tuoksuiset housut nuuhkittavana. Tiedossa siis hyvä runkku ja orkku.
- Anonyymi
Illalla vedin kunnon lastit mustiin alkkareihin. Äsken kun heräsin, oli alkkarit tossa vieressä osittain vielä kosteina mälleistä. Kusemisen jälkeen tulin uudestaan sänkyyn, laitoin alkkarit naamalleni haisteltaviksi... ja niinhän siinä kävi, kyrpä välittömästi kovana ja heti sitä hieromaan ja vetelemään. Niin kiihottava on sperman tuoksu.
- Anonyymi00037
Teinipojan kyrvältä ja kuselta haisevat bokserit kiihottaa. Ja jos niissä on munakarvoja, niin nam!
- Anonyymi00038
Omia, muutaman päivän käytettyjä joskus runkatessa tullu nuuhkittua. Kun ei ole muitakaan saatavilla. Kyllä kunnon tuoksut kiihottaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2235070Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194131- 583653
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest393093Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232356
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo472171UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241987