"Kolmannella sektorilla on omat vahvuutensa, mutta julkisen vallan vastuita ja velvollisuuksia ei pidä ulkoistaa uskonnollisille yhteisöille."
https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/2021/10/22/elina-sandelin/
Haastattelussa Elina Sandelin
13
1026
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnan pitää hoitaa kriisipalveluvelvoitteensa. Se voi samalla tehdä yhteistyötä SPR:n kanssa.
- Anonyymi
Asiallinen haastattelu. Otsikko vähän mielikuvitukseton.
Nosto, tähän viitattiin toisessa keskustelussa.
- Anonyymi
Kolmas sektori ei ole yhtäkuin uskonnolliset yhteisöt.
- Anonyymi
Komusossujen nostomies Mäsalo
- Anonyymi
Joo, kun aktiivivaparit istuvat Tampereen yliopiston kahviossa ja yksi heistä heistä sanoo, että pitääpä tästä lähtee nosteleen, se tarkoittaa, että hän menee työtietokoneensa ääreen kirjoittelemaan yksirivisiä kommentteja tämän palstan avauksiinsa.
- Anonyymi
mäsalo mainostaa suomettuneita putinisteja jotka vaarantavat Suomen turvallisuuden
- Anonyymi
Henkilöhaastattelut ovat hyviä, tämäkin käy.
- Anonyymi
Mäntysalo ja Eero K. Suorsa osallistuvat Turun kommunistien välisen taisteluun
julkaisemalla myös Valehdessä
https://demokraatti.fi/turun-vasemmistoliitossa-kuohuu-11-kuntavaaliehdokasta-jatti-vaalilistan
Taustalla vetäytymiselle on se, että Elina Sandelin
ja Johannes Yrttiaho eivät ole listalla. Turun vasemmistoliiton valtuustoryhmä erotti Yrttiahon ja Sandelinin jäsenyydestään keväällä 2022- Anonyymi
Politiikassa kuuluukin olla mielipiteitä. Johanneksella ja Elinalla on, vaikka en olisikaan niiden kannalla itse. Vasemmisto on demokratian väriläiskä suomalaisessa politiikassa.
Vaparit osaavat tehdä nuo juttunsa aina niin, että niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Se toinen, vaparien pimeämpi puoli, pulppuilee esille sitten palstalla...
Palstalla selviää, että järjestön tarkoituksena ei olekaan tarjota vaihtoehtoa, vaan yrittää tuhota "vastustaja" eli kirkko aivan vanhakantaisen luokkataistelun hengessä ja keinotkin ovat osittain samat.
Julkista keskustelupalstaa käytetään propagandakirjoitusten levittämiseen. Mitään oikeaa keskustelua ei palstalla ole eikä sitä edes haluta.
Ja sitten selitellään, että ei me mitää taistolaisii eikä mitää kommareit olla, on yks maitopurkkitehtailijaki ja sillee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Politiikassa kuuluukin olla mielipiteitä. Johanneksella ja Elinalla on, vaikka en olisikaan niiden kannalla itse. Vasemmisto on demokratian väriläiskä suomalaisessa politiikassa.
Vaparit osaavat tehdä nuo juttunsa aina niin, että niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Se toinen, vaparien pimeämpi puoli, pulppuilee esille sitten palstalla...
Palstalla selviää, että järjestön tarkoituksena ei olekaan tarjota vaihtoehtoa, vaan yrittää tuhota "vastustaja" eli kirkko aivan vanhakantaisen luokkataistelun hengessä ja keinotkin ovat osittain samat.
Julkista keskustelupalstaa käytetään propagandakirjoitusten levittämiseen. Mitään oikeaa keskustelua ei palstalla ole eikä sitä edes haluta.
Ja sitten selitellään, että ei me mitää taistolaisii eikä mitää kommareit olla, on yks maitopurkkitehtailijaki ja sillee.Pöh. Kirkon etuoikeuksien poistaminen ei ole tuhoamista. Ei kai kirkko tuhoudu ilman valtion nykypönkkää?!
- Anonyymi
Vaparilehdessä käsitellään äärivasemmsiton sisäisiä kysymyksiä, koska toimittajakunnassa on äärisosialisteja Stadista, Porista ja ties mistä, jotka täyttävät lehden mieleisillä puolipiilopoliittisilla PuPiPo -jutuillaan
Vapaa ajattelijat Elina Sandelin
Vapaa ajattelijat Kalevi Hölttä
Näillä on menossa luokkataistelu vasemmistoliitossa, jäsentenväliset jatkuvat: Nyt uhataan oikeustoimilla https://www.ku.fi/artikkeli/5109986-turun-vasemmistoliitossa-jasentenvaliset-jatkuvat-nyt-uhataan-oikeustoimilla - Anonyymi
Elina Sandelinin osasto Kaerlan Naiset on erotettu Vasliitosta
Sandelin on Suorsan johtaman Turun vaparien poliitiikko
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/470d257d-0194-4ec0-b428-1ae0aed56733
Samalla erotettiin Itä-Turun Vasemmistoliitto eli Yrtiiahon puolueosasto
On oletettavaa, että Suorsan valiiton osasto Turussa nousee kohisten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445