Miksi vielä nykyäänkin on mahdollista, että televisiosta voi katsoa Pekka ja Pätkä neekereinä-elokuvaa?
Olen valmis tekemään vaikka kansalaisaloitteen, jotta kyseinen elokuva saadaan pois Ylen-arkistosta.
Mitä ulkomaalaiset ajattelevat meistä ellemme saa tätä vääryyttää korjattua?
Nyt jos koskaan on aika toimia!
Pekka Puupää-elokuvat on kiellettävä
8
373
Vastaukset
- Anonyymi
No miks ei vois? Hyvä elokuva, itsellä myös dvd ja VHS sellainen. ENKÄ VARMASTI HÄVITÄ! !! !! !
- Anonyymi
miksei puhuta muista pekka ja pätkä elokuvista.ai niin joo nimen takia aina otetaan tämä leffa esiin.tuskin kovin moni persu on katsonut mustavalkoisia pekka ja pätkä elokuvia.ainostaan kun on sana neekeri on elokuvan nimi niin se heitä kiinnostaa.
- Anonyymi
Pekka ja Pätkä olivat hyviä jätkiä.
- Anonyymi
Nuo elokuvat ovat menneeltä ajalta.
Meillä on kuitenkin uudehkoja liikennemerkkejä, joissa varoitetaan juoksentelevista tummista henkilöistä ja
hirvivaroituksissa käytetään selvästi uroshirveä sarvineen.
Näihin tämän päivän vääryyksiin tulisi puuttua välittömästi ankaralla kädellä. - Anonyymi
Meidän pihalla kasvaa "Valkoisen miehen jalanjälkiä". Plantago major (piharatamo) Se tunnettiin alkuperäiskansojen keskuudessa yleisnimellä "valkoisen miehen jalanjälki", Tietosanakirja site:fi.wikiqube.net. Ihan kauheeta, ja miten rasistista meitä kantaväestöä kohtaa.
- Anonyymi
Ilmanmuuta kaikki elokuvat jossa on tekomustamies niin kieltoon. Samalla kielletään myös näyttämästä televisiossa Afrikasta nälkäisiä tummaihoisia koska se on rasistista. Kielletään jotakin muuta mutta en tiedä nýt mit koska se on niin rasistista. Joo Lopetetaan kehitysyhteistyö sekä ei tuoda enää näitä pakolaisia Suomeen koska se on rasistista koska me asutamme ne henkilöt slummeihin ja pakolaiskeskuksiin. Olisi paljon parempi jos heille saataisiin hotellimajoitus tai vastaava. Voisi olla kokki joka johdattelisi suomen ruokakulttuuriin yms. Hotelli Kämp olisi varmaankin keskeisellä paikalla.
Kauniaisissa en ole liikkuessani nähnyt vielä pakolaisia joten sinne mahtuisi ja olisi arvoaluetta. Jes. Mun frendit Ugandasta nauraa tälle vouhotuxelle.Niil on mustia teattereissa valkosina..Ei tajuuu tota vouhotusta.Lyö päätä seinään niin helpottaa jos ei niin älä katso sillä homma selviää.
- Anonyymi
Ei sitä enää näytetä. Areenassa sen on hyvä olla vaikka sen kulttuurisesta Annista voi olla montaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654