Haastattelussa Elina Sandelin

13

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunnan pitää hoitaa kriisipalveluvelvoitteensa. Se voi samalla tehdä yhteistyötä SPR:n kanssa.

    • Anonyymi

      Asiallinen haastattelu. Otsikko vähän mielikuvitukseton.

    • Nosto, tähän viitattiin toisessa keskustelussa.

    • Anonyymi

      Kolmas sektori ei ole yhtäkuin uskonnolliset yhteisöt.

    • Anonyymi

      Komusossujen nostomies Mäsalo

      • Anonyymi

        Joo, kun aktiivivaparit istuvat Tampereen yliopiston kahviossa ja yksi heistä heistä sanoo, että pitääpä tästä lähtee nosteleen, se tarkoittaa, että hän menee työtietokoneensa ääreen kirjoittelemaan yksirivisiä kommentteja tämän palstan avauksiinsa.


    • Anonyymi

      mäsalo mainostaa suomettuneita putinisteja jotka vaarantavat Suomen turvallisuuden

    • Anonyymi

      Henkilöhaastattelut ovat hyviä, tämäkin käy.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Politiikassa kuuluukin olla mielipiteitä. Johanneksella ja Elinalla on, vaikka en olisikaan niiden kannalla itse. Vasemmisto on demokratian väriläiskä suomalaisessa politiikassa.

        Vaparit osaavat tehdä nuo juttunsa aina niin, että niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Se toinen, vaparien pimeämpi puoli, pulppuilee esille sitten palstalla...

        Palstalla selviää, että järjestön tarkoituksena ei olekaan tarjota vaihtoehtoa, vaan yrittää tuhota "vastustaja" eli kirkko aivan vanhakantaisen luokkataistelun hengessä ja keinotkin ovat osittain samat.

        Julkista keskustelupalstaa käytetään propagandakirjoitusten levittämiseen. Mitään oikeaa keskustelua ei palstalla ole eikä sitä edes haluta.

        Ja sitten selitellään, että ei me mitää taistolaisii eikä mitää kommareit olla, on yks maitopurkkitehtailijaki ja sillee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikassa kuuluukin olla mielipiteitä. Johanneksella ja Elinalla on, vaikka en olisikaan niiden kannalla itse. Vasemmisto on demokratian väriläiskä suomalaisessa politiikassa.

        Vaparit osaavat tehdä nuo juttunsa aina niin, että niiden kanssa on helppo olla samaa mieltä. Se toinen, vaparien pimeämpi puoli, pulppuilee esille sitten palstalla...

        Palstalla selviää, että järjestön tarkoituksena ei olekaan tarjota vaihtoehtoa, vaan yrittää tuhota "vastustaja" eli kirkko aivan vanhakantaisen luokkataistelun hengessä ja keinotkin ovat osittain samat.

        Julkista keskustelupalstaa käytetään propagandakirjoitusten levittämiseen. Mitään oikeaa keskustelua ei palstalla ole eikä sitä edes haluta.

        Ja sitten selitellään, että ei me mitää taistolaisii eikä mitää kommareit olla, on yks maitopurkkitehtailijaki ja sillee.

        Pöh. Kirkon etuoikeuksien poistaminen ei ole tuhoamista. Ei kai kirkko tuhoudu ilman valtion nykypönkkää?!


    • Anonyymi

      Vaparilehdessä käsitellään äärivasemmsiton sisäisiä kysymyksiä, koska toimittajakunnassa on äärisosialisteja Stadista, Porista ja ties mistä, jotka täyttävät lehden mieleisillä puolipiilopoliittisilla PuPiPo -jutuillaan

      Vapaa ajattelijat Elina Sandelin

      Vapaa ajattelijat Kalevi Hölttä

      Näillä on menossa luokkataistelu vasemmistoliitossa, jäsentenväliset jatkuvat: Nyt uhataan oikeustoimilla https://www.ku.fi/artikkeli/5109986-turun-vasemmistoliitossa-jasentenvaliset-jatkuvat-nyt-uhataan-oikeustoimilla

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      178
      1731
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      864
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      445
    Aihe