Kun mies ja lapset eivät huomaa äidin pimeää puolta? Se pimeä puoli on ja puoliso ehkä näkee sen, mutta aikuiset lapset eivät edes näe tai huomaa sitä äidin pimeää puolta mikä on olemassa. Eivät näe tai ehkä näkevät, mutta eivät halua myöntää sitä. Kun oma puoliso tai omat lapsetkaan eivät sitä myönnä, niin muutosta ei voi koskaan tapahtua. Vaikka myöntäminen on vaikeaa, niin parasta olisi myöntää, koska silloin vasta muutos voi alkaa. Muutos on kumminkin ainut ratkaisu pimeää puoleen.
Kun mies ja lapset eivät huomaa äidin pimeää puolta?
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sillä isällä on myös se pimeä puoli ja nauttii puolison pimeästä puolesta eli yhteinen nautinto. Tunnen tämmöistä toimintaa ja puolta.
- Anonyymi
Kuulostaa aika älyttömältä skenaariolta... Ehkä joskus noitavainojen aikaan uskottiin just tuollaseen: ihmisen ei oltu ikinä nähty tekevän mitään pahaa, mutta kyllähän siinä se pahuus jossain oli, vaikka kukaan ei mitään huomannut. 🤪
- Anonyymi
Minä olen perheestä jossa äidillä oli "pimeä puoli" joka oli minultakin piilossa kunnes se tuli viimein todeksi minullekin. Lapsena ihmettelin vain äidin outoa käytöstä ja sitä että hän tarkoituksella provosoi isääni suuttumaan. Tapoina oli esim. mykkäkoulut, tuhahtelut, yleensä asettuminen asialle kuin asialle poikkiteloin ettei vain isäni tahto koskaan toteutuisi.
Vasta kun isäni kuoli ja asuin äitini kanssa hän käytti minuun samoja keinoja ja se oli ärsyttävää sekä halventavaa ja alistavaa. Isäni oli "kohde" ja toimi puskurina joka otti vastaan silloin kaikki kolhut joita äitini aiheutti. Siksi minä säästyin lapsena äidiltäni mutta isäni sai kokea enemmän henkistä kolhintaa, halveksuntaa ja kaikkea muuta ihmisarvoa alentavaa. Ymmärsin vasta jälkeenpäin mikä kuvio perheessä oli, en koskaan lapsena voinut kuvitella (eikä ollut tietokaan noista sairauksista) että äitini olisi persoonallisuus häiriöinen joka purki omaa mitättömyyttään isääni ja myöhemmin minuun.
Tuon asian tajuaminen sai minut suuttumaan, kaikki se vääryys tapahtui silmieni edessä enkä ymmärtänyt mitä se oli. Äidilläni oli surkean huono itsetunto joka näyttäytyi vallantavoitteluna jonka hän itse luuli tekevän hänet vahvaksi ja suosituksi. Mutta vallantavoittelu tapahtui vääryyksillä ei sillä että hän olisi ollut oikeasti pätevämpi. Äitini oli surkea nolla joka yritti keinoja kaihtamatta tuhota toisen elämän niin että hän tuntisi itsensä paremmaksi. Sellaistahan se narsistin homma on, hän tekee vilppiä, mutta itse uskoo sen olevan oikein. Kun hän varastaa hän ajattelee ja uskoo itse että on sen rehellisesti hankkinut. Aitoa taitoa tai kykyjä sellaisella ei ole, on vain kova kateus... - Anonyymi
Äidit joskus luisuu sille voiman pimeälle puolelle. Psluutahan ei ole niinkun kaikki on nähny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768